Prijsverschillen vendors

Hoi allemaal,

Sinds kort verdiep ik mij in RC's om te slapen.

Maar man, man, man. Wat een prijsverschillen tussen de verschillende aanbieders!

Weten jullie hoe dit komt? Kwaliteit? Is de duurste perse de beste?

Helaas is het noemen van betrouwbare vendors verboden zag ik, maar zonder de namen te noemen, wat veroorzaakt die enorme prijsverschillen in hemelsnaam?

Hoor graag jullie mening mensen, bedankt alvast!

Groetjes,
Detroit

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
De ene wil meer verdienen dan de ander, de ene koopt het voor meer in dan de ander, de ene kan betere kwaliteit leveren dan de ander en ga zo maar door...

Valt niet echt iets over te zeggen denk ik.

Let in ieder geval goed op jezelf als je deze middelen gaat zoeken voor het slapen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het voornaamste verschil zal zijn waar de rc-handelaren inkopen. Veel rc's worden in China of India geproduceerd (denken we). Maar je moet als rc-vendor óf zelf de juiste connecties hebben met (semi-)farmaceutische bedrijven of pesticiden-producenten die voor jou een custom synthese gaan uitvoeren, of je moet in bulk kopen van shady Chinese websites. Zeker in het laatste geval is er kans dat er problemen met de levering zijn zoals dat er een andere stof wordt geleverd of dat het een vervuild product is. Je bulk-inkoop kan je dan vaarwel zeggen.

Daarnaast zijn er verschillen in organisatiestructuur. Sommige vendors zeggen dat ze zelf tests doen om de binnenkomende stoffen te verifiëren (helaas zijn de testrapporten die zij dan overhandigen weer onverifiëerbaar). Andere vendors zijn heel laks met hygiëneregels; zo heb ik wel eens een envelop ontvangen waarin meerdere seals zaten waarop allerlei resten drugs aan de buitenkant kleefden. Er zat nog best potent spul bij; etizolam. Daarvan heb je liever niet een paar milligram in je methallylescaline. Ik niet in ieder geval. Sowieso bleek die methallylescaline later nog psilocine te bevatten.

Dus het is niet alleen prijsverschil maar je betaalt ook voor de naam van het bedrijf en het algemene vertrouwen wat mensen daarbij uiten. Goedkoper is niet altijd beter, maar andersom ook niet. Duurder is ook niet altijd beter.

Als ik eerlijk ben vind ik de meeste drugs gewoon best goedkoop en boeit het me niet zoveel als het ergens ietsje duurder is. Ik ga liever naar een wat betrouwbaardere vendor die niet bovenstaande grappen uithaalt. Want dat is uiteindelijk het duurst; als je een rc moet weggooien vanwege een vervuiling. En natuurlijk het gevaarlijkst. Als ik die zorgkosten eens zou moeten omrekenen naar grammen rc's dan denk ik dat mijn keuze snel gemaakt is =P

joetsie

Badass junkie
Nee de duurste is niet beter.Ik heb er bij drie verschillende gekocht.2 waren er duur.De ander was goedkoper en kreeg ik ook meer clonazolam.Alle drie netjes verpakt,luchtdicht schoon.En ze werkte even goed

Bovenaan