poppy-tea

matthijs

Badass junkie
Weet iemand of ik dat kan zetten met de bollen van klaprozen?? Of moet ik daar een andere papaver-soort voor hebben??

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
kan je net zo goed gelijk aan de bruin gaan

niet miepen met opiaten, kijk anders ff op bluelight

poppy tea is daar wel populair en je ziet ...

whatever ik ben te moe om dat te typen :tongueout:

matthijs

Badass junkie
jah ok, het is riskant. maar goed, ik kan wel verstandig zijn (soms) en ik woon nog bij men ouders die redelijk goed op me letten dus verslaafd zal ik niet zo snel raken toch...

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
riskant is lichtgezegd... ik woon ook bij mn ouders, kan heel verstandig zijn, toen experimenteerde ik met wat morfine-achtige medicijnen die ik toevallig in handen kreeg met dezelfde argumenten als jouw en toen ze op waren raakte ik buiten mezelf en ging ik op zoek naar een heroine dealer, een circuit waar ik helemaal niks mee te maken had nog toen. dat bleek erg makkelijk, gram gescoord binnen 10 minuten. vervolg: VERSLAAFD.

Dus Ben: als het niet te krijgen is, zoals bij die medicijnen die ik had, zoek je een alternatief en het makkelijkste is dan heroïne of methadon, niet echt iets dat je wilt lijkt me.

ik zeg niet DAT het gebeurt, maar als je het doet proef je een beetje van het opiaat-gevoel en het KAN (heel erg waarschijnlijk zelfs) ZO ERG bij je in de smaak vallen dat je buiten jezelf raakt om dat gevoel weer te ervaren en zodoende heroïne of methadon gaat kopen (en als je dat wilt lukt het, maak je over de beschikbarheid daarvan maar geen zorgen!!!)

uhm, dat wou ik ff zeggen
grtz

Bal0n

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
kan je net zo goed gelijk aan de bruin gaan

niet miepen met opiaten, kijk anders ff op bluelight

poppy tea is daar wel populair en je ziet ...

whatever ik ben te moe om dat te typen :tongueout:

grapjurk? Wat is dat nou weer voorn vage instelling? Poppy thee bevat sowieso al geen heroïne..

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
nee het bevat lsd, nou goed

opium poppies bevatten, o wonder, OPIUM.
opium = ~20% morfine voor het grootste gedeelte
heroine = diacetyl-morfine, gewoon het sterkere broertje van morfine en indirect dus opium (thee): dosering is de helft, opkomst iets sneller, werking wat sterker, omdat diacetyl moeilijker af te breken is door je lichaam,

net als bij amf en methyl amf, door die methyl groep erbij is het lastiger af te breken amerikaanse speed

snap je mijn motivatie

Bal0n

Badass junkie
Ja, maar het zijn wel 2 andere stoffen. Er zit overigens ook nog codeïne in die somniferums. Waarom zijn er naast ice-o-later ook nog andere soort hasjies? :wink:

Bovenaan