halloooo,
telkens als ik zoek naar de perfecte potgrond, kom ik vaak praxis tegen. Nu ik ben niet zo goed thuis in de samenstelling van de goede aarde.
Kzag dat je ook naast je bemeste tuinaarde
1deel perliet
1deel mest
1deel kalk nodig hebt
nu is mijn vraag
, bevat die praxis deze elementen of is dat gewoon een goede besmette aarde als basis?
edit: vraagje 2: het kraantjeswater bij ons heeft een ph van +- 7.5, mag ik dit aan men plantjes geven en zoniet hoe doe ik dit ?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen, heb veel zitten rondneuzen en dit zijn zowat de laatste dingen die ik hoef te weten alsvoor ik begin te testen :P
greetz
telkens als ik zoek naar de perfecte potgrond, kom ik vaak praxis tegen. Nu ik ben niet zo goed thuis in de samenstelling van de goede aarde.
Kzag dat je ook naast je bemeste tuinaarde
1deel perliet
1deel mest
1deel kalk nodig hebt
nu is mijn vraag
, bevat die praxis deze elementen of is dat gewoon een goede besmette aarde als basis?edit: vraagje 2: het kraantjeswater bij ons heeft een ph van +- 7.5, mag ik dit aan men plantjes geven en zoniet hoe doe ik dit ?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen, heb veel zitten rondneuzen en dit zijn zowat de laatste dingen die ik hoef te weten alsvoor ik begin te testen :P
greetz