Prijzen van xtc...

Mijn dealer...

• Is te duur

Stemmen: 1 3,8%
  • Valt wel mee

Stemmen: 10 38,5%
  • Goedkoop, en goed gerief !

Stemmen: 15 57,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wortel

Bewuste gebruiker
Waar je het vandaan heeft dat ze daar gemiddeld 7 euro kosten? In discotheken is me daar vaak genoeg aangeboden voor 5 euro dus lijkt me buiten discotheken nog goedkoper.

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Waar je het vandaan heeft dat ze daar gemiddeld 7 euro kosten? In discotheken is me daar vaak genoeg aangeboden voor 5 euro dus lijkt me buiten discotheken nog goedkoper.

Heb het gehoordt van iemand die vaak naar lloret ging.

Ze zei tegen mij dat ik in lloret 7.00euros moest geven voor 1 bol.

Maar kan dat het 5euro is,heb het gwn maar gehoordt

Wortel

Bewuste gebruiker
Oow oke :) €7 komt hier zelfs wel eens voor dat ze het vragen. Maarja dat ga ik er dus echt niet voor betalen.

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Oow oke :) €7 komt hier zelfs wel eens voor dat ze het vragen. Maarja dat ga ik er dus echt niet voor betalen.

Ik zou gwn zoeken tot dat ik een redelijke prijs heb.Ik ga ook niet 7euro betalen voor 1bol.

Ben ik veel geld kwijt denk.

Maar is het makkelijk om met het vliegtuig naar spanje pillen mee te nemen?

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
slipperman zei:

Ik zou gwn zoeken tot dat ik een redelijke prijs heb.Ik ga ook niet 7euro betalen voor 1bol.

Het risico met de bus zou ik durven te nemen, vliegtuig niet.

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:
slipperman zei:

Het risico met de bus zou ik durven te nemen, vliegtuig niet.

Bus heb ik al kunnen meenemen.

Maar dat het met vliegtuig gaat weet ik niet.lank geleden.

minn

Badass junkie
flash kieke zei:
slipperman zei:
flash kieke zei:
slipperman zei:

kzou het niet proberen.. maar elder op het forum staat dat als je ze in een pot mosterd doet je ze iig niet kan ruiken ofzo.. :confused:
kzou nooit het risico durven nemen..

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
degene die hier 7 eur durft vragen voor 1 pil moet een pak rammel krijgen

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
ik denk dat ik dat risico ook niet ga nemen.

toch bedank minn :wink:
tis maar gewoon pakken ze u in belgie of in nederland met een pil ben je ervan af na 5 a 10 min ondervraging
word je in een ander land gepakt dan is het uwe beste dan nog nie denks

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
degene die hier 7 eur durft vragen voor 1 pil moet een pak rammel krijgen
7€ :rolleyes:
voor het dubbel heb je een dikke gr mdma :grin: :grin: :grin:
en als ge dan nog een bedenkt die kerel waar wij het van halen het maar 5 eur de gram betaald :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
idd :openmouth:

Frisko

Badass junkie

caatje

Badass junkie
doopie zei:
BobG zei:
cunt zei:
doopie zei:
xtc een van de goedkoopste drugs die er is.
in nederland wel ja .. in de VS en zuid- amerika is het juist extreem duur.

Nee, Nieuw-Zeeland is het land van de dure drugs.

ja raar eigenlijk want een xtc labje is daar zo opgezet

misschien zijn de stoffen moeilijker aan te komen of zijn de straffen zwaarder en dus t risco groter

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik weet niet of dit algemeen bekent is, kon niks vinden via zoeken, maar in nieuw-zeeland is bzp legaal en daar worden pillen van gemaakt. de overheid heeft het zo onder controle, houdt mensen van het echte spul af en aangezien het vrij te verkopen is, is het criminele aspect eraf en er zijn vast nog wel een aantal redenen. je kunt ze gewoon bij de winkel om de hoek kopen of in een speciale winkel. je kunt pillen kopen die op xtc lijken of op speed en allerlei variaties van gevoelens...en ze werken ook nog. je krijgt er alleen vies hoofdpijn van de volgende dag. party pills heten ze...info op oa www.a-class.co.nz
:wave:

Seline

Newbie
Excuses, ik had me alleen beperkt tot het lezen van de sticky's in dit onderwerp. Na lang zoeken vond ik de algemene forumregels.

Mocht iemand mijn berichtje dusdanig ongepast vinden, zeg het maar. Ik zal het dan meteen verwijderen.
:flushed:

(tot die tijd hoop ik dat iemand reageert)
Groetjes Seline

caatje

Badass junkie
Seline zei:
Mocht iemand mijn berichtje dusdanig ongepast vinden, zeg het maar. Ik zal het dan meteen verwijderen.
:flushed:

(tot die tijd hoop ik dat iemand reageert)
Groetjes Seline

nouja ongepast, het kan zijn dat dit forum er de dupe van wordt omdat er bij vraag ook vaak aanbod is. Vooral omdat je nu weet wat de regels zijn maar je het toch nog ff benadrukt of iemand mss wil reageren.
Dus van mij mag je het wel weghalen. :wave:

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Ik woon in Rotterdam genoeg dealers dus zou je denken. Dat zal dan ook wel zo zijn alleen ken ik ze niet.

:cry:

Maar de dealers die ik dan wel kende zijn of in het ziekenhuis beland of in de bak of er gewoon mee gestopt.

De prijs die ik betaalde bij hun varieerd nogal. De goedkoopste snoepjes waren 100 diamantjes voor 100 euro. De Beste snoepjes die ik kocht waren 50 shrek 2tjes voor 100 euro. De slechtste koop was 8 witte versace voor 40!!! Euries. Mja nu heb ik helemaal niks meer dus misschien is dat wel het slechts.....

Gr Wimpie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan