Probleem met opnemen van pillen?

filiberke

Newbie
Ik zit met een probleem bij het nemen van XTC, vorige week nam ik drie maanden na de vorige keer gebruik een pilletje en ik voelde er werkelijk 0,0 van, in het verleden moest ik ook altijd erg veel nemen om effect te hebben. Nu heb ik gisteren dezelfde pil geplet en opgesnoven en heb ik 5 uur zeer lekker gespaced... Waar zou dat aan kunnen liggen, ik ga volgende keer pilletje pletten en dan door drankje mengen en kijken wat het effect is. Zou het kunnen dat men lichaam de pil niet ontbonden krijgt?

Tufnut

Badass junkie
Dat laatste lijkt me sterk, maar wie weet het menselijk lichaam is een bijzonder iets waar de gekste dingen in geburen.

Ik vraag me in de eerste plaats af of het dezelfde pillen waren en of deze getest waren? Indien dezelfde pillen zijn ze dan ook door dezelfde dealer verkocht en op dezelfde wijze bewaard?

Hoe was je voorbereiding rond het slikken? Had je gegeten, hoe voelde je je, waar deed je het, wat was de dosis in beide gevallen (was er bv spreiding in de testuitslag)? Had je iets anders gebruikt (drugs -incl alcohol-, medicatie oid)?
Wat noem je veel nemen (aangezien je dat in het verleden moest doen)? Hoeveel heb je de laatste keer gebruikt en hoe lang was dat voor de voorlaatste keer?
Hoe lang heeft er tussen slikken en snuiven gezeten?

Sorry voor alle vragen, maar voor een zinnig antwoord is dat m.i. nodig. Ik kan namelijk zeggen dat er voor snuiven doorgaans iets minder nodig is om effect te bereiken, maar dat zou niet het verschil moeten maken met 5 uur spacen en helemaal geen effect...

Marsss

Experimenterende gebruiker
Door te snuiven wordt een deel in ieder geval heel snel opgenomen en is de werking doorgaans heftiger maar korter. Uiteindelijk komt er ook een deel gewoon in je maag terecht maar is dan al in poedervorm.

In een drankje kan wel maar het is denk ik nog smeriger dan GHB :rolleyes: :wave:

Tufnut

Badass junkie
Dat het in poedervorm is maakt geen zak uit. Die halve minuut, nou vooruit laat het 5 minuten zijn dat het duurt om een pil uiteen te laten vallen in je maag is verwaarloosbaar.

Bovenaan