Problemen met absurde dealer

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
Ben bang dat we geen closure krijgen op dit verhaal… was toch wel benieuwd hoe dit zou afgelopen. Zou verplicht moeten worden ons hier op de hoogte te houden! Don’t leave us hanging. 😭
Dit is net als een film kijken en dat vlak voor de ontknoping het beeld op zwart gaat. Unacceptable…

Ben bang dat we geen closure krijgen op dit verhaal… was toch wel benieuwd hoe dit zou afgelopen. Zou verplicht moeten worden ons hier op de hoogte te houden! Don’t leave us hanging. 😭
Dit is net als een film kijken en dat vlak voor de ontknoping het beeld op zwart gaat. Unacceptable…

Nou echt he😅

Cardboard

Wijs gebruiker
Spuit 11 hier wilde net vragen hoe dit is afgelopen. Guess we'll never know. :disrelieved:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je weet waar hij woont kan je een mooie batavus fiets aanbieden op Facebook marketplace. Das echt vermaak

Kunnen dealers (ik bedoel eigenlijk sowieso mensen in het algemeen) erachter komen of via bv marktplaats zelf te contacten dat het een valse account is? Via je ip adres of iets?

Ik ken zelf namelijk iemand bij wie ik zoiets wil uithalen “to get her of my back”.
Het gaat alleen niet om iemand die in de criminaliteit zit. (Voor zover ik weet dan want met (covert) narcisten weet je het nooit).

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
sorry ik laat me helemaal meeslepen
Oh ik geniet hier zo van!
Ik wil dat allemaal doen maar ik ben veel te schijterig dat men erachter komt dat ik het ben.

Ik lig echt gevouwen van het lachen met zoveel bedachte “grappen”.!! 🤣😂👏🏼👊

FerdFatoehaus

Badass junkie
Kunnen dealers (ik bedoel eigenlijk sowieso mensen in het algemeen) erachter komen of via bv marktplaats zelf te contacten dat het een valse account is? Via je ip adres of iets?

Ik ken zelf namelijk iemand bij wie ik zoiets wil uithalen “to get her of my back”.
Het gaat alleen niet om iemand die in de criminaliteit zit. (Voor zover ik weet dan want met (covert) narcisten weet je het nooit).
Aan zulke dingen moet je niet beginnen.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Het gaat al fout bij "op de pof" als dealer moet je dit vermijden en als gebruiker al helemaal. Als je geen geld hebt voor drugs dan blijf er maar even vanaf. Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.

Laatst bewerkt:

StraatPiraat

Badass junkie
Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
Kijk het is belangrijk dat we met een open mind alle suggesties natuurlijk op tafel leggen maar het lijkt me vrij duidelijk dat er in de oplossing op zn minst een meubelzaak verwerkt moet zitten.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Het gaat al fout bij "op de pof" als dealer moet je dit vermijden en als gebruiker al helemaal. Als je geen geld hebt voor drugs dan blijf er maar even vanaf. Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
Met politie dreigen of de politie er bij halen is imo not done. Daar krijg je mogelijk echt oorlog door.
Wat handig kan zijn is, mocht je toch communiceren(wat ik niet zou doen) is zeggen dat je je niet laat afpersen. En hier screenshots van maken.
Hierdoor is het voor de politie, OM etc duidelijk dat jij je op dat moment voelde afgeperst. Zoekt iemand daarna weer toenadering met het doel die niet bestaande schuld te innen, dan sta je veel sterker. Dan is het makkelijker om een voltooid strafbaar feit te bewijzen. Maar dat is echt het laatste wat je wil.
Mogelijk heeft die dealer financiële problemen. TS gaf aan dat die dealer een tijd van de radar was. Wie weet heeft hij gepoft om zijn voorraad te halen, is hij gepakt, is hij alles kwijt en zit hij in de penarie omdat hij zijn supplier moet aflossen.
Geen zaken doen met Tokkies, straat figuren etc 😉.
Als gewone burger wil gewoon je gram halen. En hoe Rambo je ook bent, een mini oorlogje kan alleen maar in je nadeel werken.
Die dealer heeft inmiddels vast al weer het 50 voudige van die 750 gepakt. En zit er niet op te wachten om de aandacht via TS op zich te richten.

Brakka Mang

Badass junkie
Hypothetisch gezien kan het zijn dat zn dealert een tuintje op zn hart heb geplant natuurlijk, zeer droevig uiteraard. Zonder de tips van @StraatPiraat zou dat nooit gebeurt zijn. Hypothetisch gezien dan. Ook hypothetisch gezien kan het zijn dat de dealert door deze tips nu 5 jaar bijstand moet terugbetalen en uit de Wsnp is gezet. Zn huis uit is gezet, zie eerder bericht, en niet meer in de omgang van zn kinderen kan voorzien. Allemaal hypothetisch gezien. Natuurlijk.

Lemmy

Badass junkie
Hypothetisch gezien kan het zijn dat zn dealert een tuintje op zn hart heb geplant natuurlijk, zeer droevig uiteraard. Zonder de tips van @StraatPiraat zou dat nooit gebeurt zijn. Hypothetisch gezien dan. Ook hypothetisch gezien kan het zijn dat de dealert door deze tips nu 5 jaar bijstand moet terugbetalen en uit de Wsnp is gezet. Zn huis uit is gezet, zie eerder bericht, en niet meer in de omgang van zn kinderen kan voorzien. Allemaal hypothetisch gezien. Natuurlijk.

Hm.

Ik denk dat je er niet ver van af zult zitten. Dit biedt een goede basis voor een script voor een harde, dramatische thriller. Al zullen we het script niet aan de straatstenen kwijt geraken, het is het proberen waard.

Bovenaan