Poppers kopen

DyNaStie

Newbie
kan bij een smartshop las ik net al in een andere post, wel vet forum dit trouwens, ga ik zeker aan me vrienden doorvertellen

maar oke even to the point, ik ga dus met 2 vrienden een keer poppers proberen, blowen gaat ook vervelen :grin:, maar waar vind ik een f*cking smartshop, en hoe oud moet je er voor zijn, ben zelf 17...

kristaxxx

Newbie
Je kunt gewoon in het telefoonboek of de goudengids kijken, dat is niet zo'n probleem. Daarbij zal je leeftijd ook niet zoveel uitmaken, ze zullen echt niet moeilijk doen. Ga er gewoon eens langs en probeer het...

jacqie

Newbie
Ga altijd of naar Haarlem offe naar A'dam maarre ik kom er alleen voor after-E en das echt goed spul :P voor na een feest....mmmm new topic :confused: :confused: hihihih

Jammer maar poppers zijn nu in Nederland verboden, je had iets eerder op het idee moeten komen om het nog legaal te gebruiken.
Niet dat je veel mist ofzo poppers is nou niet echt supergeweldig.
Probeer anders eens aan lachgas te komen, daar krijg je ook zo'n kort euforisch gevoel van

max007

Newbie
Poppers zijn inderdaad helaas sinds 2001 als verboden in Nederland. Ik heb echter een online shop gevonden die tegen een leuk prijsje de legale versie van de poppers verkoopt. Check: www.toys4less.nl en zoek op 'poppers' :openmouth:

dobby

Newbie
Poppers vind ik persoonlijk niet echt relaxed, als je het een aantal keren achter elkaar heb gedaan dan krijg je er knallende koppijn van.
Nog meer mensen die er hoofdpijn van krijgen?

Jeller

Badass junkie
ik heb et eens gedaan en ik voelde niets, behalve dat ik wel veel vlugger stoned werd van mijn joint er direct na

Mac...

Badass junkie
Poppers zijn slechts de eerste paar keer leuk, je moet het net als met alle andere middelen niet te vaak doen, dan blijft het ook nog wel leuk.

Maar idd die vreselijke koppijn als je een avond hebt gepopperd :flushed:

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Heb het 1 keer gedaan, was leuk voor een paar seconden maar je mist niet echt veel.. In belgië is het ook al verboden, vroeger kon je het gewoon in een sexshop krijgen.

BacingsPen

Badass junkie
Dus helaas verboden? ik denk het niet! gelukkig verboden! Ik vind het goed dat er middelen verkocht worden die te vergelijken zijn met een verlaagd effect van spul als extasy maar ik vind wel dat die middelen in beperkte hoeveelheid verkocht moeten worden!(toen ik hoorde dat happines of hoe dat ook heet, je het gevoel als dat van extasy kan geven dacht ik, dat ga ik eens proberen! Het is toch hartstikke legaal in nederland? waarom niet? als het gevolgen had verkochten ze het niet!(zo dacht ik er ook ongeveer over met blowen, wist wel dat dat schade aan de longen bracht maar dat deed roken ook. en verslavend was het niet(dat dacht ik dan, ik was dus gewoon nooit goed voorgelicht)

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik snap die laatste post niet. Maar het is niet verboden in Nederland hoor. Het is nog gewoon te koop in de sexshop. Spullen uit de smartshop zijn vaak van natuurproducten gemaakt, maar het is zeker niet dat het niet slecht voor je is. Ephedra fokt net zo hard je hart op als speed hoor. Dus kijk maar niet of het nu legaal te koop is of niet want dat zegt dus niks over de schadelijkheid. Dat verschilt echt per drug.

doopie

Bewuste gebruiker
Drazzic zei:
Ik snap die laatste post niet. Maar het is niet verboden in Nederland hoor. Het is nog gewoon te koop in de sexshop. Spullen uit de smartshop zijn vaak van natuurproducten gemaakt, maar het is zeker niet dat het niet slecht voor je is. Ephedra fokt net zo hard je hart op als speed hoor. Dus kijk maar niet of het nu legaal te koop is of niet want dat zegt dus niks over de schadelijkheid. Dat verschilt echt per drug.

daarom is ephedra nu ook verboden in nederland :wink:

heidrun

Belezen gebruiker
Allardos zei:
leeftijd is wel moeilijk soms, kan best zijn dat ze een keer wel naar vragen, mooi genaait :cry:

komt het niet bij je op WAAROM er een leeftijdgrens is?

afblijven met je tengels tot je "volwassen" bent

doopie

Bewuste gebruiker
heidrun zei:
Allardos zei:
leeftijd is wel moeilijk soms, kan best zijn dat ze een keer wel naar vragen, mooi genaait :cry:

komt het niet bij je op WAAROM er een leeftijdgrens is?

afblijven met je tengels tot je "volwassen" bent

heheheh :grin:
ieder voor zich zelf vind ik
er zijn mensen die zich meer volwassen dragen dan mensen die mischien 10 jaar ouder zijn dan hun zelf .

Qocaïne

Badass junkie
Lijkt me een beetje overbodig om een heel nieuw topic te posten voor een vraagje.

Ik heb namelijk poppers in huis.. en wil deze binnekort gaan proberen.

Zijn er nog dingen die ik NIET moet doen.. of misschien WEL?
Zit niet veel risico aan toch?!

alvast bedankt!

matthijs

Badass junkie
Het is echt niet heel bijzonder hoor. Gewoon even goed aan dat flesje snuvien een kutgevoel in je hoofd krijgen, soms wat vlekken voor je ogen krijgen en je bent weer normaal en je hebt misschien wat hoofdpijn.
Ik vind het echt een van de slechtste drugs die ikooit heb gehad.

matthijs

Badass junkie
In combinatie met E heb ik het nooit gedaan. Puur poppers gaf me het gevoel dat je krijgt als je 10 minuten op je hoofd gaat staan. Dat gevoel krijg je trouwens ook echt volgens mij. Al het bloed stijgt naar je hoofd van die poppers.

Qocaïne

Badass junkie
ja idd... ik kijk gewoon wat het is! Ben gewoon nieuwschierig :P
Als je naar filemon keek bij S&S zag je dat hij toch wel veellol had!

Qocaïne

Badass junkie
zo! eergisteren en gister poppertje geprobeerd.
ik vond het wel een vet effect! Had totaal geen last van hoofdpijn en voelde me wel lekker!

geen aanrader verder.. 'kwaliteits prijs verhouding' ligt nie in evenwicht :P

Bovenaan