Plas ophouden door MDMA

Wanneer jullie veel MDMA ophebben en niet kunnen plassen gaan jullie dan toch heen of negeren jullie het eerder. Het kan voordelen hebben in dat je lekker door kan gaan zonder telkens te moeten plassen, gezien je door MDMA toch niet de drang kan krijgen.

Ben benieuwd naar jullie verhalen met mdma en plassen.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Gewoon even minuutje staan/zitten, even ontspannen en het komt vanzelf.

Tegenwoordig kan ik wel altijd plassen, soms met de nodige moeite dat wel

Spyro

DF-koning
Zorgen dat je genoeg water blijft drinken en heel relaxed op de wc gaan zitten. Dan komt het vanzelf wel, als je geen aandrang krijgt toch even proberen om de 2 uur te gaan als je er veel water bij drinkt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Niet teveel MDMA nemen dan valt het plassen best wel mee. Sowieso beter om vocht op te nemen en af te drijven. Gezonde circulatie van het lichaam. Teveel is in elk aspect nooit goed.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Ooit als pro tip gehad van een arts dat je moet fluiten omdat je blaas zich dan ontspant.
Je voelt je een beetje een halve gare maar je kan iig plassen en hebt niet aan het einde van je feestje dat je 600x naar de wc moet :wink:

Flualhamdulillam

Badass junkie
Eerste paar keren niet kunnen plassen. Als ik dan aan het einde een keertje ging, bleef ik gaan.
Nu eigenlijk heel weinig last van... Ik kan met 160mg MDMA op prima naar het toilet. Ik neem dan ook geen hele grote hoeveelheden.

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Als ik moet plassen dan ga ik , maar dat is dan als ik thuis ben het het uit aan het werken is.

Het plassen is goed voor je , dat zorgt ervoor dat er een gedeelte van de afval stoffen meekomen.

Als je teveel drinkt en je plas ophoud of gewoon niet kan plassen kan het redelijk gevaarlijk zijn..dit omdat er dan luchtbellen kunnen ontstaan in je hoofd (het vocht moet ergens naar toe uiteindelijk) en is daardoor ook dodelijk

Dit duurt meestal wel echt super lang voordat zoiets moet gebeuren of je moet 10 glazen per uur drinken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgens mij valt het niet kunnen plassen reuze mee als je normaal doseert.
Gisteren nog mdma gedaan en nergens last van gehad qua niet kunnen plassen etc.

Sheaira

Wijs gebruiker
Ooit als pro tip gehad van een arts dat je moet fluiten omdat je blaas zich dan ontspant.
Je voelt je een beetje een halve gare maar je kan iig plassen en hebt niet aan het einde van je feestje dat je 600x naar de wc moet :wink:
Dit doe ik altijd en werkt zeker.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Dit doe ik altijd en werkt zeker.

Hahahahaha dat deden wij vroeger ook bij de paarden bij de doping controle op concours. Dan hielden ze een stok met een zakje onder dat paard en moest ie piesen. Fluiten hielp echt! 😂😂😂

Sheaira

Wijs gebruiker
Hahahahaha dat deden wij vroeger ook bij de paarden bij de doping controle op concours. Dan hielden ze een stok met een zakje onder dat paard en moest ie piesen. Fluiten hielp echt! 😂😂😂
Ik doe het echt bijna standaard met drugs op, ook als ik wel kan plassen maar gewoon zodat mijn blaas kan ontspannen en zeker weten (bijna) alles eruit komt haha. Kan het iedereen aanraden.

Bovenaan