plas probleem

ALs ik veel snoepjes opheb, heb ik ondervonden dat als ik moet gaan plassen

ik simpel weg niet kan plassen. Zelfs als ik heel fel moet plassen,krijg ik geen druppel door mijn slurf gejaagd ! weet iemand wat ertegen kan gedaan worden, of ben ik de enigste met dit probleem ?[/b]

Vanadesse

Wijs gebruiker
ultima_nova zei:
ALs ik veel snoepjes opheb, heb ik ondervonden dat als ik moet gaan plassen

ik simpel weg niet kan plassen. Zelfs als ik heel fel moet plassen,krijg ik geen druppel door mijn slurf gejaagd ! weet iemand wat ertegen kan gedaan worden, of ben ik de enigste met dit probleem ?[/b]
Moeite hebben met plassen is geen onbekend verschijnsel bij XTC. Het komt vaker voor en één van de gevaren ervan is dan ook dat het schadelijk is voor je nieren en dat mensen daardoor last krijgen van een blaasontsteking. Hier is nog een topic. Misschien kun je daar nog wat tips uit halen. Succes ermee! :)

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Dat heb ik meestal met X + ket, dan lijkt het dat ik zo erg moet plassen, en dan kan ik gewoon niet plassen. heb zelfs gewoon een half uur zo gestaan dat ik d8 dat ik moest piese, en iedere keer leek het dat t kwam... en toen nam het weer af, werd dr helemaal gek vn. :P

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Had er vorige keer ook een beetje last van. Het lukte wel, maar met moeite. Ik dacht nog "nee, hier heb ik over gelezen". Heb het alleen bij grotere hoeveelheden X, dus zeg maar 3+ pillen.

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Heb er ook regelmatig last van als we aan de X hangen :grin:

Niks aan te doen, zitten, ontspannen (hoe moeilijk :) ) en gewoon ff wachten...dan komt het vanzelf... dat je niet kan eerhm...drukken :P vind ik veel erger...

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Xtc zorgt ervoor dat je minder gemakkelijk kan ontspannen tijdens het plassen. Ik kan al niet pissen als er iemand bij de pisbak naast me staat, laat staan met een MDMAardbeitje achter de kiezen.

Dus is niet een weinig voorkomend probleem, probeer eens zitten plassen op de wc, met de deur op slot. kan je ff de ogen dicht doen, de oren dicht. en zie je en hoor je geen omgevingsgeluiden, wil wel eens werken.

Maar niet te veel water gaan drinken, dat is ook slecht. bij 5 liter water kan je al watervergiftiging krijgen, je wordt dan ziek van het vele water, vooral als je niet zweet. Maar bij hevig dansen, en zweten, dan wél weer genoeg water gaan drinken.

Bovenaan