StraatPiraat
Badass junkie
Wanneer gaat Drugspand weer open dan? Ze kunenn beter die openingstijden duidelijk vermeldenToevallig ken ik de directeur van Boco Keukens , hing een briefje op de deur:
Bekijk bijlage 67201
Wanneer gaat Drugspand weer open dan? Ze kunenn beter die openingstijden duidelijk vermeldenToevallig ken ik de directeur van Boco Keukens , hing een briefje op de deur:
Bekijk bijlage 67201
Ik zou nooit je vijand willen zijn hahahahahaPerfect, leef je uit op de LinkedIn. Niet te specifiek maar als je logistiek mbo4 niveau werkervaring hebt dan hoef je niet te solliciteren, de recruiters zullen dir clannie tel opblazen met kutbaantjes haha dat zal m leren
ik kan niet stoppen met lachen 🤣🤣🤣sorry ik laat me helemaal meeslepen
Ben bang dat we geen closure krijgen op dit verhaal… was toch wel benieuwd hoe dit zou afgelopen. Zou verplicht moeten worden ons hier op de hoogte te houden! Don’t leave us hanging. 😭
Dit is net als een film kijken en dat vlak voor de ontknoping het beeld op zwart gaat. Unacceptable…
Echt heel klant-onvriendelijk! 1/5 sterren.Wanneer gaat Drugspand weer open dan? Ze kunenn beter die openingstijden duidelijk vermelden
Spuit 11 hier wilde net vragen hoe dit is afgelopen. Guess we'll never know.Ben bang dat we geen closure krijgen op dit verhaal… was toch wel benieuwd hoe dit zou afgelopen. Zou verplicht moeten worden ons hier op de hoogte te houden! Don’t leave us hanging. 😭
Dit is net als een film kijken en dat vlak voor de ontknoping het beeld op zwart gaat. Unacceptable…
Als je weet waar hij woont kan je een mooie batavus fiets aanbieden op Facebook marketplace. Das echt vermaak
Oh ik geniet hier zo van!sorry ik laat me helemaal meeslepen
Aan zulke dingen moet je niet beginnen.Kunnen dealers (ik bedoel eigenlijk sowieso mensen in het algemeen) erachter komen of via bv marktplaats zelf te contacten dat het een valse account is? Via je ip adres of iets?
Ik ken zelf namelijk iemand bij wie ik zoiets wil uithalen “to get her of my back”.
Het gaat alleen niet om iemand die in de criminaliteit zit. (Voor zover ik weet dan want met (covert) narcisten weet je het nooit).
Dat is mijn beslissing. 😉Aan zulke dingen moet je niet beginnen.
Ik zag laatst dat ze haar dag begon met een goeie sterke koffie, gezet door ene René...Lowlands dag 40
Bekijk bijlage 67167
OT:
Waarschijnlijk gewoon trol account of Tony Montana heeft toch met de scepter gezwaaid🤣
Dat is mijn beslissing. 😉
Ja. Maar is dat het risico waard? 🤔
Eerder aan zijn verslaving denk ik.Zou @Cdeman nog wel leven? Of is hij ten prooi gevallen aan de dealer?
Dat is mijn beslissing. 😉
Identiteitsfraude wordt zwaar bestraft tegenwoordig.Trust me, in dit geval ZEKER! 🙂
Eerder aan zijn verslaving denk ik.
Geweldig, straatpiraat! Als ik een keer hommeles heb met iets of iemand, huur ik je in.Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels
3m en keta haha
Kijk het is belangrijk dat we met een open mind alle suggesties natuurlijk op tafel leggen maar het lijkt me vrij duidelijk dat er in de oplossing op zn minst een meubelzaak verwerkt moet zitten.Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
En sowieso een paar exen, dat verkoopt goed.Kijk het is belangrijk dat we met een open mind alle suggesties natuurlijk op tafel leggen maar het lijkt me vrij duidelijk dat er in de oplossing op zn minst een meubelzaak verwerkt moet zitten.
En voor t meerwerk heb ik er een incomplete rummikub speelset bij gedaanEn sowieso een paar exen, dat verkoopt goed.
Kijk het is belangrijk dat we met een open mind alle suggesties natuurlijk op tafel leggen maar het lijkt me vrij duidelijk dat er in de oplossing op zn minst een meubelzaak verwerkt moet zitten.
Met politie dreigen of de politie er bij halen is imo not done. Daar krijg je mogelijk echt oorlog door.Het gaat al fout bij "op de pof" als dealer moet je dit vermijden en als gebruiker al helemaal. Als je geen geld hebt voor drugs dan blijf er maar even vanaf. Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
Ik heb medelijden met Anna.Bekijk bijlage 67798
Een halve ruilen voor miauwmiauw, krijgt zo wel een heel andere betekenis 🤣
Geen mensenhandel maar dierenhandel de mens is ook een dier immers ..Bekijk bijlage 67798
Een halve ruilen voor miauwmiauw, krijgt zo wel een heel andere betekenis 🤣
Hypothetisch gezien kan het zijn dat zn dealert een tuintje op zn hart heb geplant natuurlijk, zeer droevig uiteraard. Zonder de tips van @StraatPiraat zou dat nooit gebeurt zijn. Hypothetisch gezien dan. Ook hypothetisch gezien kan het zijn dat de dealert door deze tips nu 5 jaar bijstand moet terugbetalen en uit de Wsnp is gezet. Zn huis uit is gezet, zie eerder bericht, en niet meer in de omgang van zn kinderen kan voorzien. Allemaal hypothetisch gezien. Natuurlijk.
Jawel ben goed in scripts. Wat plottwists van @StraatPiraat erin en ik zie een kaskraker 🤣Hm.
Ik denk dat je er niet ver van af zult zitten. Dit biedt een goede basis voor een script voor een harde, dramatische thriller. Al zullen we het script niet aan de straatstenen kwijt geraken, het is het proberen waard.