Poll: Hoe vaak trip jij?

Hoe lang houd jij gemiddeld tussen trips?

• Een week

Stemmen: 5 7,8%
  • Twee weken

Stemmen: 7 10,9%
  • Een maand

Stemmen: 19 29,7%
  • Twee maanden

Stemmen: 8 12,5%
  • Drie maanden

Stemmen: 7 10,9%
  • Drie tot zes maanden

Stemmen: 8 12,5%
  • Zes tot negen maanden

Stemmen: 2 3,1%
  • Negen tot twaalf maanden

Stemmen: 4 6,3%
  • Meer dan een jaar

Stemmen: 4 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    64

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik kweek 3 soorten dus ik neem iedere week een andere soort, mss daarom geen last van tolerantie

Lijkt me sterk, want het is de werking van de stof psilocybine zelf waar je tolerant voor zou moeten worden. Je zou normaal zelfs ook kruistolerantie merken als je met andere psychedelica afwisselt in zo’n korte tijd omdat die toch over het algemeen veelal dezelfde receptoren aanspreken. Maar kan zijn dat je gewoon niet zo gevoelig bent voor tolerantie, wat wel prettig is dan.

Cool dat je ze zelf kweekt. :)

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Meestal om de paar maanden.

Ik lees vaak dat tolerantie na een week weg is of sommige geven zelfs aan na een dag of 4 dat je dan weer baseline bent, maar dat werkt voor mij niet. Als ik niet minimaal 2 weken wacht is het zonde van het geld heb ik gemerkt. Aangezien ik er nu toch altijd wel een tijd tussen heb, maakt dat nu niet echt meer uit.

Acoustic

Belezen gebruiker
Meestal om de paar maanden.

Ik lees vaak dat tolerantie na een week weg is of sommige geven zelfs aan na een dag of 4 dat je dan weer baseline bent, maar dat werkt voor mij niet. Als ik niet minimaal 2 weken wacht is het zonde van het geld heb ik gemerkt. Aangezien ik er nu toch altijd wel een tijd tussen heb, maakt dat nu niet echt meer uit.
Ik doe het nu enkele maanden bijna iedere zaterdag, en tot hier toe werken ze iedere keer, wel steeds een ander gevoel, maar ik neem aan dat dat vooral met m'n mindset van dat moment te maken heeft. Van zodra ik merk dat er toch tolerantie opbouwd kap ik er enkele weken mee.
Ik merk wel dat ik me veel beter voel de dagen nadien.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Lijkt me sterk, want het is de werking van de stof psilocybine zelf waar je tolerant voor zou moeten worden.
Eens.

Maar kan zijn dat je gewoon niet zo gevoelig bent voor tolerantie, wat wel prettig is dan.
Wellicht speelt het ook mee dat de wekelijkse dosis vrij laag is (1,5 gram). volgens mij bouw je bij hogere doseringen meer/langer tolerantie op.

1 keer per week kan prima ene keer supersterke trip andere keer wat minder wisselt. Ik neem
Kun je het zo vaak doen? Heb je dan geen tollerantie?
Nee tot nu toe niet ene keer wat heftigere dan de andere . Ik neem er wel altijd een joint bij anders kom ik niet waar ik wezen wil. En ga altijd voor 22 gram of de 25 gram.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vroeger om de twee weken zodra tolerantie reset was. Nu heel sporadisch. Je moet echt tijd vrij maken om een goeie trip te hebben en dat is vaak lastig om in te plannen.

Maar beter om af en toe een goeie trip te hebben dan impulsief te trippen zonder voorbereiding.

You live you learn.

Ape

Badass junkie
De laatste keer is 5 jaar geleden. Veel deed ik het sowieso niet. Jaarlijks zou veel zijn.

met valt binnenkort een enveloppe met 5-MeO-DMT in de bus, dus dit jaar komt er weer een trip aan 🤓

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
De laatste keer is 5 jaar geleden. Veel deed ik het sowieso niet. Jaarlijks zou veel zijn.

met valt binnenkort een enveloppe met 5-MeO-DMT in de bus, dus dit jaar komt er weer een trip aan 🤓
Trip report incoming? 😏
Benieuwd naar je ervaring.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben ook echt heel benieuwd waar deze God molecule me heen brengt. Ik weet niet of ik echt klaar voor ben, maar ben je dat ooit voor 5meo?

Ik ga zeker mijn bevindingen delen
Het is intens omdat het snel binnenknalt.
Moeilijk om je voor te bereiden op een enkeltje richting cosmos.

• Like
Waarderingen: Ape

Nihilist88

Badass junkie
Wat verstaat m'n exact onder een trip, een lsd/magic truffs trip is totaal anders dan een K trip of trips op andere disso's en dan nog maar te zwijgen over een MDMA trip en candyflippen. LSD en magic truffs brengen nihil tot geen lichamelijke balast/schade op korte en lange termijn, terwijl disso's bij hogere dosering toch al ook levensbedrijgend kan zijn en MDMA eveneens op korte termijn als bij veelvuldig gebruik je lichaam ferm uitput.

Bovenaan