Problemen met eten na gebruik*

angel1

Experimenterende gebruiker
ik weet niet of meer mensen er last van hebben , maar ik denk het wel: als je na een dag of nacht flink speed gebruiken de dag erna wat moet eten, gaat dat niet zo heel erg goed. mijn vraag is: wat eten jullie dan zoal, wat is op zo n moment het beste om bijvoorbeeld niet misselijk of iets te worden. misschien rare vraag maar ik heb nog altijd niks gevonden wat op zo n moment een beetje goed valt

A

Anonymous

Gast
Ik at altijd een bakje vla, gaat er altijd wel in.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
het niet kunnen eten is mijns inziens iets waar je je ff overheen moet zetten... zit voornamelijk tussen de oren...

als ik snachts ook flink wat bier erbij heb gedronken en ik drink smorgens koffie, wil ik nog wel eens behoorlijk over mn nek gaan daarna, voelt wel 10 keer beter daarna

idd yoghurt/vla is een goeie en peren mandarijnen druiven afijn fruit dus

rond een uur of 1 a 2 smiddags ben ik dan wel in staat om tostis te bakken en te nuttigen... door de speed verkrampt je maag zegmaar, als ik dan 1 hap neem, krijg ik vanzelf weer trek

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
soep, maar dat gaat met héél veel moeite.. kan pas na anderhalve dag weer echt eten..

cunt

Wijs gebruiker
aanrader: kwark, yoghurt, vla .. en al die dingen .. vooral kwark vond/vind ik dan altijd gruwelijk lekker! :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
al wa ge wilt eet ik met speed
gelijk gisteren morgen toen ik thuiskwam was toen ook al meer als 50 uren wakker direct 7 sandwichen geeten en ben ik een paar uurkes gaan slapen.
stond ik op zaten ze hier barbeque te eten.
lekker aan tafel gezet en goed geeten.
ik begrijp ook nie goed hoe het komt want da kon ik vroeger helemaal niet.
en jah ik weet het zal wel deels gewente zijn maar wat ik dan nie begrijp vroeger pakte ik het meer als nu en toe kreeg ik geen hap binnen.
toen heb ik een lange tijd geen speed meer gepakt en terug begonnen en vanaf toen heb ik altijd perfect kunnen eten.
zelfs tijdens mijn gebruik, ik kan een lijn pakken en 1 uurtje later kan ik in de frituur stoppen voor te gaan eten.
denk da het ook veel te maken heeft met het fijt dat ik niks meer rook.
want heb ook nooit geen keelpijn meer ofzo erna en da had ik wel nog toen ik rookte.
en de meeste roken als een ketter als ze speed gebruiken en daar heeft het ook veel mee te maken denk ik da je geen hap door je keel krijgt.

buzzy

Badass junkie

Hmmm this is my number one perfect afterpep food :smoke:
Beetje suuker eroverheen en jum jam schmikkel schmek

angel1

Experimenterende gebruiker
jezus, zit ik me rot te zoeken naar dit topic, hebben ze gewoon de titel veranderd *hoezo vaag*

maar over dat tussen je oren: ik word toch van heel veel dingen misselijk als ik ze eet na gebruik, dus of het nou echt tussen de oren zou zitten?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik eet meestal fruit en drink veel gezonde sapjes.
Gewoon zoveel mogelijk proppen hupsakee deste sneller ben je weer op krachten!

Moon

Bewuste gebruiker
Vruchtenyoghurt, aardbeien, galia meloen (dat is echt heerlijk), banaan (meestal krijg ik maar een halve op maar goed), tomatensoep en als ik een beetje ben bijgekomen na een uur of 10-12 lust ik wel een frietje met een kaassouffle.

wausie91

Bewuste gebruiker
maar als t er op aan komt inderdaad eten wat de pot schaft je moet toch echt je reserves weer aanvullen

Bovenaan