Poepen tijdens het inkicken

banaal onderwerp ik weet het,
maar ik vroeg het me echt af haha.

Soms als me eerste noot inslaat dan moet ik poepen, ik heb dit nu een paar keer gehad in een club haha. Het klinkt klote om te hebben maar op een of andere manier is het toch ook weer genieten als je eenmaal zit.
Dezelfde avond op een after bij een maat thuis vertelde ik het en een gozer had precies hetzelfde...

Bij deze, hebben meer mensen dit, zijn er oorzaken voor(zo ja, is dit te voorkomen?)

Tichor

Newbie
Haha meen je niet ik heb dat ook een keer gehad terwijl ik in een club zat. Toen maar snel naar buiten gegaan en naar een kebab zaak gegaan en daar heerlijk genoten. Ik heb het gelukkig nog maar één keer gehad haha wat een gek onderwerp eigenlijk ;P

laterss

Joopiejo

Bewuste gebruiker
De Belgen hier zullen dit onderwerp ook wel lollig vinden. :)

Cafeïne, Cocaïne, (verschillende)Amfetamine.. Het bevordert bij mij allemaal de stoelgang. Ik heb het niet zo erg bij mdma als bij de rest. Cocaïne spant voor mij de kroon, binnen twee minuten moet ik poepen, gelukkig ben ik dan vaak al op de wc. :wink:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Joopiejo zei:
De Belgen hier zullen dit onderwerp ook wel lollig vinden. :)

Cafeïne, Cocaïne, (verschillende)Amfetamine.. Het bevordert bij mij allemaal de stoelgang. Ik heb het niet zo erg bij mdma als bij de rest. Cocaïne spant voor mij de kroon, binnen twee minuten moet ik poepen, gelukkig ben ik dan vaak al op de wc. :wink:

Haha inderdaad (;
Ik ben Belg & ik dacht van huh, poepen tijdens het inkicken wat zal dat nu weer zijn?
Poepen is bij ons namelijk hetzelfde als neuken ^^

Ik heb gelijkaardig gevoel alleen eens gehad met 2cb & ook soms met mdma (;
En bij mdma moet ik soms zo hard plassen maar kan ik niet dat ik echt op springen sta xD

Greets,
Herbalisme

Smokey046

Bewuste gebruiker
Met speed zat ik ook altijd op het schijthuis,
al kon ik het wel bedwingen dus geen vuile onderbroeken voor mij. :grin:

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Heb het een keer met xtc gehad. Na een kwartier moest ik superhard schijten ineens dus ik ging op de wc zitten en was goed aan de dunne :rolleyes: Toen veegde ik mn kont af en toen sloeg hij ineens superhard in haha dat was wel ff raar.

Bovenaan