Pluggen (nog wat vragen)

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
YOooow iedereen,

Dit is weer es een topic over pluggen. Ik wou hier gewoon wat meer over weten, maar vond in de overige topics niet alle informatie, dus vandaar dat ik dit opende.

Ik las in een topic dat je best een pil vermaalt dan mengt met een beetje water en zo inbrengt met een spuitje. Nu vroeg ik mij af of je op deze manier meer schadelijke stoffen binnekrijgt. Ik las namelijk dat je bij het pluggen 90% van de stoffen opneemt en bij orale inname slechts 30-40%/

In het vraag-antwoord rubriek van drugsinfoteam vond ik mijn antwoord hierop. Klopt dit volgens jullie?
Beste vraagsteller, Volgens een arts die ik het vroeg, maakt het in principe niet uit of je het via de mond of rectaal inneemt. Het verspreidt zich eveneens door het lichaam. Groet, Martin Sijes

Ik had ook nog een andere vraag.
In vele topics las ik dat pluggen zorgt dat je minder snel te kampen hebt met misselijkheid/maagklachten. Wat denken jullie hierover?
Iemand ervaring mss :mrgreen:

En zijn er nog intressante weetjes over deze manier van inname?

(Of ik dit nu ooit echt ga proberen blijft me een vraagteken :mrgreen: )

:wave:

chrzz

Belezen gebruiker
Ik heb eens voor een weddenschap een bommetje wc papier met iets van 70 mg mdma geplugt.

Je voelt het inderdaad VEEL harder als wanneer je het slikt. Het kwam na ongeveer een half uurtje op, de rush van het opkomen was veel sneller, en de high duurde ook maar 2-3 uur voor het volledig uitgewerkt was.

Wat ik wel had was een beetje steken in mijn onderbuik vlak voor het begon te werken, maar eenmaal werkende was dit weg. De volgende dag had ik wel wat diaree :rolleyes:

3970

Wijs gebruiker
Dat antwoord van het Drugsinfoteam slaat echt helemaal nergens op, het is toch wel algemeen bekend intussen lijkt me dat er wel een degelijk verschil in beide methodes van inname is. Bij het rectaal innemen wordt inderdaad een veel grotere hoeveelheid werkzame stof opgenomen, omdat dat rechtstreeks wordt opgenomen, en niet eerst grotendeels door de lever wordt afgebroken.

Als je plugt, moet je wel zorgen dat je zo zuiver mogelijke drugs gebruikt. Een XTC pil vermalen zou ik dan ook afraden, het bindmiddel en kleurstoffen enz. heb je niet nodig in je poepert. Als je dan XTC wilt pluggen, neem dan iig MDMA kristallen. (die je natuurlijk vermaalt).

En een hele belangrijke tip; als je plugt, begin dan met 1/3 van de hoeveelheid die je normaal zou slikken. Een hele simpele rekensom; als je 100 mg MDMA slikt, dan wordt er theoretisch zo'n 30-40 mg opgenomen. Als je dezelfde hoeveelheid plugt, krijg je dus zo'n 90 mg binnen, 2-3 keer zoveel dus. Niet zo heel erg bij MDMA, maar bv wel bij bepaalde andere middeltjes...Believe me, I know. :flushed:

En persoonlijk heb ik niet vlug last van mijn maag, maar het schijnt wel zo te zijn dat je door pluggen minder vlug kans hebt om misselijk te worden...

Hemi

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Als je plugt, moet je wel zorgen dat je zo zuiver mogelijke drugs gebruikt. Een XTC pil vermalen zou ik dan ook afraden, het bindmiddel en kleurstoffen enz. heb je niet nodig in je poepert. Als je dan XTC wilt pluggen, neem dan iig MDMA kristallen. (die je natuurlijk vermaalt).

Bij je reply's in de andere topics zei je dat het kon :openmouth:
3970 zei:
Ik zou adviseren om de pil te vermalen, en dan in twee vloeitjes te doen.(Of capsules) Eentje pluggen, en als je na 30 minuten niets merkt, 2e erbij.
3970 zei:
gebruik zoveel mogelijk poeders om in te brengen (pil vermalen of MDMA) of los ze op in een paar ml water.(met spuitje inbrengen)
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10 ... ht=rectaal

Greetz
Puppiii :wave:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
3970 zei:
het bindmiddel en kleurstoffen enz.

Hier heb ik ook twijfels over, het is goed mogelijk dat deze stoffen wel degelijk opgenomen worden.
Maar de kans bestaat ook dat ze niet opgenomen worden, want niet alle stoffen worden geabsorbeerd door de dikke darm. (Het gaatvoornamelijk mineralen en water)

Als iemand hier iets meer over weet zeg het dan maar :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Eerst de cristal laten testen ....
Neem niet meer dan 30 mg ...

Vermijdt pillen ook al zijn ze goed.

Bonie ...

Helm op !!! Gordel om ....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een interessante manier voor het toedienen van drugs is het absoluut! Ik moet zelf nog over een hele grote drempel voordat ik er uberhaupt aan begin. Het beeld dat ik drugs in m'n kont aan het stoppen ben, vind ik toch nog steeds wel een beetje gek....

Everio

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Een interessante manier voor het toedienen van drugs is het absoluut! Ik moet zelf nog over een hele grote drempel voordat ik er uberhaupt aan begin. Het beeld dat ik drugs in m'n kont aan het stoppen ben, vind ik toch nog steeds wel een beetje gek....

ik zie het mezelf al doen op een feest :X

3970

Wijs gebruiker
PuppiiiEyes zei:
Bij je reply's in de andere topics zei je dat het kon :openmouth:

Greetz
Puppiii :wave:

Het kan, maar ik zou het niet doen als je de keus hebt...en mijn inzichten veranderen natuurlijk ook gaandeweg :rolleyes:

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb toch 1000x liever wat gedoe in een neusgat dan gedoe aan die kant...ik zeg bijvoorbeeld: bloedneus!

3970

Wijs gebruiker
Het is een kwestie van smaak(...) en een kwestie van wennen. Ik vind het niet vervelend om mijn uitgang voor andere dingen te gebruiken dan voor kakken alleen, dus de stap om er iets in te spuiten was voor mij dan ook niet zo moeilijk. En het is goedkoper, je hebt minder nodig :hearteyes:

Ieder zijn ding!!! :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
inzicht en progressiviteit brengen nieuw leven in de brouwerij.

Kortzichtgheid misstaat de mesn ....

De anus is made to absorb pure drugs !
Zet pillen werken het allerbest pluggen is niets nieuws, in het Oosten pluggen 1000 den mensne iedere dag een balletje opium !!

:mrgreen:

Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.

:hearteyes:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:

Waarom? Omdat jij er zo over denkt? Denk dat de meeste zo denken over drugs in je kont stoppen..

Lysergine heeft voor een deel wel gelijk,
je moet proberen open te staan voor nieuwe methoden (heb zelf ook ng nooit geplugd maar toch :mrgreen: ).
Als het effect zoveel beter zou zijn waarom dan niet. Al die zever van ksteek nx in mijn kont, khoop dat jullie dan nooit supos voorgeschreve krijge :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:

Waarom? Omdat jij er zo over denkt? Denk dat de meeste zo denken over drugs in je kont stoppen..

Ik lach jou vet uit Trippyshite .....

Heel vet ...

En met mij een groepje ge-eerde pluggers.

Doei doei ...

de wereld is plat ..... pas maar op want aan het einde val je eraf.

IgNor Beam

Experimenterende gebruiker
nutsss zei:
Ik heb toch 1000x liever wat gedoe in een neusgat dan gedoe aan die kant...ik zeg bijvoorbeeld: bloedneus!

Misschien dat de vrager indirect bedoelde wat het effect heeft op de anus bij erg intensief gebruik, wat bij een intensieve snuiver resulteert in een kapotte cq bloedneus?

Wat ik nu steeds lees over pluggen is indirect gelinkt aan de nieuwe generatie verstandig druggebruikers kretelogie...

Leuk, dat verstandig gebruik, alleen topspul etc....
Hoe moet het met die 85 procent 'domme' gebruikers...

Die savonds hun eerste lijn leggen, en om het uurtje bijsnuiven, en dit 24 uur lang doen? Het is zo een leuk ritueel weet je wel.. Er is gewoon een hele grote groep gebruikers die vastzitten aan de rituelen van het gebruik, nakkie derbij, ja lekker...

Ik lees met grote regelmaat dat de gebruiker hier, veelal verstandig overkomend, toch gerust posten 70 uur wakker te zijn. joh, ik 72 uur, wat? Ik ken iemand 15 dagen ja!! Volgens mij haalt 85 procent, van de gebruikers de 24 uur wakker niet eens meer, gewenning je kent het wel

Hoe werkt dat met pluggen?
Om het uur een capsule in je reet, gevuld met straat-dope?
Again, dat is waar 85 procent het mee moet doen toch?

Hoe reageert daar dan je anus op?

Misschien verkeert gedacht, maar nutsss bedoelde misschien ook wel op heel de gedachte... bloedneus-bloedanus, weggevreten neusschot-weggevreten..eh.. nou ja, vul maar in

Laatste twee dagen wat berichten gelezen over 1 kant snuiven of twee kanten, en de mensen die altijd aan 1 kant snoven merkten hierbij op dat het eens een keers snuiven met het andere neusgat inneens weer die bekende pijn komen, inclusief peptranen. kennelijk ontstaat er een soort van 'eeltlaagje'?

Hoe werkt dat dan met pluggen?

Ik ben er geintreseerd in geraakt.
Wil het zelf dan ook gaan proberen
Al is het maar om het hele -hak, lijntje, oh wat mooi, snuif tranen aahhh ritueel- te doorbreken.. Ik weet dat dit ritueel verslavend voor me werkt namelijk.

Voor mijn gevoel gaat het dan meer richting medicinaal gebruik
En dat is eigenlijk wat ik zoek.

ps: Nutsss komt mij over als iemand die een leven heeft, diep nadenkt, en al helemaal niet kortzichtig, en wat ik lees wat de beste man zoal schrijft heeft ie een aardig inzicht in progresiviteit

;o)

Groeten
IgNor

3970

Wijs gebruiker
Zo hé, neem nog een lijntje! :wink: (geintje...)

natuurlijk is veelvuldig gebruik van de endeldarm voor het op laten nemen van drugs ook niet goed, net zoals dat geldt voor je maag en neusslijmvlies. Maar als ik naar mezelf kijk, dan ben ik geen dagelijkse gebruiker, hooguit wekelijks. De keren dat ik gebruik, slik ik meestal een bommetje. Snuiven vind ik gewoon niet prettig. En bij sommige producten wil ik wel eens pluggen, gewoon omdat het dan wat sneller inslaat als slikken, en dat je maag minder te verduren heeft. En je hebt minder nodig...

Als het over speed gaat echter, dan denk ik niet dat het verstandig is om elke dag 100 of 200 mg in je poepert te proppen....denk ook niet dat het slijmvlies in de endeldarm daar echt voor gebouwd is :(

Je hoeft speed trouwens niet elk uur bij te pluggen...net zoals met een goed bommetje, blijft het effect veel langer aanwezig dan bij het snuiven..

Ieder zijn ding, en alles met mate denk ik. Maar het is inmiddels wel duidelijk lijkt me dat pluggen een effectieve manier van innemen is... :hearteyes:

Hemi

IgNor Beam

3970 zei:
Zo hé, neem nog een lijntje! :wink: (geintje...)

Je hoeft speed trouwens niet elk uur bij te pluggen...net zoals met een goed bommetje, blijft het effect veel langer aanwezig dan bij het snuiven..

Ieder zijn ding, en alles met mate denk ik. Maar het is inmiddels wel duidelijk lijkt me dat pluggen een effectieve manier van innemen is... :hearteyes:

Hemi

hemi! Heb al eerder vermeld, tot aan vandaag de dag, en morgen ook vast en zeker, kom ik niet verder dat wat geblow en veel koffie.... Iets kort schrijven kan ik niet, ben al wel aan het oefenen...

Een snuiver hoeft ook niet elk uur een lijn te nemen, toch doet een hele grote groep dit wel, dat zit hem allemaal verpakt in het ritueel. En de meeste vinden het ritueel vaak belangrijker dan het effect wat het ritueel eigenlijk oplevert.

Overigs is dit het XTC forum, dus ik ga er niet te ver over door... Vond de vraag van Nutsss eigenlijk wel een goede: Bloedneus! Als iemand wat goede links heeft over het gebruik via de anus in het algemeen, met name op langer termijn, zou ik die graag ontvangen via PM ofzo

IgNor

koekiemonster

PuppiiiEyes zei:
YOooow iedereen,

Dit is weer es een topic over pluggen. Ik wou hier gewoon wat meer over weten, maar vond in de overige topics niet alle informatie, dus vandaar dat ik dit opende.

Ik las in een topic dat je best een pil vermaalt dan mengt met een beetje water en zo inbrengt met een spuitje. Nu vroeg ik mij af of je op deze manier meer schadelijke stoffen binnekrijgt. Ik las namelijk dat je bij het pluggen 90% van de stoffen opneemt en bij orale inname slechts 30-40%/

In het vraag-antwoord rubriek van drugsinfoteam vond ik mijn antwoord hierop. Klopt dit volgens jullie?
Beste vraagsteller, Volgens een arts die ik het vroeg, maakt het in principe niet uit of je het via de mond of rectaal inneemt. Het verspreidt zich eveneens door het lichaam. Groet, Martin Sijes

Ik had ook nog een andere vraag.
In vele topics las ik dat pluggen zorgt dat je minder snel te kampen hebt met misselijkheid/maagklachten. Wat denken jullie hierover?
Iemand ervaring mss :mrgreen:

En zijn er nog intressante weetjes over deze manier van inname?

(Of ik dit nu ooit echt ga proberen blijft me een vraagteken :mrgreen: )

spreekt eigenlijk een beetje voor zich dat je geen last hebt van je maag als je pille in je kont propt. Nou maar hopen dat je geen opgezwolle anus krijgt, want dan kan je niet meer poepen en krijg je last van je endeldarm

3970

Wijs gebruiker
koekiemonster zei:
spreekt eigenlijk een beetje voor zich dat je geen last hebt van je maag als je pille in je kont propt. Nou maar hopen dat je geen opgezwolle anus krijgt, want dan kan je niet meer poepen en krijg je last van je endeldarm

Wat een onzin, als je gewoon hygiënisch werkt, dan gebeurt er niks. Probeer mensen niet bang te maken met fabeltjes..

Hemi

angie123

Bewuste gebruiker
Is het niet mogelijk om een beetje MDMA poeder in een capsule te doen en die vervolgens te pluggen? Lijkt me iets makkelijker dan een papieren bommetje en minder branden "daarzo" ???????? :grin:

Als ik het slik doe ik het ook altijd in een capsule, dus waarom niet zo? Heeft er iemand ervaring mee op deze manier?

3970

Wijs gebruiker
angie123 zei:
Is het niet mogelijk om een beetje MDMA poeder in een capsule te doen en die vervolgens te pluggen? Lijkt me iets makkelijker dan een papieren bommetje en minder branden "daarzo" ???????? :grin:

Als ik het slik doe ik het ook altijd in een capsule, dus waarom niet zo? Heeft er iemand ervaring mee op deze manier?

Ja, dat is zeker mogelijk. Ook de capsule zal daar oplossen, maar het zal misschien iets minder snel werken dan met een spuitje. Branden doet het trouwens sowieso niet daarzo, tenminste niet bij mijn vrouw en mij.

Wat ik altijd doe, met alles wat ik plug, is het poeder zo fijn mogelijk malen, dan in een klein spuitje (4 ml), 1 ml lauw water erin trekken, tot 2 ml met lucht trekken (snap je nog), dan goed schudden tot het opgelost is,(vandaar lauw water) de lucht weer uit het spuitje, 1 ml water bijtrekken (totaal 2 ml dus), beetje glijmiddel eraan, plop in de poepert, zo ver mogelijk, en dan zo schuin mogelijk houden als je hem leegspuit.

Waarom zo schuin mogelijk? Ik heb zelf het idee dat als je het spuitje recht houdt, je nog wel eens je dure drugs in wat achtergebleven ontlasting kunt spuiten. Dan werkt het dus niet. Daarom hou ik het zo schuin mogelijk, zodat je het echt direct tegen de wand van de endeldarm aanspuit. (dit voel je soms ook) Dan weet je zeker dat het znel opgenomen wordt. Oja, en dan even de billen bij elkaar, want je denkt echt dat je meteen weer moet gaan kakken :mrgreen:

Hemi

Bovenaan