Probleem

Dreuzel

Newbie
Ik heb al enige tripervaring en ik hou van de belevinissen, de bekomingen enz..
ik de laatste keer helemaal bad gegaan en heb dat ook mijn vriendin meegedeeld.
zij is er nu natuurlijk hartstikke tegen, zonder dat ze weet wat het echt is omdat ze het nooit ondergaan heeft.

mijn probleem is:
ik zou heel graag nog willen trippen maar voor mijn vriendin doe ik dit niet.
graag wat argumenten voor mij, en meningen over de situatie.

groetjes

Flameon

Badass junkie
Argumenten waarom wel of waarom niet zul je zelf moeten maken. Maar als jij graag tript, en dat op een verantwoorde wijze kan, dan zou ik me niet teveel van je vriendin aan trekken. En het ook niet geheim houden voor haar, want liegen in een relatie hoort niet

S0s_90

Bewuste gebruiker
Waarom ben je dan ook zo stom geweest om het tegen je vriendin te vertellen? :P
Je had van tevoren wel kunnen bedenken dat ze dat niet tof zou vinden.
Het feit dat ze het jou nu verbied om weer te gebruiken en jij hier om "steun" komt vragen zegt mij dat je onder de duim zit. Gedraag je als een man en laat weten dat je je eigen door haar niet laat commanderen. Je bent toch verstandig genoeg om je eigen beslissing te nemen, dat hoeft zij niet voor jou te doen. Als ze gaat huilen trap hier niet in dit is het geheime wapen van de vrouw, ze manipuleert je net zolang totdat je medelijden met haar krijgt en om het goed te maken moet je beloven het nooit meer te doen. Hiermee stem je natuurlijk in aangezien ze erg aan het huilen was. TADAA, ze heeft haar doel bereikt !

DeepPurple

Belezen gebruiker
Waarom ging je bad? Jij bent de ervaren gebruiker dus als je denkt dat je kan voorkomen dat je volgende keer bad gaat, dan is haar angst ongegrond en hoef je niet naar haar te luisteren.

Mrrow14

Belezen gebruiker
Als ik jou was dan zou ik toch nog gewoon proberen te praten met je vriendin.
Met de gedachte dat je liegt ,bedriegt en dingen moet achterhouden..Dat klinkt voor mij als een badtrip setting.Als ik met die gedachtes zou gaan trippen en me niet bezig zou houden met de natuur(in het bos)of met vette muziek die me afleid.Dan ga ik denken en malen over die dingen en voor ik
het weet ga ik bad. :cry:

Also praten met de mensen die in me leven zitten me ouders,vriendin en vrienden is voor mij een must.Ik vind het altijd heel relax om dingen van me af te praten.

Dus ik vind het juist goed dat je dat al hebt ondernomen,gewoon door gaan nu.Niet veel denken en malen voor trips.En voordat je weer gaat trippen probeer deze shit op een rijtje te krijgen :sunglasses:

Bovenaan