Ironisch dat je vriendin therapeutin is. Ik wilde eigenlijk nog meer vertellen bij mijn vorige post, maar wilde er niet een te lang verhaal van maken, off topic enzo.
maargoed alsnog hier wat ik eigenlijk nog wilde zeggen:
Voordat ik LSD nam, was ik vaak negatief en richting depressief, wilde eigenlijk graag met een psycholoog praten. Maar de stap daarnaartoe is behoorlijk groot, dus nooit gedaan.
Toen ik LSD nam, zag ik de wereld ineens vanuit een ander perspectief, de onzekerheden die ik persoonlijk had zijn langzaam verdwenen. Daar ik inzag: ik ben een mens, net als alle andere mensen om mij heen. Ik ben precies evenveel waard als de laatste zwerver op straat en de president. Zij zijn niet minder of meer als ik, En ga zo maar door.
Na een aantal LSD trips ben ik een psycholoog tegen gekomen, in zijn vrije tijd. Wij hebben heel lang gepraat over psychologie. En ik dacht tijdens het gesprek de hele tijd. Goh wat ben jij een idioot zeg, dat jij zo "close minded" bent als psycholoog. En ben toen tot de conclusie gekomen, ik heb niet een psycholoog nodig die mij verteld hoe ik mijn leven zou moeten lijden. Waarschijnljik zou hij nog heel wat van mij kunnen opsteken, als hij maar eens de moeite zou nemen echt naar mij te luisteren.
(hier zeg ik natuurlijk niet mee dat alle psychologen zulke idioten zijn, en er zijn natuurlijk nog genoeg mensen die echt baat hebben bij een psycholoog.)
Ik zou zelf persoonlijk niet samen kunnen zijn met een persoon die zo sterk van mening verschilt als ik over psychidelica. Maargoed ik leef mijn leven psychidelisch, met of zonder psychidelica. Daarbij woon ik in een hoofdstad met 4 miljoen mensen, waarvan het gross een alternatief leven lijd. En ik reis veel rond, waarbij ik mensen van over de wereld leer kennen.
Ach, ik hoop dat je vriendin eens van gedachten veranderd, zal haar en jou vast goed doen!
Sorry voor het lange verhaal, en sorry voor het off topic zijn. Maar ik dacht zo; ik kan het mij veroorloven, ik ben jarig vandaag

hahhahah