Probleempje!

Gister wat opgehaald

alleen die jongen zei dat het nog nat was

alleen zo had ik het nog nooit eerder meegekregen

dus hij zei even op pannetje leggen vuurtje eronder en klaar

nou heb ik dat gedaan alleen heb ik de coke wel even laten koken

toen werden het allemaal kristallen zeg maar
dat weer versneden nu zijn het allemaal kleine brokjes..

nog niet in poedervorm
en het wil ook niet echt in poedervorm vervormen
en weet ook niet of ik nog wel 5 gram heb overgehouden
iemand hier tips over???

of wat ik moet doen

Lana

Wijs gebruiker
Ik denk dat je het niet had moeten laten koken, maar heel ff verwarmen. Alleen ff het vocht eruit halen zeg maar.
Ik denk dat er geen 5 gram meer over is, maar er wel een deeltje in rook opgegaan is. Dat verwacht ik.
Wat je er nou mee moet doen, zou k niet weten. Raar dat het niet meer in poedervorm te hakken is.

popiejopie

Experimenterende gebruiker
neem twee lepels en doe de korreltjes ertussen. Goed aandrukken en beetje "malen".
Ik doe dit ook als ik pilletjes fijn moet malen. Werkt perfect!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
snuiven is echt té goor, dat doe je maar 1 keer en nooit meer de meeste dan....

xtc roken is echt slecht voor je longen en heeft geloof ik 0,0 effect :rolleyes:

ik denk eerder dat hij de fijngemalen pil door een drankje gooit en opdrinkt :wink:

labruja

Newbie
Het zijn onwetende mensen die denken dat drugs niet slecht is! totdat ze er achterkomen dat het inderdaad zo is. Maar dan ben je al verslaafd! Bullshit om te zeggen "dat overkomt mij niet" Het is spul van de Duivel,die coke en het maakt uiteindelijk alles kapot. Ik kan het weten na elf jaar cokeverslaafd geweest te zijn. Je hebt het zelf niet in de hand, het krijgt je in z'n macht. Dus zeg niet dat mensen die zeggen dat coke slecht is, onwetend zijn want het is geen pretje om erachter te komen dat het wel echt slecht is, dat kan ik je wel vertellen! Gelukkig ben ik nu al bijna een jaar van het snuiven af. Kappen met die rotzooi!

Brandon

Bewuste gebruiker
labruja zei:
Het zijn onwetende mensen die denken dat drugs niet slecht is! totdat ze er achterkomen dat het inderdaad zo is. Maar dan ben je al verslaafd! Bullshit om te zeggen "dat overkomt mij niet" Het is spul van de Duivel,die coke en het maakt uiteindelijk alles kapot. Ik kan het weten na elf jaar cokeverslaafd geweest te zijn. Je hebt het zelf niet in de hand, het krijgt je in z'n macht. Dus zeg niet dat mensen die zeggen dat coke slecht is, onwetend zijn want het is geen pretje om erachter te komen dat het wel echt slecht is, dat kan ik je wel vertellen! Gelukkig ben ik nu al bijna een jaar van het snuiven af. Kappen met die rotzooi!
fijn voor je dat eraf bent, maar ik vind dat er ook een andere kant aan zit. Ik ken zelf mensen (vrienden van mij) die gebruiken maar 1 keer in de 1 a 2 maanden. Dus zover ik weet heb je ook een groep recreatieve gebruikers die niet verder zullen gaan dan alleen recreatief gebruiken.

Angelo18

Newbie
@ thijsiepee

Volgende keer kan je beter even versprijden over een spiegel ofzo en dan gewoon even een warme lampe er boven op daar komt genoeg warmte af t is beter dan het na koke van de Dealer zelf nog eens te late koken :rolleyes:

Bovenaan