Ik ging laatst op een zondagmiddag truffelen, samen met een vriend bij hem thuis. Was allemaal leuk, lekker chill aan het trippen, en toen moest ik naar de wc om te pissen. Waarschijnlijk herkenbaar voor veel mensen, toen ik naar de wc ging kwam ik weer allemaal leuke dingen tegen die veelste interessant waren, veel interessanter dan pissen, althans dat dacht ik :P Dus na een hoop onderbrekingen die erg leuk waren, kwam ik toch eindelijk op de wc terecht om hier te lozen.
Toen ik aan het plassen was, kreeg ik ineens het redelijk vreemde inzicht dat plassen eigenlijk een heel mooi iets is! Ik bedacht mij dat ik als het ware weer teruggaf aan de aarde wat ik kort daarvoor tot mij genomen had, het voelde echt als een goede daad om te plassen. Misschien dat dit een beetje raar klinkt, maar zo voelde het voor mij op dat moment en ik vond het wel een mooie en aparte ervaring. Ik vroeg me af of iemand anders ook weleens zoiets gedacht heeft?
Toen ik aan het plassen was, kreeg ik ineens het redelijk vreemde inzicht dat plassen eigenlijk een heel mooi iets is! Ik bedacht mij dat ik als het ware weer teruggaf aan de aarde wat ik kort daarvoor tot mij genomen had, het voelde echt als een goede daad om te plassen. Misschien dat dit een beetje raar klinkt, maar zo voelde het voor mij op dat moment en ik vond het wel een mooie en aparte ervaring. Ik vroeg me af of iemand anders ook weleens zoiets gedacht heeft?