Problemen met dealers

Moon

Bewuste gebruiker
Hee, ik vraag me af of jullie hier ook ervaring mee hebben. Dat je wil afspreken om een nieuw voorraadje pep in te slaan maar dat gaat zo stroef allemaal. In eerste instantie wordt er gezegd dat ze prima spul hebben en kom je de prijs overeen maar als het dan op daadwerkelijk afspreken aankomt dan geven ze niet thuis. Ik heb dit helaas al te vaak meegemaakt en vind het super frustrerend!!!
Heb me enorm verheugd op een nieuw voorraaadje aangezien ik bijna vakantie heb en nu ziet het er naar uit dat ik gewoon alweer niks kan krijgen. En die gozer had de vorige keer nog super spul ook. Baal hier echt echt echt heeeeel erg van! :angry:

Moon

Bewuste gebruiker
En waar lees jij dat precies? Als je niets zinnigs te zeggen heb reageer dan niet man.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Morningweedzor zei:
Je wilt dus graag PB's met aanbod ofniet dan?

haha, was ook het eerste dat in mij op kwam.

enfin, tja dat is vervelend. Ik ken het ook wel, je hebt van die dealers die je bijvoorbeeld expres een uur laten wachten voor ze eens komen opdagen, simpelweg omdat ze er van genieten dat jij hen meer nodig hebt dan zij jou.

De beste pepdealers zijn naar mijn idee degene die zelf ook gebruiken. Dit maak automatisch dat ze iig kwaliteit hebben. Verder moeten ze geen last hebben van het tony montana syndroom oftewel veel te wijs doen met code woorden om de maand een ander telefoonnummer alles helemaal weg versnijden en als je tien gram koopt dat dan ook in tien sealtjes geven ipv gewoon een plastic stripzakje.

Denk dat een dealer sowieso sneller met je wil afspreken als je een flinke bulk pep haalt. Aan een gram verdien je niets. Dus moet je of iemand zo goed kennen dat je bij die persoon langs kan gaan zodat zij er iig geen werk aan hebben of meer halen. Ik zelf vind de 1gram pep dealer altijd eerder een weldoener om daarvoor bereid te zijn moeite voor je te doen dan iets anders eigenlijk haha.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En waar lees jij dat precies? Als je niets zinnigs te zeggen heb reageer dan niet man.

Dat is het ook precies het probleem met dit soort vragen. Je vraagt er niet om maar het kan aanleiding geven voor sommige mensen om toch tot dealgedrag over te gaan. Zelfs als dat helemaal je bedoeling niet is. Juridisch gezien kan dat problemen opleveren voor de beheerders van de site, daarom moeten we er goed op letten dat dit soort dingen worden voorkomen. Dus mocht je (of iemand anders) zulke berichten krijgen in je inbox, laat het dan weten aan de moderators of de beheerder, dan kunnen wij verdere actie ondernemen.

2faces

Newbie
goeie dealers horen gewoon voor je klanten klaar te staan en zo niet zorgen ze dat ze een loopjongen hebben om te sturen :wink:

huppie

Newbie
Vroeger nooit geen problemen gehad met mijn vaste dealer maar laatste tijd krijg ik meer en meer troep.
Als ik hem erover aanspreek dan zegt hij dat hij het op die manier zelf kreeg hetgeen ik moeilijk kan geloven.Op zoek gaan naar een ander is een optie maar dan moet je terug van 0 opbouwen kwestie van vertrouwen etc.

ClubUnit

Newbie
Herken dit wel, blijft gewoon lastig. Zeker als je een jaar gewoon niet met hem/haar of gesproken heb. Ik heb afgelopen jaar gewoon niks gebruikt, door de studie. Je kan er altijd gewoon gebruik van maken door niet meer op zoek te gaan?

huppie

Newbie
Niet meer op zoek gaan is ook een optie :) maar voorlopig ga ik die weg nog niet inslaan.
Binnen enige tijd misschien.

Liesette

Bewuste gebruiker
maar goed je hebt net zoveel gezeur van de andere zijde namelijk dat de gebruikers:

ze wantrouwen iedereen, de correcte dealer bestaat niet in hun ogen.
soms vergeten ze te pinnen
verdwalen vanwege het onder invloed zijn van allerlei soorten drugs
te laat komen
zeuren dat het te ver is
verzetten de afspraak last minute
vertrekken zonder beltegoed
met een lege batterij
bellen 's nacht op
hebben geen internet
en ze blijven bovenstaande punten maar herhalen

:hearteyes:

:wave:

u dig ?

69% amfetamine is er volgens mij door het hele land helaas verkapt 95% van uw dealers de pep direct naar bagger.

Het blijft een kwestie van geduld, tolerantie, respect en vertrouwen.
Vergeet niet dat een dealer liever arts was geweest maar kennelijk is er iets fout gegaan in de weg naar een vaste baan. Er zijn geen dealers zonder gedragsstoornissen en de meeste zijn nog halve cassanova's of loverboys ook. En maar niet te spreken over de vrouwelijke dealers ....
Mijn dealer is een super irritante kaffer zonder tolerantie en geen geduld, maar ik kijk er doorheen. Want de stresskip blijft me verbazen en zijn beloftes zijn geen luchtkastelen. zijn negatieve gedrags trekjes zijn bij thuiskomst altijd direct vergeten en we zijn dan weer allemaal ernstig tevreden. Zodat het toch altijd weer de moeite is en blijft om 200 km voor te reizen.

Kus

:wave:

huppie

Newbie
200km ? Redelijk eind iig,nuja moest ik zeker weten dat ik goeie kwaliteit krijg zou ik eerlijk gezegd er ook geen probleem van maken om zo een eind te rijden.
Dan liever een gans eind rijden en zeker van mijn stuk ipv dichtbij en hopen dat het geen troep is.

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Nooit problemen mee gehad. Heb een vaste dealer, die verkoopt alles, heeft altijd alles bij, en is bijna altijd op tijd. En het mooiste is, de speed op 68% getest :hearteyes:

Supermoendo

Experimenterende gebruiker
Heb t zelfde probleem. Lijkt alsof er een pepcrisis is ofzo, geen dealers meer te vinden in de beurt.
Denk dat k t maar laat rusten, al die moeite voor tering troep.

Moon

Bewuste gebruiker
Dealers genoeg hoor, je moet alleen de juiste weten te vinden en dat heb ik nu gedaan, heeft wel heeeeel lang geduurd maar dan heb je ook wat :grin:

peppie

Belezen gebruiker
Moon zei:
Dealers genoeg hoor, je moet alleen de juiste weten te vinden en dat heb ik nu gedaan, heeft wel heeeeel lang geduurd maar dan heb je ook wat :grin:

Belangrijkste les is :
1) haal niet bij een dealer die nog maar net of zelfs niet droog achter z'n oren is.
2) ook niet bij die figuren met zwarte krulletjes, ook wel K...M... genoemt
3) ook niet bij een die verslaaft is, die mengen het voor anderen en houden zelf het beste.
4) maar ook weer niet bij een die het zelf nooit test, maar alleen van anderen heeft horen zeggen dat het zo goed is.
Zo kan ik nog wel even, maar dit heeft als resultaat opgeleverd : 2x een uitslag van 3% een aantal x 15% (ben de tel kwijt) en via 20-25% nu op zo'n 40 a 50%.
Ben op de goede weg na 1000x te zijn genaaid en het hele land door gereden :)
Edit : de belangrijkste ben ik vergeten : ga nooit in op mooie praatjes van P.F. ers :kots:

Liesette

Bewuste gebruiker
Geloof cq vertrouw the Big Guy ook niet en idd Party Flockers is echt tuig .....

:hearteyes:

met geduld komt alles naar je toe !!

darkbull

Bewuste gebruiker
hoe je aan de shit komt, dat vind ik nog het meest enge aan drugs.

daarom leek me online bestellen wel net zo veilig....
(maar goed, als je een computervirus oploopt...)

tenslotte houden we met z'n allen wel een criminele activiteit draaiende he.

Bovenaan