Poppers

Atropa

Bewuste gebruiker
Was lang lang geleden dat dit door m'n kop schoot, was bijna vergeten dat ze bestonden.

Maar vorige week eens een flesje Rush aangeschaft voor een habbekrats, die paar euro voor een life-time hoeveelheid hoef je het niet voor te laten. En ik moet zeggen, erg lekker om in een seks mood lichtelijk wat van te niffen. En vlak voordat je komt twee dikke snuifen voor een orgasme zo lekker dat je er scheel van gaat kijken. De spier schokken. :grin: :beer:

Enige nadeel is misschien een warm gevoel in je kop, maar dat drukt de pret niet. Nuchter heb je er eigenlijk weinig aan, maar gecombineerd met anderen middelen schijnt het wel een lekker effect te geven.

TrippyShit

Badass junkie
2 vrienden van me hadden een keer zo'n flessie gehaald. 1 was de dop kwijt dus die kon em na 1 dag wegflikkeren :P De ander had em nog wel en toen heb ik ook een keertje aan de poppertjes geroken. Vond het wel grappig :P

Maar om nu even goed op het topic te reageren. Ik vertelde hun dus dat poppers gebruikt werden voor tijdens de sex en dat het o.a het orgasme intenser maakte enzo. Nou wat hun gingen doen kan je dus wel raden :tearsofjoy: (Nee, ze gingen niet sjoelen in een tanga)
Later vertelde ze dat ze zich gewanked hadden met de poppers op het juiste moment onder de neus hangend. Ze zeiden bijde dat het niet heel bijzonder was eigenlijk :openmouth: Deden ze gewoon iets verkeerd of wat?

Judas

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Ze zeiden bijde dat het niet heel bijzonder was eigenlijk :openmouth: Deden ze gewoon iets verkeerd of wat?

Wie drugs gebruikt die maar tussen de 1 a 5 minuten werkt is altijd verkeerd bezig & bij poppers moet je altijd tijdens de climax een brandende aansteker bij het flesje houden :mrgreen:

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
Later vertelde ze dat ze zich gewanked hadden met de poppers op het juiste moment onder de neus hangend. Ze zeiden bijde dat het niet heel bijzonder was eigenlijk :openmouth: Deden ze gewoon iets verkeerd of wat?

Met z'n tweeën?

Skazi

Newbie
Ik vind die poppers maar raar. Ik kreeg er een korte lachkick van, en daarna barstende koppijn.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het gevoel van Poppers zeer onplezierig eigenlijk... Heb altijd het gevoel alsof al het bloed uit mijn lichaam plotseling naar mijn hoofd stijgt, mijn hele gezicht wordt letterlijk roodgloeiend en daarbij dan ook nog dat doffe drukkende gevoel op je slapen. Het heeft mij nog nooit een lachkickje gegeven, wel nog ongeveer tien minuten lang een vervelende weeige koppijn. Die damp is behoorlijk ongezond volgens mij! Bij de seks schijnt het dan een toevoeging voor bij je orgasme te zijn, maar ik neem zo'n flesje iig niet mee in bed. Heb niet echt de behoefte om mijn orgasmes te "verfraaien" met een raar, drukkend gevoel in mijn kop. :confused:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
het gevoel van poppers is net alsof je met een sportvliegtuigje een omgekeerde bocht maakt, dat je je hoofd naar buiten wijst, in plaats van je voeten naar buiten wijzen.

negtiefe g-krachten.

Niet lekker, ik vind die paar seconden high, niet opwegen tegen die 20 minuten koppijn.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
ZIjn ze eigenlijk nog altijd in alle seksshops (België) te verkrijgen.
Ik had onlangs iets gelezen dat ze moeilijker te krijgen zouden zijn? :openmouth:

Immo

Badass junkie
Met een aantal maten van me hadden we een keer een flesje in bezit. Het was best wel grappig om 1 voor een steeds aan dat flesje te ruiken. Ik vind het leuk om het een keertje gedaan te hebben maar vaker hoeft van mij zeker niet. :P

mellowWw

Belezen gebruiker
Dat spul gebruiken homo's toch ook zodat anale sex makkelijker gaat? :P

Kreeg het één keer aangeboden maar alleen de geur, waar ik op 3 meter afstand al bijna van flauw viel, hield me toch écht tegen!

TrippyShit

Badass junkie
Ja, kan dat gesloten vuistje er toch nog in.. Of gewoon een hark of een autoband of een reiskoffer of een koffiezetapparaat of een antieke vaas.. Voor ieder wat wils.

Bovenaan