probleemtje

Baflava

Newbie
als k wiet koop, kan k het zakje dan wegstoppen thuiss, of kan mn moeder dit ruiken als ze mn kamer binneloopt?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Dat zal wel meevallen :)

En anders stop je het zakje weer in een extra zakje enzovoorts, tot je zeker weet dat niemand het ruikt :wink:

Beetje deo in je kamer spuiten kan ook schelen!

Suntablet

Bewuste gebruiker
Kent je moeder überhaupt de geur van wiet wel?
Als je het verstopt zal ze het niet direct vinden. Steek het bijvoorbeeld in zilverpapier en dat steek je in een kartonnen doosje wat in je kast staat.

Dan ruik je niet veel wietgeur hoor

Dreaming_fantasy

Experimenterende gebruiker
Denk dat het er wel een beetje aan ligt hoeveel gram er in zo'n zakje zit, en waar je het normaal gesproken neer legt.

Een grammetje in je bureau la waar je moeder nooit komt zal ze minder snel ruiken, als 10 gram :wink:.
Natuurlijk er altijd wel voor zorgen dat je zakje goed dicht is he! :wink: (duh:wink:!)

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Gewoon zakje-in-zakje techniek.. na een tijd heb je zoveel wietzakjes dat je er gewoon niet meer blij van wordt :P en dat t onmogelijk is om een joint te draaien omdat je met je al stonede kop die zakjes niet meer uiteen krijgt :mrgreen: :stoned:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb het idee dat de ene wietsoort veel sterker ruikt dan de andere, misschien kan je dat aan de shophouder vragen?

Verbeter me als ik het mis heb maar ik heb dat idee als ik wiet haal (wat niet zo bijzonder vaak gebeurd)

Azhara

Als je ouders de geur van wiet niet kennen, is het al een stuk
makkelijker. Maar dan nog moet je voorzichting zijn, want
moeders kunnen soms in een spontane schoonmaakbui terecht
komen :grin:

Zoiezo altijd meerdere zakjes om heen doen.

Verstop plekken:

- Batterijenvakje van bv Radio/wekker
- In de kast van je PC
- Achter een schilderij, poster, wandklok
- In een DVD/CD hoesje
- De kap van de lamp aan je plafond
- Schroef een stopcontact open
- in de boxen van je stereo set
- Cassette deck/cd lade van je stereo
- onder een pot plant in de vensterbank
- holle gedeeltes in meubels
- Of neem het mee naar school/werk in een aparte tas,
en hou deze altijd in je kluisje.

Is dat genoeg? :stoned:

Flitskikker

Dit dacht ik in het begin ook...
Nu , na 3 jaar smoren heeft men moeder nog altijd niks door
En wil het zo houden ook :mrgreen:
ikzelf stop het altijd in zo een dubbel cd doosje.
het midden stuk eruit gesneden, en is nu gewoon zoals een doosje.
super vind ik dat! :wave:

Baflava

Newbie
bedankt voor de reacties,
k ga het mn moeder niet vertellen dat k wiet rook, want als k het ook over de poppers, paddos en rest heb is het hek van de dam :P, btw k heb binnekort ook speed/ ruikt dat net zo sterk als wiet?

Spor

Wijs gebruiker
Doet me denken aan the old days....

Mijn ouders hield ik echter niet voor de gek, mn moeder heeft zelf geblowd en me pa is nooit gestopt. Dus zelfs vaak als ik geen wiet bij me had konden ze het ruiken.

Maar nu mag ik gewoon binnen blowen, dus het hoeft niet altijd nadelig uit te pakken :wink:

acidboy

Badass junkie
Eerlijkheid duurt het langst.. en er zijn verder genoeg tips gegeven hier.

Nee, speed ruikt niet zo sterk als wiet...

Elentherelién

Ik verstop mijn zakjes (die ik overigens vul met m'n vaders kweek hehehe) onder in mijn schoenendoos, ik heb er een klein dun plankje in gedaan, daardoor ontstaat een holte, daarboven leg ik wat strips.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik stop het altijd in men kluisje, veilig achter slot en grendel.
je kan het ook nog altijd in je kleerkast stoppen, in een broek. zal je moeder ook niet vinden.
zilverpapier werkt altijd, of gwn een luchtdicht zakje.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
aluminiumfolie werkt wel goed, zorg er voor dat lekker veel lucht uit het zakje gedrukt is zodat er zo goed als geen lucht meer uit wilt lopen. Je hoeft het niet vacuum te zuigen, zolang er gewoon niet veel lucht in zit :)

Als het zakje lekker leeg is krijgt de lucht die er nog in zit bijna geen kans meer om te lekken, omdat er dan negatieve spanning op het zakje staat. Maar dat hangt ook totaal af van de hoeveelheid wiet die je er in hebt zitten en hoe groot het zakje is. Het werkt iig bij mij! Valt te proberen.

Aluminium folie dus, dubbel zakje, ik zou het niet in de pc kast doen sinds er nogal veel warme en koude lucht over het zakje heen zal stromen en je kamer in geblaast word. Stel het zakje geurt nog een beetje zorgt de pc er voor dat de lucht in de hele kamer hangt :)

Je kan ook bij een headshop vacuum opberg potjes vinden, die zijn perfect geurloos, je hebt ze ook vermomd als frisdrank blikjes!

vdk

Bewuste gebruiker
ja ikzit hier met hetzelfde.. mijn dope bewaar k altijd in zo'n doosje van dartpijlen, :hearteyes:

als speed in een zakje/sealtje zit ruik je het niet, als je het gebruikt of laat drogen wel.

EDIT: mijn wiet overigens in een oud pakje sigaretten.. niet te oud en verkreukeld, lijkt gewoon sigaretten:wink:

TrippyShit

Badass junkie
zo erg ruikt het toch niet? :confused:

Ik deed het altijd in mn bureaula gwn het zakje, nooit iets over gehoord.
En mn ouders kennen echt de geur wel hoor..

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
je wiet altijd op zak hebben ?
toen ik het nog stiekem deed. Zat t altijd gewoon in mijn portemonee, had er nooit last(van van de geur dan)

mattskovic

Wijs gebruiker
als je een oude gsm hebt en een kleine hoeveelheid wiet kan je het achteraan (waar de batterij zit steken) batterijtje eruit en voila :grin:

zo'n kleine sluitbare assenpot kan je ook volsteken en dat is geur dicht denk ik

greetz mattskovic

Steek je zakje(s) in een oud, leeg pakje tabak, dan onder je nachtkastje of ladenkast van bureau..
Nooit gevonden, al is er wel meerdere keren naar gezocht, daar ben ik zeker van.
M'n ouders kennen wel degelijk de geur van wiet..
veel geluk :wink:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Re:

Azhara zei:
Als je ouders de geur van wiet niet kennen, is het al een stuk
makkelijker. Maar dan nog moet je voorzichting zijn, want
moeders kunnen soms in een spontane schoonmaakbui terecht
komen :grin:

man k was blij toen ze na een jaar of drie ein-de-lijk mn wiet vonden, gedaan met dat stiekeme gedoen, int begin was het wel niet zo leuk om stoned thuis te komen aangezien ik wist dat ze het wisten, je weet wel

ontopic: Je zakje in een groter zakje steken zou voldoende moeten zijn voor een paar gram geurloos op te bergen

Bovenaan