Prijzen van xtc...

Mijn dealer...

• Is te duur

Stemmen: 1 3,8%
  • Valt wel mee

Stemmen: 10 38,5%
  • Goedkoop, en goed gerief !

Stemmen: 15 57,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.

Solidius

Badass junkie
wimpie24 zei:
De slechtste koop was 8 witte versace voor 40!!! Euries.

Je bent zwaar genaaid. Het heeft de leverancier zelf ongeveer 50 eurocent per pil gekost.
Ik woon ook in de omgeving Rotterdam en ken genoeg dealers die letterlijk van hun stoel vallen van het lachen als ze jouw bericht onder ogen zouden krijgen.

caatje

Badass junkie
Solidius zei:
wimpie24 zei:

Je bent zwaar genaaid. Het heeft de leverancier zelf ongeveer 50 eurocent per pil gekost.
Ik woon ook in de omgeving Rotterdam en ken genoeg dealers die letterlijk van hun stoel vallen van het lachen als ze jouw bericht onder ogen zouden krijgen.

Niet iedereen heeft de mazzel om dicht bij de bron te zitten.

Solidius

Badass junkie
caatje zei:
Solidius zei:
wimpie24 zei:

Mazzel of niet, hij zou eigenlijk moeten eisen om niet meer dan €3,50 per pil te betalen.
Iemand die te weinig verstand heeft van de XTC handel wordt met zulke streken financieel slachtoffer. Als iemand mij (ongeteste) pillen aan zou proberen te smeren voor meer dan €3,50 is "steek ze maar in je reet" mijn antwoord. Uitzonderingen zijn pillen met meer dan 120mg MDMA erin, of capsules. Maar dan wordt het maximum €5,- want of je nou ver woont of dichtbij, dealers onderling maken kleine winst met de tussenhandel van grote aantallen pillen. De consument is altijd de kip waar bankbiljetten als veren van geplukt wordt.

Ellesdee

Badass junkie
Solidius zei:
caatje zei:
Solidius zei:
wimpie24 zei:

Mazzel of niet, hij zou eigenlijk moeten eisen om niet meer dan €3,50 per pil te betalen.
Iemand die te weinig verstand heeft van de XTC handel wordt met zulke streken financieel slachtoffer. Nogmaals, als iemand mij (ongeteste) pillen aan zou proberen te smeren voor meer dan €3,50 is "steek ze maar in je reet" mijn antwoord. Uitzonderingen zijn pillen met meer dan 120mg MDMA erin, of capsules. Maar dan nog steeds niet meer dan €5,- want of je nou ver woont of dichtbij, dealers onderling maken kleine winst met de tussenhandel van grote aantallen pillen. De consument is altijd de kip waar bankbiljetten als veren van geplukt wordt.

haha in hollywood betalen ze al snel 10euro voor een pilletje :mrgreen: :mrgreen:

maar idd... hoger dan 5euro? dan kunnen ze t in hun reet steken...

Solidius

Badass junkie
Ellesdee zei:
haha in hollywood betalen ze al snel 10euro voor een pilletje :mrgreen: :mrgreen:

Je zegt het al, Hollywood Music Hall. Daar lopen 12-jarigen die met groot plezier hun spaarvarken kapot zouden slaan voor een pilletje met 60mg MDMA erin :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
Solidius zei:
Ellesdee zei:

Je zegt het al, Hollywood Music Hall. Daar lopen 12-jarigen die met groot plezier hun spaarvarken kapot zouden slaan voor een pilletje met 60mg MDMA erin :mrgreen:

xD idd... agh jah... wel makkelijk geld verdienen daaro :P

Jeller

Badass junkie
Ellesdee zei:
Solidius zei:
caatje zei:
Solidius zei:
wimpie24 zei:

Iemand die te weinig verstand heeft van de XTC handel wordt met zulke streken financieel slachtoffer. Nogmaals, als iemand mij (ongeteste) pillen aan zou proberen te smeren voor meer dan €3,50 is "steek ze maar in je reet" mijn antwoord. Uitzonderingen zijn pillen met meer dan 120mg MDMA erin, of capsules. Maar dan nog steeds niet meer dan €5,- want of je nou ver woont of dichtbij, dealers onderling maken kleine winst met de tussenhandel van grote aantallen pillen. De consument is altijd de kip waar bankbiljetten als veren van geplukt wordt.

maar idd... hoger dan 5euro? dan kunnen ze t in hun reet stekenmaximum 4 zou ik zelfs zeggen.. in je reet werken ze trouwens ook nog goed hoor :wink:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik heb er laatst 10 voor €25 gekocht via een tussenpersoon.
Waren erg goede pillen (voor mijn eerste keer :grin:) 101 mg

Lees ook mijn verslag van de eerste keer
trip reports--> de avond van mijn leven: lachgas en eerste keer xtc

greetzzz :wave: [/url]

Solidius

Badass junkie
psychonaut'86 zei:
Waren erg goede pillen (voor mijn eerste keer :grin:) 101 mg

WOW JE HEBT ACTUALLY JE PILLEN LATEN TESTEN!!!!!!!

Sorry voor de nogal emotionele ontlading, het komt namelijk niet zo vaak voor dat iemand verantwoord met zijn / haar hersenkwabben omgaat op dit forum :)

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Tja ik ga graag zuinig met mijn lichaam en hersenen om :grin:
af en toe dan wel drugs maar in mate dat het verantwoord en zo mooi mogelijk blijft. Leef sober en normaal en gebruik drugs voor de speciaale avondjes en dan zal het effect het best zijn.

Ik heb ze inderdaad laten testen. De dealer is een goede collega van me, maar toch heb ik ze laten testen want je weet maar nooit!

De eerste keer voor mij was 20 mei en de volgende keer dus pas weer 20 augustus. Ik houdt mij vast aan de gouden 3 maanden regel :)
Zodat mijn serotonine gehalte geheel is bijgevuld en ik het ten eerste: weer helemaal optimaal kan ervaren en ten tweede: je kan depressief raken als je te snel na elkaar kickt...

Dus mijn raad: gebruik niet te veel dan blijft het bijzonder!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
het licht er ook aan hoeveel je op zo'n aaf neemt, als jij een halfje neemt, gewoon om de aaf wat leuker te maken en in een hele pil zit 120 mg en je krijgt dus 60 mg binnen (van die halve) dan hoef j eecht geen 3 maanden te wachten hoor :rolleyes: :rolleyes: dan is na 1 maandje je serotonine gehalte weer op top niveau, het hangt er dus ook vanaf hoe je gebruikt.... :wink:

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Solidius zei:
wimpie24 zei:

Heb je helemaal gelijk in maar als je echt heel graag die dingen wil hebben en je alleen die optie heb dan ben je weleens zo dom om ze dan toch maar te kopen.

scratchtraxx

Belezen gebruiker
wimpie24 zei:
Solidius zei:
wimpie24 zei:

Heb je helemaal gelijk in maar als je echt heel graag die dingen wil hebben en je alleen die optie heb dan ben je weleens zo dom om ze dan toch maar te kopen.

ik zou toch al héél wanhopig moeten zijn om zo veel te betalen :rolleyes:

boy

Bewuste gebruiker
Boeiend, niet iedereen heeft een goede connectie. Zolang je het maar kunt krijgen is het toch ok.

Aking

Wijs gebruiker
hm... t verschilt waar ik ze haal... laatste keer had ik erg goeie snoepies en die waren 2,- stuk maximum wat k betaalt heb is 3,50 stuk en da waren baggerdingen :smilingimp:

Prijs van een pil zegt me niets!!! Gaat om de kwaliteit van de pillen.
betaal liever wat meer voor een goede pil dan weinig voor troep. maakt nogal wat uit of er 35mg of 180 mg MDMA in de pillen zit....

magik

10€ voor 3 pillen (meestal goeie pillen)
100€ voor 100 pillen (minder goed)

lazybones

boy zei:
Boeiend, niet iedereen heeft een goede connectie. Zolang je het maar kunt krijgen is het toch ok.

Betaalde altijd zo'n 3 a 4 eur.voor hele beste pillen.Nu is er helemaal niks meer te vinden hierzo.Wordt steeds lastiger lijkt het.Straks kosten ze natuurlijk het dubbele.

TimeKiller

Bewuste gebruiker
mijn dealer is tevens n goeie vriend van me, heb bij hem in de klas gezeten vroeger etc, dus hij maakt altijd wel aardige prijsjes voor me, met carnaval kreeg ik 20 supergoeie voor 25 euro. en per stuk 2 euro ofzo, en soms krijg ik paar gratis erbij :P :grin:

Mac...

Badass junkie
Kan nogal eens verschillen die prijzen, durf er geen vinger meer op te leggen, ligt er maar net aan of je een vaste dealer hebt of niet

fokker

Belezen gebruiker
Hier in het zuiden verschilt het per dealer. Momenteel betaal ik ongeveer 2.50 per pil, ligt natuurlijk eraan hoeveel ik er ineens koop. Ik heb ook al meer of minder ervoor betaald. Maar heb nu de "micky's" uitgevonden en moet zeggen die bevallen goed :rolleyes: Dus houdt het mooi bij deze. Maar denk dat 2-3 euro per pil heel normaal zal zijn. Meer betaal ik ook niet, dan is het gewoon afpersen. Heb eens op een feest meegemaakt 7.50 per pil. Nou sorry, dit gaat me net wat ver..........

lazybones

Ellesdee zei:
yeah, nieuw aanbod gehad... 100 pillen voor 120euro... :)
binnenkort ff testen en dan nog wat afdingen.... :mrgreen:

Da's wel heel weinig voor veel.Ben benieuwd hoe je test uitvalt.Hoe test je die?In de praktijk of met e-z test?

Ellesdee

Badass junkie
in de praktijk :) daarna laat ik ze waarschijnlijk wel testen als ik er wel of niet tevreden over ben...

Lapzwans

Belezen gebruiker
me eerste keer was 30euro voor 12 (met zn 3en man betaald)(witte visjes)
me 2e keer was 3 voor 10,50 (met zn 2en betaald)(beige/roze achtige dagobert ducks)
vnaaf 3e keer :grin:

lazybones

Ik kan misschien 1 grammetje mdma poeder kopen.Heel misschien moeilijk moeilijk.Ach ach, dan zal m'n nek er wel af moeten wat de prijs betreft.Weet iemand wat dat normaal zou mogen kosten +/- ?

lazybones

spliffsnatcher zei:
maximum 40-50 euro maar dan echt wel maximum

hmm,ja ,heb al wat zitten lezen over de prijzen op een ander topic.Verschilt nogal.Doet er niet toe.Het word waarschijnlijk toch niks.Het gaat hier allemaal zo vaag.Als je xtc of mdma zegt gaan alle deuren dicht.Coke geen probleem.Een tijd geleden kreeg ik ze bijna gratis.echt een *** stad geworden.

caatje

Badass junkie
Is zeker erg prijzig vooral omdat je er toch best een aantal afneemt. Maar ach, als je maar plezier ervan hebt toch? :wave:

lazybones

caatje zei:
Is zeker erg prijzig vooral omdat je er toch best een aantal afneemt. Maar ach, als je maar plezier ervan hebt toch? :wave:

Zo is dat.Maar het moest allemaal snel.Morgen een feest .En we delen de kosten dus valt alles nog mee.Dagobert duckjes.Ze zijn wel goed zo te zien met de test.Hopelijk is die schaarste hier weer snel voorbij.Morgen uit m'n schedel in ieder geval.

boy

Bewuste gebruiker
spliffsnatcher zei:

€15 maximaal man, anders word je echt opgelicht voor het leven. Dat spul is lang niet zo duur als dat iedereen denkt.

Ellesdee

Badass junkie
boy zei:
spliffsnatcher zei:

€15 maximaal man, anders word je echt opgelicht voor het leven. Dat spul is lang niet zo duur als dat iedereen denkt.

true :)
ik wil ook niet meer dan 20euro betalen... is tot nu toe nog maar 1keer voor gekomen dat ik er 20euro voor betaalde, voor de rest altijd 10 of 15 :)

boy

Bewuste gebruiker
De inkoopprijs per 1000 daarvan is minimaal €600 als ik het me goed herinner. Doe je goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan