Ah ok, nouja ik vind mijn eigen zelf gedraaide joints altijd veel lekkerder dan die voorgedraaide. Maar het verschilt ook wel heel erg per shop moet ik zeggen. Ik haal echt heel soms een voorgedraaide als ik ergens in de stad ben en een beetje haast heb maar toch wil blowen. Valt mij qua smaak en sterkte helaas vaak tegen.Albatross zei:Mwah, niet perse. Het draaien is soms wel ontspannend, dat wel!
Psychedelibee zei:Ah ok, nouja ik vind mijn eigen zelf gedraaide joints altijd veel lekkerder dan die voorgedraaide. Maar het verschilt ook wel heel erg per shop moet ik zeggen. Ik haal echt heel soms een voorgedraaide als ik ergens in de stad ben en een beetje haast heb maar toch wil blowen. Valt mij qua smaak en sterkte helaas vaak tegen.Albatross zei:Mwah, niet perse. Het draaien is soms wel ontspannend, dat wel!
Tijdloos zei:Psychedelibee zei:Ah ok, nouja ik vind mijn eigen zelf gedraaide joints altijd veel lekkerder dan die voorgedraaide. Maar het verschilt ook wel heel erg per shop moet ik zeggen. Ik haal echt heel soms een voorgedraaide als ik ergens in de stad ben en een beetje haast heb maar toch wil blowen. Valt mij qua smaak en sterkte helaas vaak tegen.Albatross zei:Mwah, niet perse. Het draaien is soms wel ontspannend, dat wel!
Precies hetzelfde hier, ik leg er dan liever paar Euro erbij voor een lekkere joint.
Prijzen schommelen tussen de 2.50 en 7.50 ik heb heter niet voor over.
Paar keer per jaar een voorgedraaide haze joint voor 2.50 kleine joint maar tenminste geen 90% tabak en 10% wiet. Draai zelf met 60 of 70% wiet en rest tabak , is mijn persoonlijke smaak![]()
Albatross zei:En ik dacht dat 4 eu veel is...
Ik snap echt niet dat zo veel mensen zo beel betalen voor een jointje. Beter leren mensen draaien
ice-olater jointje. Hoewel ik die niet lekker vind. Voor mij een goede (zelf gedraaide) haze joint en ik ben tevreden.Dunnetjess33 zei:OMG, €7,50 voor 1 voorgedraaide joint? Wat en hoeveel zit daar dan wel niet in? De duurste hier is €5,50 en dat is een mix-jointje. Hasj en wiet.
Dunnetjess33 zei:Moest dat opzoeken wat ice o lator is. En nu weet ik t nog niet 100% hahaha. Bewerkte wiet of hasj?

Alle hasj is in feite bewerkt alleen op een andere manier.BramBoterham zei:Dunnetjess33 zei:Moest dat opzoeken wat ice o lator is. En nu weet ik t nog niet 100% hahaha. Bewerkte wiet of hasj?
Is een hasj soort die inderdaad bewerkt is. Hoe precies weet ik niet, heb er dacht ik eens een filmpje van het proces gezien met Haagse sjonnie![]()
Heb het zelf 1 keer gerookt en moet zeggen dat het echt super spul was.![]()
Psychedelibee zei:Alle hasj is in feite bewerkt alleen op een andere manier.BramBoterham zei:Dunnetjess33 zei:Moest dat opzoeken wat ice o lator is. En nu weet ik t nog niet 100% hahaha. Bewerkte wiet of hasj?
Is een hasj soort die inderdaad bewerkt is. Hoe precies weet ik niet, heb er dacht ik eens een filmpje van het proces gezien met Haagse sjonnie![]()
Heb het zelf 1 keer gerookt en moet zeggen dat het echt super spul was.![]()
Meestal wordt hasj gemaakt door wiet door een zeef te halen en wat je over houdt samen te persen. Marokkaanse hasj wordt bijvoorbeeld op deze manier gemaakt.
Iceolator wordt zoals de naam al doet vermoeden gemaakt met ijs. De wiet wordt in een zak met filters gedaan en die gaat vervolgens in een bak met ijswater en wordt er doorheen geroerd. Bij het opdrogen en samen persen van wat er uit de filters komt krijg je dan Iceolator. In feite lijkt het op normale hasj, maar vaak is het een stuk sterker. De sterkte hangt uiteraard wel van de fijnheid van de filters af.
Echt goede Iceolator is vrij zeldzaam en duur, maar kan qua sterkte en structuur in de buurt komen van hasj olie.
Albatross zei:Ligt het aan mij of zijn de prijzen extreem gestegen afgelopen jaren.
Ik heb zo'n twee jaar niet gesmoked, voor die twee jaar was een joint 2 eu - 2,50 eu. Ik heb gister 1 voor 4 eu gekocht!Was een normale joint geen haze oid.
In groningen, damsterdiep
Prijzen van coffeeshop en smartshop producten zijn toegestaan.Jixx zei:Is het noemen van prijzen van semi legale drugs tegenwoordig wel toegestaan op dit forum?
Psychedelibee zei:Prijzen van coffeeshop en smartshop producten zijn toegestaan.Jixx zei:Is het noemen van prijzen van semi legale drugs tegenwoordig wel toegestaan op dit forum?
Prijzen van research chemicals niet daarentegen.