Plassen een goede daad

Spees174

Belezen gebruiker
Ik ging laatst op een zondagmiddag truffelen, samen met een vriend bij hem thuis. Was allemaal leuk, lekker chill aan het trippen, en toen moest ik naar de wc om te pissen. Waarschijnlijk herkenbaar voor veel mensen, toen ik naar de wc ging kwam ik weer allemaal leuke dingen tegen die veelste interessant waren, veel interessanter dan pissen, althans dat dacht ik :P Dus na een hoop onderbrekingen die erg leuk waren, kwam ik toch eindelijk op de wc terecht om hier te lozen.
Toen ik aan het plassen was, kreeg ik ineens het redelijk vreemde inzicht dat plassen eigenlijk een heel mooi iets is! Ik bedacht mij dat ik als het ware weer teruggaf aan de aarde wat ik kort daarvoor tot mij genomen had, het voelde echt als een goede daad om te plassen. Misschien dat dit een beetje raar klinkt, maar zo voelde het voor mij op dat moment en ik vond het wel een mooie en aparte ervaring. Ik vroeg me af of iemand anders ook weleens zoiets gedacht heeft?
 

Wacky

Badass junkie
Flameon zei:
komt idd door de drugs ..... wel mooi.
ik pis niet graag met (bepaalde) drugs op :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Nee kut he, met LSD ben je steeds bang dat je over je schoenen pist, met mdma sta je een kwartier te wachten en lukt het steeds niet, met speed sta je daar met de wetenschap dat je er over 10 minuten weer staat :)
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdens een paddotrip was ik wel eens heel trots dat ik een banaan op de grond had gegooid. Ik kon me toen ook helemaal niet voorstellen dat ik voor zoiets een boete kon krijgen, ik gaf de grond tenslotte alleen maar voeding waardoor het vruchtbaarder zou worden en dat mooie bosje alleen maar groter, sterker en nog mooier zou worden. :P
 

Drientje

DF-koning
Terwijl banaan echt slecht is. Hier in NL hebben we niet echt het klimaat om een banaan snel te laten verteren.
 

Wacky

Badass junkie
Drientje zei:
Terwijl banaan echt slecht is. Hier in NL hebben we niet echt het klimaat om een banaan snel te laten verteren.

Hoezo slecht, moeder natuur heeft niet die haast die altijd hebben toch ?
 

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Spees174 zei:
Ik ging laatst op een zondagmiddag truffelen, samen met een vriend bij hem thuis. Was allemaal leuk, lekker chill aan het trippen, en toen moest ik naar de wc om te pissen. Waarschijnlijk herkenbaar voor veel mensen, toen ik naar de wc ging kwam ik weer allemaal leuke dingen tegen die veelste interessant waren, veel interessanter dan pissen, althans dat dacht ik :P Dus na een hoop onderbrekingen die erg leuk waren, kwam ik toch eindelijk op de wc terecht om hier te lozen.
Toen ik aan het plassen was, kreeg ik ineens het redelijk vreemde inzicht dat plassen eigenlijk een heel mooi iets is! Ik bedacht mij dat ik als het ware weer teruggaf aan de aarde wat ik kort daarvoor tot mij genomen had, het voelde echt als een goede daad om te plassen. Misschien dat dit een beetje raar klinkt, maar zo voelde het voor mij op dat moment en ik vond het wel een mooie en aparte ervaring. Ik vroeg me af of iemand anders ook weleens zoiets gedacht heeft?

:tearsofjoy: Ik heb het nooit als een goede daad gezien :PVooral buiten in de natuur pissen onder truffels of paddos voelt heel goed bij mij. Binnen vind ik het (soms) maar een claustrofobische ervaring.
 

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vind wildplassen onder invloed ook fijner dan een wc.
Inderdaad wat IT ook al zei iets wat claustrofobisch.
 

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik vind buiten plassen zowiezo chiller, alleen al het water wat je bespaard omdat je niet hoeft door te trekken is een goede daad!
 
Bovenaan