6 jaar geleden met een vriend van mij gedaan.
We hebben een jongen die designer drugs maakt en ook echt voor zijn werk in een labratorium werkt.
Dus super zuiver spul leverd.
Hij zei dat we 40mg moesten nemen voor een goede trip.
Toen was er nog iets minder over bekend als nu.
Toen hadden we een video gevonden van een Aziatische vrouw die ze 150mg hadden toegediend en daarna gingen monitoren.
Hartslag en alles.
Je zag dat ze in een keer weg was en recht overeind zat op een stoel en zo de space in.
Haar hartslag ging zwaar omhoog en haar ogen waren dicht en gingen zwaar heen en weer.
Zag er super intens uit en we besloten toen ook 150mg in een keer naar binnen te gooien.
En ik zat op een stoel en mijn maat stond naast me.
En echt binnen no-time voelde ik hem opkomen en ik riep nog tegen hem...
'Oh nee wat hebben we gedaan!'
En weg waren we!
Het gekke was dat ik overeind zat en hij stond en dat we allebei tegelijk de space in gingen en niet om vielen.
Op een gegeven moment kwam ik er uit, ik kan er geen tijd aan geven maar het leek heel erg lang.
En hij stond nog rechtop met zijn ogen dicht precies zoals die vrouw in het filmpje.
Je zag dat zijn ogen alle kanten op vlogen.
Toen stoote ik hem aan en we hadden allebei zoiets van wow what the fuck!
Toen gingen we op de bank liggen en vielen we zo weer terug in die space.
Ik zal het gevoel proberen uit te leggen..
Al mijn gedachtes die mij bezig hielden op dat moment over mijn moeder en vrienden, financieel etc. Kwamen allemaal naar voren en raakte verstrengeld en kon ik een plek geven.
En er kwam een soort energie vrij die we allebei voelde.
Midden in onze trip gaven we elkaar een stevige hand met een soort knuffel en het leek net of er een soort energie vrij kwam.
Het mooie was dat we dit allebei precies hetzelfde hebben ervaren!
Tot de dag van vandaag hebben we nog zoiets van, wat was dat...
Dat is het beste hoe ik het kan uitleggen, het is altijd moeilijk om een gevoel te beschrijven.
Het was mooi en heeft me geholpen.
Maar we hadden zoiets dit is leuk voor 1x en nooit meer.
Hoeveel mg neem jij en wat voor een space krijg je er van?
@NiandraLades?