poll..

Welke drug zou je niet kunne late ligge?

• -Coke

Stemmen: 9 16,7%
  • -Speed

Stemmen: 3 5,6%
  • -Xtc

Stemmen: 6 11,1%
  • -Wiet/hasj

Stemmen: 26 48,1%
  • -Lsd/paddo's

Stemmen: 10 18,5%

• Totaal aantal stemmers
    54

dzN

Belezen gebruiker
Je hebt aankopen gedaan, je bewaart de drugs op je kamer. Maar welke zou je niet kunne afblijven of minst lang laten liggen? :confused:

Ik denk coke :grin:

Graag jullie mening! :wave:

acidboy

Badass junkie
Where's the heroin?

Ik zou eerst blowen, gewoon om de gedachten wat van de coke die daar ook ligt af te halen.

Om vervolgens dus wel (als de wiet/hasj op is) as soon as fucking possible die coke uit de kast te halen.

dzN

Belezen gebruiker
acidboy zei:
Where's the heroin?

Ik zou eerst blowen, gewoon om de gedachten wat van de coke die daar ook ligt af te halen.

Om vervolgens dus wel (als de wiet/hasj op is) as soon as fucking possible die coke uit de kast te halen.

ja zou ik ook doen :grin:

jcutter

Badass junkie
LSD op zijn tijd; maakt een hoop duidelijk.
LSD op zijn tijd; werkt verscherpend voor je geest.

Enne; endorfines.
Hardloop dope :sunglasses:
Mijn hardloop sessies; beginnen steeds meer te vergelden :sunglasses:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Een lekker puur jointje kan gemakkelijk savonds, dus dat zal het snelst uit de kast gaan. :)
Hoewel ik ook enorme zin heb in een stevige trip, maarja voor aan de paddo's te gaan moet je weer een optimale setting vinden. Coke blijf ik gewoon zoveel mogelijk van af. :grin:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik bewaar mijn drugs altijd veelst te lang
ik denk dat ik die coke eerst uit de kast zal halen zodra dat ik een koper heb gevonden, wiet hoef ik niet meer, dus wsch de xtc, paddo's of LSD

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wiet en hasj ben ik een beetje op uitgekeken, xtc doe ik niet meer, coke ook niet, speed gebruik ik maar af en toe en paddo's zou ik niet kopen om vervolgens te bewaren.. Blijft alleen LSD over (:

azgaza

Badass junkie
De hasj gaat wel het snelste op al heb ik ook wel eens zo iets van 'ik zou nu gewoon een zegel kunnen nemen..' maar dan wacht ik tot ik met andere mensen heb overlegt wanneer ze zin hebben om te trippen en dan wordt het gewoon geplanned.

Bovenaan