prijzen xtc

sami85

Newbie
ik vroeg me af wat de prijzen zijn als iemand 5.000-10.000 pillen koopt, en hoe kom je aan iemand die dat kan leveren?

Als je die mensen niet kent ben je er nog niet aan te om op dat level te dealen en kun je het beter met een lagere hoeveelheid proberen.

Verder is dealgedrag verboden en zul je dus genoegen moeten nemen met de flauwe grappen die boven en onder deze post gepost zullen worden.

sami85

Newbie
wel flauwe reacties, ik vroeg het theoretisch dus als als...dat is niet strafbaar.. als je een smeris of agent bent is het in nederland verboden om zulke vormen van uitlokking te gebruiken het is hier niet amerika ofzo..

Eckster C

Bewuste gebruiker
sami85 zei:
ik vroeg me af wat de prijzen zijn als iemand 5.000-10.000 pillen koopt, en hoe kom je aan iemand die dat kan leveren?

rotterdam dacht ik of parijs ofzo ach ik weet het niet meer.Ik had overlaatst een reportage op tv :rolleyes: gezien over massiv dealers, ze hadden 6000 xtaZ in huis en nog een paar kilo's van dit en dat

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Ik heb laatst 7.000 pillen gekocht. Ik heb betaald met 30kg pure thee en 3 pluche knuffelberen. Vervolgens heb ik die 7.000 pillen verdeeld over 13 zakjes, gelijk gewicht. Het meeste heb ik daarna begraven in de duinen van Den Helder, naast de vuurtoren. De rest heb ik weggegeven aan Jan Peter toen hij op werkbezoek langs kwam op mijn werk om te zien wat we daar allemaal deden...

Dus dat is het antwoord! Ik ga even mijn verstand zoeken en hoop bij terugkomst minder mensen aan te treffen die 'gewoon info willen hebben over de prijs van 5.000-10.000 pillen'...

:wave:

982

Bewuste gebruiker
Als je zelf logisch nadenkt kun je aan de slag.

Zoek gewoon de bron. Jij krijgt de pillen van je dealer en hij ze vaak van een tussenpersoon of het lab. Alleen zal het niet makkelijk zijn.

Bovenaan