Preventieve fouilleer acties..

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Las weer op nu.nl dat er in DH een preventieve fouilleeractie is geweest.. gisteravond.

Stel nou... jij gaat lekker naar Awakenings, hebt een paar pilletjes of wat pep op zak, en je komt in zo'n fuik terecht. Zullen ze dan die pilletjes vinden of zoeken ze echt alleen naar wapens of grote hoeveelheden drugs?

Ik schijt 'm nu een beetje.. stel dat er net vanavond in Amsterdam zo'n actie is, en ik loop daar met m'n 5 p-tjes ofzo.. zal ze iig al wel thuis in mijn bh ofzo stoppen, ook de politie mag toch niet in mijn bh voelen?

caatje

Badass junkie
Miss-Behaviour zei:
Las weer op nu.nl dat er in DH een preventieve fouilleeractie is geweest.. gisteravond.

Stel nou... jij gaat lekker naar Awakenings, hebt een paar pilletjes of wat pep op zak, en je komt in zo'n fuik terecht. Zullen ze dan die pilletjes vinden of zoeken ze echt alleen naar wapens of grote hoeveelheden drugs?

Ik schijt 'm nu een beetje.. stel dat er net vanavond in Amsterdam zo'n actie is, en ik loop daar met m'n 5 p-tjes ofzo.. zal ze iig al wel thuis in mijn bh ofzo stoppen, ook de politie mag toch niet in mijn bh voelen?

Ze mogen je ook inwendig onderzoeken als daar gegronde reden voor is. Dus in je beha ook wel dan denk ik. (mits het vrouwelijke agenten zijn!)

Maak er een snoeparmband van. Je weet wel die snoepkettingen en armbanden? Haal dr een paar en maak ze er op een of andere manier tussen :)

buzzy

Badass junkie
Ja, of je koopt een klein zakje m&m's en je stopt ze daarbij in en je maakt het zakje weer dicht (sealen of iets dergelijks) werkt bij mij altijd :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
ja, maar wat als ze er met honden staan?
of doen ze dat nooit?

lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..

Psykaholik

Wijs gebruiker
of doen ze dat nooit?
als ik na van die dingen ga doe ik het altijd zo
ik steek altijd mijn drugs goed weg
en heb altijd een zakje met 1 joint in in mijn zakken zitten
is er controle met een hond geef ik gewoon rechtstreeks da zakje af
dan gaan die minder fel doorzoeken of je nog iets zou bijhebben

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
of doen ze dat nooit?
als ik na van die dingen ga doe ik het altijd zo
ik steek altijd mijn drugs goed weg
en heb altijd een zakje met 1 joint in in mijn zakken zitten
is er controle met een hond geef ik gewoon rechtstreeks da zakje af
dan gaan die minder fel doorzoeken of je nog iets zou bijhebben
ja zo kan je het natuurlijk ook doen :grin:
denken die flikken dat ze je te pakken hebbe, loop je gewoon rustig verder met je drugs :)

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ben gisteren gelukkig geen politie tegengekomen, ook bij het feest hebben ze met fouilleren niets gevonden... had het achteraf ook nog in mijn cameratasje, lippenstifhouder of zijvakje van mijn tas kunnen stoppen want daar keken ze niet eens in :rolleyes:

(had het in mijn bh gestopt.....)

Ook mijn dikke vest, die ik voor de kou onder mijn jas aanhad getrokken hoefde niet uit, zag er denk ik heel onschuldig uit ... Maar goed op zo'n feest neemt IEDEREEN drugs mee en dat weten ze, volgens mij is dat fouilleren meer voor wapens en voor dealers enzo.

Blijft wel raar, er is daar politie binnen bij de ingang en dan loop je daar met je wappie hoofd gewoon langs de politie :hearteyes:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Het feest zelf was ge-wel-dig... ik ben hiervoor altijd op vrijdag naar Awakenings geweest, dat was wel iets meer knallen dan dit.

De sfeer was super, allemaal blije mensen, mooie lasershows, goede line-up, vooral Steve Rachmad was lekker aan't knallen, maar helaas was ik aan het eind van de nacht al wel redelijk op.... Moet zeggen dat ik me super heb vermaakt, maar de de nacht een beetje als een roes aan me voorbij is gegaan.

zommes

Badass junkie
JewCookie zei:
of doen ze dat nooit?

lijkt me niet, veel te duur om te trainen, en we hebben er hier in nederland niet zo veek geloof ik..

Ehm.. Er worden zelfs getrainde politie honden vanuit Nederland naar andere landen geexporteerd omdat wij daar hier zo goed in zijn...

boy

Bewuste gebruiker
zommes zei:
JewCookie zei:
of doen ze dat nooit?

Ehm.. Er worden zelfs getrainde politie honden vanuit Nederland naar andere landen geexporteerd omdat wij daar hier zo goed in zijn...

Beter nog, we zijn (een van de) de beste. Was ook wel te verwachten, aangezien Nederland een zeer groot producent is van xtc en amfetaminen en ook een belangerijk doorvoerpunt is voor andere dope.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Miss-Behaviour zei:
Het feest zelf was ge-wel-dig... ik ben hiervoor altijd op vrijdag naar Awakenings geweest, dat was wel iets meer knallen dan dit.

De sfeer was super, allemaal blije mensen, mooie lasershows, goede line-up, vooral Steve Rachmad was lekker aan't knallen, maar helaas was ik aan het eind van de nacht al wel redelijk op.... Moet zeggen dat ik me super heb vermaakt, maar de de nacht een beetje als een roes aan me voorbij is gegaan.
het was mijn beste awake tot nu toe!!! :grin:

JewCookie

Wijs gebruiker
boy zei:
zommes zei:
JewCookie zei:
of doen ze dat nooit?

Beter nog, we zijn (een van de) de beste. Was ook wel te verwachten, aangezien Nederland een zeer groot producent is van xtc en amfetaminen en ook een belangerijk doorvoerpunt is voor andere dope.

en dan denk je dat het goedkoop is om ze te trainen? :wave:

Bovenaan