Plastic Flesje waterpijp

Beste blowbroeders, :stoned:

Heb gisteravond voor het eerst zo'n goedkope zelfgemaakte waterpijp geprobeert en jezus wat is dat toch lekker zeg!!!
Ik vraag me af of meerdere mensen hier dat al hebben geprobeerd zo ja vertel je ervaring en geef desnoods tips. :P

P.S,

I.P.V water kun je er ook Fernandes (Groen blikje) er in doen stuk of twee heb je nodig, smaakt echt heerlijk!!!!!

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb er wel is een met meerdere flessen gemaakt met stuk van een pen ertussen enzo :P Werkte goed, maar ik maak een puntje van een mes dan warm en maak een niet zo'n groot gaatje , net groot genoeg dat ik de pen erin kan proppen en dan komt er ook geen lucht vrij :mrgreen:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Heerlijk zijn die dingen, maar altijd gewoon met 1 fles.

Wat trouwens ook leuk is, is emmeren.

Emmer vol gooien met water, cola fles (1,5 liter) halveren en de bovenste helft bewaren. In de dop van de fles een klein gaatje waar je joint precies in pas. Zonder kauwgom/plakband of whatever wat je moet je joint er nog uit kunnen halen. De fles met gaatje in de dop in de emmer met water zetten, naar beneden duwen en zorgen dat een klein stukje van de dop af er geen water zit, joint er in zetten en de fles langzaam omhoogtrekken. Hierdoor zuigt de fles zich vol met rook. Trek de fles niet te ver want dan gaat je rook er vandoor. Zodra je denkt dat er genoeg rook in zit haal je je joint eruit zet je je mond op de fles en ga je zuigen en ondertussen duw je de fles naar beneden en zorg je dat ieder wolkje rook eruit is :grin:

Divinorum

Experimenterende gebruiker
TrippyShit zei:
Ik heb er wel is een met meerdere flessen gemaakt met stuk van een pen ertussen enzo :P Werkte goed, maar ik maak een puntje van een mes dan warm en maak een niet zo'n groot gaatje , net groot genoeg dat ik de pen erin kan proppen en dan komt er ook geen lucht vrij :mrgreen:

Zo doen wij het ook altijd alleen maken we het gat gewoon met de pen.

Vrije Geest zei:
Wat trouwens ook leuk is, is emmeren.

Emmeren is gewoon geniaal.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Als het weer een beetje meezit vanavond dan pak ik me emmer d'r weer bij :grin: Speciaal een emmer voor gekocht :rolleyes: maar vaak genoeg gebruikt :hearteyes:

seraphinia

Experimenterende gebruiker
Hebben jullie het nou over puur roken of over jointjes via een waterpijp?

Ik heb zelf een paar keer zelf een waterpijp gemaakt (afdichten met kaarsvet), maar dat deed ik alleen met jointjes, dat ging op zich wel goed.
Maar om puur te roken kan ik nooit hard genoeg trekken aan da ding om de boel hard te laten gloeien, maar daar heb ik natuurlijk gewoon een echt waterpijp voor :stoned:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Joint

Puur kan alleen met goede waterpijpen met gaasje ed. Van die mooie egyptische waterpijpen, als je die ooit geproefd hebt :hearteyes:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Vreemd, in Nederland kan je op elke hoek van de straat een waterpijp kopen, en toch lopen jullie te klooien met plastieken flessen en kauwgom. Gierigaards =P

Een glazen waterpijp vind ik veruit best, maar niet geschikt voor mensen die vanalles omverstoten. Maar 't is opmerkelijk beter dan al die plastieken rommel.

Snuifdoos zei:
Vreemd, in Nederland kan je op elke hoek van de straat een waterpijp kopen, en toch lopen jullie te klooien met plastieken flessen en kauwgom. Gierigaards =P

Een glazen waterpijp vind ik veruit best, maar niet geschikt voor mensen die vanalles omverstoten. Maar 't is opmerkelijk beter dan al die plastieken rommel.
Dat is waar maar als je zo wanhopig bent als ik dan moet je toch wat he :P
Nee grapje, heb gisteravond mijn bestelling voor een glazen waterpijp al geplaatst. :grin:

Bovenaan