Probleem met roken van wiet

Hey iedereen,

Ik had het nooit erg op wiet, en vooral het roken ervan. Maar besloot het een tijdje geleden toch te proberen. Ik heb al wel eens aan LSA, paddo's en alcohol gedaan, en ben ook wel eens stoned (op een leuke manier) geweest van wiet.

Een tijdje terug, een aantal maanden of zo, rookte ik samen met mijn vrienden een joint. Na een tijdje kon ik de effecten merken. Ik werd duizelig, ik voelde me zwaar en alles was grappig. Maar toen opeens werd ik paranoïde of zo en dacht ik terug aan een probleem waar ik al een tijd mee zat, waardoor ik me heel rot voelde. Nou ja, niet zo rot. Ik had gewoon nood om even alleen te zijn en te liggen.

Nu heb ik nog een paar keer geprobeerd een joint te roken, maar ik krijg uiteindelijk steeds hetzelfde effect als toen er iets "omsloeg". Ik voel er wel steeds minder van, omdat ik steeds minder durf te nemen. Het voelt ook steeds onaangenamer om die wiet-en-tabaklucht in mijn longen te hebben. Ik hoest ook steeds meer tijdens het roken.

Het zou kunnen dat ik geen idee heb hoe ik wiet moet roken. Ik ben vrij nieuw en doe het volgens mij verkeerd. Ik heb er nogal moeite mee om het goed te doen, denk ik. De effecten zijn helemaal niet sterk en ik voel me "suffer" dan dat ik echt een idee heb dat het leuk is.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Bij LSA en paddo's had ik goede momenten, maar bij wiet lijk ik geen goede momenten te kunnen hebben, op die enkele eerste keer na.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je verwacht er denk ik te veel van. Die rare gedachtenkronkels en dat luie slome gevoel horen er nu eenmaal bij. Verkeerd blowen is volgens mij niet mogelijk, de rook uit de joint zuigen en die inhaleren (:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ikzelf word het aangenaamste stoned als ik puur rook uit de bong.

Ik vind dit véél beter als met tabak erbij. Wat para worden als je een stevige hoeveelheid rookt, lijkt me vrij normaal, hebben veel mensen wel eens. Rook dan wat minder.
Moest je ook hierbij een slecht effect krijgen, dan moet je aannemen dat wiet niet je ding is.

Dub23

Experimenterende gebruiker
Denk dat iedereen dat gevoel wel kent.
vaak of meestal is t super relaxed maar soms kan je echt para worden.
Zeker als je jezelf niet goed voelt versterkt dat alleen maar.

para worden als je stoned bent komt idd vaak voor
het is ook zo dat wiet je stemming versterkt dus als je rookt zorg er dan voor dat je je goed voelt
en niet teveel en als het niet werkt dan werkt het niet...

The-Ultimate-Dje

Experimenterende gebruiker
het zit gewoon tussen je oren dat je telkens dat gevoel krijgt als je gaat smoken en verkeerd roken kan niet denk ik... en van de cbd krijg je idd een suf gevoel en de effecten zijn ook niet sterk

Suntablet

Bewuste gebruiker
ik vond blowen in het begin ook niet zo fijn, kan zijn dat ik er toen ook meer van verwachte of mss juist dat ik niet wist wat ik ervan moest verwachten/hoe ik me ermee moest gedragen enzo.

nu ken ik het gevoel en weet ik goed wanneer ik stoned begin te worden enzo, nu vind ik het heerlijk, de smaak alleen al

je moet wiet precies "leren kennen" maar opeens vind je het heerlijk

:stoned:

Ik denk dat je beter niet aan slechte dingen moet denken of aan herinneringen want meestal ga je er dan veel dieper op in :wink:

Annæ

Belezen gebruiker
UnknownObject zei:
ik heb ook een probleem met wiet, dat is dat ik er nooit geld voor heb

ik heb ook een probleem. mijn joint is altijd zo snel op :}

Je moet niet terugdeinzen zegmaar. accepteer wat er met je gebeurt en verwacht er niet te veel van.
en ook niet verwachten of bang zijn dat het de volgende keer weer fout gaat. gewoon chill met vrienden, chill filmpje kijken of lekker mariokarten.

Bovenaan