Poppers gelekt

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Ik een vraagje waarvan ik hoop dat iemand het antwoord hierop weet.

Ik had dus een flesje poppers in mijn tasje zitten. Vond het eigenlijk niet heel intressant dus het zat daar al super lang. Ik kom thuis en ik ruik de heletijd een rare geur maar kon maar niet plaatsen wat het nou was, vervolgens haal ik lippenbalsem uit me tasje en denk. Huh is dit nou wat ik de heletijd ruik en ja de buitenkant rook inderdaad naar de geur die ik al de heletijd ruik (ondertussen al een beetje een kloppend hoofd gekregen zonder me te bedenken dat het de poppers konden zijn) maar die balsem zelf rook heel anders dus ik dacht oh dan moet het wel wat anders zijn. Dus ik ruik gwn aan me tasje en ineens gaat me hart sneller kloppen en me hoofd fking hard kloppen en ik denk ohnee het zijn de poppers. Dus ik pak dat flesje en zit de dop los en het flesje is zo goed als leeg. Alle spullen roken naar poppers en waren vochtig en Inmiddels ruikt heel mijn kamer naar poppers en ben bang dat ik mijzelf of mijn vogels schade aan doe door nog langer in deze ruimte te blijven. Is dit ook zo of stress ik hem nu voor niets en is het gwn alleen de geur die blijft hangen en niet de dampen? Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden voordat ik ga slapen in deze lucht.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het enige wat je nog kan doen is goed luchten inderdaad. Ik zou dat hoofdzakelijk buiten doen om te voorkomen dat je er last van krijgt. Buiten zullen de dampen ook snel vervliegen.

Pas in ieder geval op dat je de vloeistof niet oraal binnenkrijgt, bijvoorbeeld via je lippenbalsem! Orale inname van poppers kan gevaarlijk zijn doordat je snel te veel binnenkrijgt.

Bovenaan