Project Hardcore

Lauu

Badass junkie
knolselderij zei:
Lauu zei:
Gelukkig niet zeg.

want?

Line-up

Art of Fighters
D-Passion
Negative A
Neophyte
Nitrogenetics
Noize Suppressor
Nosferatu
Paul Elstak
The Viper
Tymon
Live: Angerfist
Live: Endymion
Live: Tha Playah
MC: Ruffian

Daarom, 13 redenen om niet te gaan.

knolselderij

Wijs gebruiker
Lauu zei:
knolselderij zei:
Lauu zei:
Gelukkig niet zeg.

want?

Line-up

Art of Fighters
D-Passion
Negative A
Neophyte
Nitrogenetics
Noize Suppressor
Nosferatu
Paul Elstak
The Viper
Tymon
Live: Angerfist
Live: Endymion
Live: Tha Playah
MC: Ruffian

Daarom, 13 redenen om niet te gaan.

nu dat ik de line up zie is die wel heel standaard idd (d-passion kan ik wel nog mee leven trouwens)

Oom Klaas

Badass junkie
:tearsofjoy:

'k Zag ze weer in de trein, opgefokte ventjes van 16 allemaal even kaal en 't zelfde bomberjackje en snuivend in de trein.

Woehoe!

Nog leuk gehad daar?

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Manonnie zei:
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:
Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.

4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Nightmare ook een zekertje hier :hearteyes:
Lekker dicht bij huis ook, voor jou ook zie ik (als mijn topografie nog zo goed is..) (?)
:mrgreen:
Je topografie is goed hoor :P
Klein half uurtje rijden met de auto en ik ben er :hearteyes:
Waarschijnlijk bij een maatje slapen die er 5 minuutjes of wat vanaf woont :hearteyes:

Manonnie

Wijs gebruiker
Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Manonnie zei:
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.
Hehe chill dan :)

Snelheidslimiet?
Den snelweg is vaak leeg genoeg om er iets boven te gaan zitten :tearsofjoy:

Manonnie

Wijs gebruiker
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:

Snelheidslimiet?
Maar op 4 december zal het sowieso drukker zijn op de weg, en vrees ook dat er genoeg politie is :tearsofjoy: .
Ach, weet wel dat ik die dag geen haast heb, waarschijnlijk ga ik zelf toch wel hard :P

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Manonnie zei:
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:

Snelheidslimiet?
Maar op 4 december zal het sowieso drukker zijn op de weg, en vrees ook dat er genoeg politie is :tearsofjoy: .
Ach, weet wel dat ik die dag geen haast heb, waarschijnlijk ga ik zelf toch wel hard :P
zo mag ik het horen :hearteyes:

WappieWappie

Belezen gebruiker
Neodar zei:
Manonnie zei:

Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P

Greetzzz:
Neo
Haha jij ook al met dat probleem? Als het aan mij ligt pak ik ook het liefst minimaal elke maand toch wel een feest mee, maarja degenen met wie ik altijd ga zeggen het geld beter te kunnen gebruiken. :confused: In het leven moet je lol maken denk ik dan maargoed.

Project.. Was een heeeeerlijk waus feest zeg.... :hearteyes:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
WappieWappie zei:
Neodar zei:
Manonnie zei:

Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P

Greetzzz:
Neo
Haha jij ook al met dat probleem? Als het aan mij ligt pak ik ook het liefst minimaal elke maand toch wel een feest mee, maarja degenen met wie ik altijd ga zeggen het geld beter te kunnen gebruiken. :confused: In het leven moet je lol maken denk ik dan maargoed.

Project.. Was een heeeeerlijk waus feest zeg.... :hearteyes:
Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :P

Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P
Meestal is dat bij mij :tearsofjoy:

Neodar

Newbie
Olijfboompje zei:

Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P

Nieuwe mensen leren kennen doe je zoiezo op een feest. :grin: :sunglasses:

Had ook al een berichtje op PF achtergelaten wie er vanaf "Maasbree" vertrok maar heb er nog geen antwoord op gekregen. :P

Greetzzz:
Neo

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Neodar zei:
Olijfboompje zei:

Nieuwe mensen leren kennen doe je zoiezo op een feest. :grin: :sunglasses:
Alleen de heenreis (terug zal wel meevallen denk ik) is een beetje raar als je alleen gaat met event travel ofzo. (vind ik dan) :P
Had ook al een berichtje op Pf achtergelaten wie er vanaf Maasbree vertrok maar heb er nog geen antwoord op gekregen. :P

Greetzzz:
Neo
Een stel maatjes uit Limburg (daar ligt Maasbree toch?) komen naar mij toe en reizen dan verder met mij :P
Zo kan je het ook regelen :smoke:

Manonnie

Wijs gebruiker
Nee ik wil altijd wel met iemand samen gaan. Kan ook wel komen omdat ik toch niet echt heel zeker ben van mezelf.
Ben klein en zie er jonger uit dan ik ben, legitimatie wordt regelmatig gevraagd en dat is dan het grootste probleem echt niet. Maar gewoon alleen in de trein zitten enzovoorts daar moet ik niet aan denken.
Ik maak het ook heel vaak mee hoor, meestal zeggen er een stuk of 20-25 Ja ik ga mee.
Uiteindelijk ga je met z'n 5-8 en, soms zelf met z'n tweeën.

Neodar

Newbie
Olijfboompje zei:
Een stel maatjes uit Limburg (daar ligt Maasbree toch?) komen naar mij toe en reizen dan verder met mij :P
Zo kan je het ook regelen :smoke:

Ja, Maasbree ligt in limburg ja. :P

Dat zou idd ook een optie zijn. :sunglasses:
Zou ik alleen contact op moeten kunnen nemen met die mensen :)

Greetzzz:
Neo

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Manonnie zei:
Nee ik wil altijd wel met iemand samen gaan. Kan ook wel komen omdat ik toch niet echt heel zeker ben van mezelf.
Ben klein en zie er jonger uit dan ik ben, legitimatie wordt regelmatig gevraagd en dat is dan het grootste probleem echt niet. Maar gewoon alleen in de trein zitten enzovoorts daar moet ik niet aan denken.
Ik maak het ook heel vaak mee hoor, meestal zeggen er een stuk of 20-25 Ja ik ga mee.
Nee, dat bedoel ik niet :P
Gewoon voor een feest naar een bepaald plekkie op de route afreizen en dan daar meeten zeg maar en dan met zijn allen naar het feest :P
Ik eindig altijd met een stuk of 20 mensen :tearsofjoy:

Ik ben een keer in de trein gaan zitten en dat was naar een maatje voor een weekendje naar Emmen (200 km rijden) daar een festival pakken, dan weer 200 km terug en een afterparty pakken tot 5 uur :tearsofjoy:
Toen weer naar huis :tearsofjoy:

Was een fijn weekend :hearteyes:

Manonnie

Wijs gebruiker
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:
Nee, dat bedoel ik niet :P
Gewoon voor een feest naar een bepaald plekkie op de route afreizen en dan daar meeten zeg maar en dan met zijn allen naar het feest :P
Ik eindig altijd met een stuk of 20 mensen :tearsofjoy:

Ik ben een keer in de trein gaan zitten en dat was naar een maatje voor een weekendje naar Emmen (200 km rijden) daar een festival pakken, dan weer 200 km terug en een afterparty pakken tot 5 uur :tearsofjoy:
Toen weer naar huis :tearsofjoy:

Was een fijn weekend :hearteyes:
Ja, ik snapte wel wat je bedoelde!
Maar ik bedoelde ook, ivm mijn lengte en jonger uiterlijk, vind ik het 8 keer niets om alleen te moeten reizen. Als het geen 9 keer zal zijn.
Ik eindig ook altijd met meer mensen dan dat ik kwam. Altijd al loop ik daar kom ik wel een 'oude bekende' tegen, en die is dan weer met andere mensen, hop weer nieuwe bekenden erbij haha.
Nee op een feest ben ik zeker de moeilijkste niet, ben altijd heel sociaal haha.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Manonnie zei:
Ja, ik snapte wel wat je bedoelde!
Maar ik bedoelde ook, ivm mijn lengte en jonger uiterlijk, vind ik het 8 keer niets om alleen te moeten reizen. Als het geen 9 keer zal zijn.
Ik eindig ook altijd met meer mensen dan dat ik kwam. Altijd al loop ik daar kom ik wel een 'oude bekende' tegen, en die is dan weer met andere mensen, hop weer nieuwe bekenden erbij haha.
Nee op een feest ben ik zeker de moeilijkste niet, ben altijd heel sociaal haha.
Aaah oke :P
Achja, ik ben de socialiteit zelf op een feest :tearsofjoy:
Met of zonder, knallen doe je toch en dat doe je het beste als iedereen vriendjes met je is :tearsofjoy: :hearteyes:

michael1992

Experimenterende gebruiker
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy: 'k Zag ze weer in de trein, opgefokte ventjes van 16 allemaal even kaal en 't zelfde bomberjackje en snuivend in de trein.

Ja dat zie je wel vaker van die ventjes van net 16 die denken dat ze het helemaal zijn als ze wat poedersuiker met Cafeïne snuiven. En over een paar jaar houden ze ineens van andere muziek.

clockcable

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Gelukkig niet zeg.
Lauu zei:
Ja je zou maar naar wat anders dan hardcore luisteren, dat zou erg zijn! :openmouth:

Bovenaan