Praten op xtc

Hallo Df-ers,

Ik heb een paar weken geleden voor het eerst XTC gedaan. :rock:
ik vond het echt heel leuk en heb een super dag gehad, ik was naar strand west op koningsdag.
Nu vond ik de muziek daar dus echt geweldig :hearteyes: , alleen ik had een beetje het gevoel dat ik er niet echt van kon genieten omdat ik alleen maar wilde praten met mensen... :rolleyes: herkennen jullie dit? iemand misschien een idee of dit zo zal blijven? het is natuurlijk niet heel erg, maar wil ook wel van de muziek kunnen genieten natuurlijk!

- Devil Ether

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De precieze effecten van X verschillen per persoon en per keer, de behoefte om te praten is een gebruikelijk effect. Het zal zeker vaker kunnen gebeuren, maar je hebt ook kans dat je de volgende keren meer van de muziek gaat genieten.

Fool

Badass junkie
Haha, ik verveel ook altijd iedereen door veel te veel te praten :P
Hoort er gewoon bij, zal wel per persoon en per keer een beetje wisselen. :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Die behoefte is heel normaal, ik lul ook als een brugman als ik XTC heb gebruikt. De beste manier om dit tegen te gaan is om gewoon te gaan dansen, dan heb je weinig tijd om te praten.

SuperPoes

Newbie
Mijn ervaring is dat het heel erg verschild per keer. De ene keer wil ik met iedereen kletsen, de andere keer vermaak ik mij prima met gewoon lekker zitten en om mij heen kijken. Dan heb ik weer een keer dat ik alleen maar wil dansen of dat ik bizar verliefd ben op alles. De setting en het gevoel waarmee je de trip ingaat is daarbij erg belangrijk heb ik gemerkt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben juist meestal niet zo'n mega prater, de echte praatkicks heb ik juist met andere middelen haha. Er komt bij mij alleen zoiets uit als 'ikhhhhhouuuuuuvannnnjouuuhsdasjdsadas' die ik in iemands nek mompel terwijl ik 'm knuffel.

Bovenaan