Poste restante

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Beste mededrugs gebruikers

Hoe werkt het als ik mijn pakje wil laten bezorgen op het postkantoor maar niet mijn eigen adres?

caatje

Badass junkie
Ga naar het postkantoor en laat het pakje daar bezorgen! Je kunt dit doen onder het mom van "ik ga op pvakantie en wil geen post in de brievenbus" Kost wel wat. Meer info op het postkantoor he!

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
ze willen alleen al mijn post bewaren maar dat lijkt me nogal moeilijk ik wil alleen mijn drugs post laten bewaren tnt post valt dus af.

Als iemand trouwens dichtbij groningen,leek woont wil je mij pm'n?

Flameon

Badass junkie
Waarom willen ze al je post bewaren?
Je moet de afzender gewoon "post restante" op de envelop laten schrijven, en dan het adres van het postkantoor. Binnen een bepaalde tijd moet je het dan ophalen.

Ik weet echter niet of je het risico kan nemen .... of er op drugs gecontroleerd wordt etc.
Geen verstand van

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Waarom willen ze al je post bewaren?
Je moet de afzender gewoon "post restante" op de envelop laten schrijven, en dan het adres van het postkantoor. Binnen een bepaalde tijd moet je het dan ophalen.

Ik weet echter niet of je het risico kan nemen .... of er op drugs gecontroleerd wordt etc.
Geen verstand van
Ik zal vragen of dat kan maar het lijkt me stug

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Wat een gedoe zeg.... Lezen/openen je ouders jou post?
Eerst had ik een water pijp met salvia besteld achterof vond ik dit best wel leuk maar toen op dat moment dacht ik dat ik niet zoveel redenen had om het goed te verstoppen dus uiteindelijk op geconfronteerd mijn moeder zij ja ik heb op internet gezocht wat het deed en ok al is het overal legaal ik keur het niet goed enzo. en toen dat cannabisexpress ik dacht ik krijg eerst een mailtje met betaling ontvangen maar ik verwachtte het totaal niet dus kutzooi betrapt met 2gram wiet

Spor

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
dus kutzooi betrapt met 2gram wiet

Uit benieuwdheid; wat waren de repercussies ? je mag dan nog geen 18 zijn, maar in principe is 2 gram wiet alles behalve illegaal hier.

caatje

Badass junkie
Welhallodaar zei:
caatje zei:
Wat een gedoe zeg.... Lezen/openen je ouders jou post?
Eerst had ik een water pijp met salvia besteld achteraf vond ik dit best wel leuk maar toen op dat moment dacht ik dat ik niet zoveel redenen had om het goed te verstoppen dus uiteindelijk op geconfronteerd mijn moeder zij ja ik heb op internet gezocht wat het deed en ok al is het overal legaal ik keur het niet goed enzo. en toen dat cannabisexpress ik dacht ik krijg eerst een mailtje met betaling ontvangen maar ik verwachtte het totaal niet dus kutzooi betrapt met 2gram wiet

Wat een wazig verhaal :confused: Ik begrijp hieruit....ze heeft je post geopend waar wiet in zat omdat ze je niet vertrouwde nadat ze salvia bij jou gevonden had?

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Nick_jeweet zei:
waarom koop je het niet gewoon in de shop?
is nogal verweg en er is geen treinstation hier te bekennen maarja misschien doe ik dat nogwel maar eerst een excuus verzinnen waarom ik 15km zou willen fietsen? om dan ook nog waarschijnlijk compleet voorschut te staan als ze om me id vragen want nee daar trappen ze echt niet in! ik heb wel eens bij de gal-gal whisky gekocht maar toen betaalde de jongen die 18 was met mijn geld

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ok dus ik het perongeluk naar postbewaarservice gevraagt inplaats van poste restante, maar het schijnt dat ze dit alleen in het hoofdpostkantoor doen dat ook in groningen zit

Bovenaan