probleem met mn neus

Immo

Badass junkie
Een beetje water snuiven wilt wel eens helpen. Ook kan ik als tip geven de speed via bommetjes in te nemen. Zodat je dit probleem niet hebt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Schone pep kopen. Aangekoekte brokken duidt op vervuilde dope. Amfetamine brandt mn neus schoon, caffeïne blijft lekker hangen (voor zover ik me kan herinneren, ik heb al een hele tijd geen slechte shit meer gehad :þ)

Bolea

Belezen gebruiker
Los 9 gram keukenzout op in gekookt water,uiteraard laten afkoelen en met een injectiespuitje de zoutoplossing in de neus te spuiten. (Zo'n spuitje zonder naald is verkrijgbaar bij de apotheek).

psych-out

Bewuste gebruiker
ik laat het meestal zitten, hangt van de hoeveelheid af,
en anders kan je het er gewoon wat proberen uit te peuteren.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zit er nog garantie op? Nieuwe kopen anders. 20 euro korting op het Micheal Jackson model. Of je kunt het zelf doen. :P

psych-out

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Zit er nog garantie op? Nieuwe kopen anders. 20 euro korting op het Micheal Jackson model. Of je kunt het zelf doen. :P

micheal jackson model dus (Of je kunt het zelf doen. :P)

SpacyK

Newbie
Ga naar de trekpleister en koop het huismerk neusspray, als je snuift dan blijft op een gegeven moment je neus gewoon wat verstopter zitten.

dus neem gewoon neuspray mee, snuifje pakken, neusspray.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
Schone pep kopen. Aangekoekte brokken duidt op vervuilde dope. Amfetamine brandt mn neus schoon, caffeïne blijft lekker hangen (voor zover ik me kan herinneren, ik heb al een hele tijd geen slechte shit meer gehad :þ)
QFT

Je hebt gewoon troep gekocht dude. Zuiver spul word gewoon opgenomen en blijft niet hangen, of je snuift meer dan je neus aan kan. :P

Antigone

Belezen gebruiker
Bolea zei:
Los 9 gram keukenzout op in gekookt water,uiteraard laten afkoelen en met een injectiespuitje de zoutoplossing in de neus te spuiten. (Zo'n spuitje zonder naald is verkrijgbaar bij de apotheek).
Hoezo 9 gram? Dat is toch wel een hele fikse berg :grin:

Ik gooi doorgaans gewoon "wat" zout in mijn handpalm, lauw water erbij en snuif het zo uit
mijn hand op. Bijt trouwens wel even, maar neus is schoon en daarna voel je je ook beter :)

cropp

Badass junkie
heel goed kappen, zorgen dat je speed echt kurkdroog is, je zou nou wat water kunnen snuiven of je neus snuiten in warm water, of je kop boven een bak met kokend water houden en een handoek er over om het af te sluiten , het maakt niet uit wat er in je neus zit, maar dat lost echt op.

Bovenaan