1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

probleem over gebruik

Discussie in 'Speed' gestart door zotpepperke, 11 jun 2010.

1. zotpepperke

zotpepperke Newbie

Hallo ik zit met een vraag mijn vriendin had laatst eens speed geprobeerd van mij
    maar zit dus met pure en zij is normaal gewoon van echt rommel te pakken (af en toe) maandelijks 1x en toen maar ze begon dus hevig te trillen maar het zit dus had haar afkick
    pilletje van vloeibare gegeven toen , en ze viel toen in slaap maar
    mijne is niet anders dan andere maar had haar echt weinig gegeven, zou het nog teveel zijn ?

2. Drientje

Drientje DF-koning

Als je nou eens duidelijk verteld wat er gebeurd is kunnen we misschien helpen.

3. zotpepperke

zotpepperke Newbie

ze had gebruikt denk 0.2 daarna begon ze hevig te trillen (benen vooral)
    maar ze ligde wel in mijn bed heb haar toen tranxene 50 mg gegeven
    waarbij het minderde en overging had ik haar teveel gegven?

4. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

0.2 gram (puur, nasaal) is wel veel voor een meid die normaal alleen tyfus zooi gewend is

5. Drientje

Drientje DF-koning

Een mensen lichaam kan heel veel hebben en ik denk dat er niet zo veel aan de hand is. Hou haar in de gaten. Check af en toe ademhaling of maak haar wakker als je bedenkingen hebt.

Zo OD je dus. Altijd testen!!!

6. Flameon

Flameon Badass junkie

Denk dat je iets teveel hebt gegeven ja ... zeker als het puur is en iemand dat niet gewend is.

7. Fidge

Fidge Bewuste gebruiker

Vrouwen kunnen sowieso minder goed tegen speed. Dit komt door hormonen en omdat ze over het algemeen kleiner zijn dan mannen dus "minder lichaam" hebben om de werkzame stof in te verdelen

8. Petrovic

Petrovic Badass junkie

Moet wel, ze leert er in ieder geval iets van moet je maar denken.

9. Liesette

Liesette Bewuste gebruiker

beat up my heartbeat untill it snapps ... pump it up to maximum to0 get the most out of it.
    o my dearest amfetamines spare my heart ...
    and destroy my future !!

:sunglasses:

10. Als ik zonder tolerantie 200 mg (70%) bom kan ik ook nog maar net op mn benen staan :grin:

11. Sublimo

Sublimo Badass junkie

Pilletje van vloeibare ? Wat bedoel je daarmee ? Tranxene is geen GHB, dat is een benzodiazepine.

12. Winehouse

Winehouse Badass junkie

Ik snap het niet, maar dat meisje mag geen speed meer.

Deel Deze Pagina