Proscaline , 4-propoxy-3,5-DMPEA

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb dit spulletje eindelijk weten te bemachtigen. Alleen erg veel info /ervaringen kan ik niet vinden. Dus bij deze iemand ervaring met deze stof? Of 3C-P? Lijkt erg veel op mescaline als het goed is. Ik denk dat ik eerst Mescaline (synth) zelf ga proberen voordat ik me hieraan waag maar ben wel benieuwd of jullie ervaring hebben dus. Wat info erover:
Wiki
Pihkal
En een paar threads op de bekende fora is het enige wat ik vinden kan.

Ik heb dit stofje ook kunnen bemachtigen (1 gram).Duur spul trouwens maar gewone mescaline is ook duur dus vond dit niet echt een probleem.De dosis die ik aanraad is 100 mg , 50 mg voelde ik bijna niets . 125 was te overweldigend (Zeer zware bodyload).Op 100 mg ging alles perfect zeer leuk stofje al vind ik gewone mescaline iets leuker voor te trippen , met proscaline is alles een beetje euforischer . Als iemand wilt schrijf ik binnekort wel tripreport

underworld

Wijs gebruiker
klinkt als een reuze interessant stofje, zou hier wel een sampeltje van willen bemachtigen. helaas nergens te vinden hier. :(

L

Lid 6909

Gast
ik vind het niet erg fijn spul, meer lichamelijk irriterend dan dat je ervan kunt genieten.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zou ook erg graag een reportje willen lezen erover! Mocht je het nog voor de geest kunnen halen graag dus!

gNuxx zei:
ik vind het niet erg fijn spul, meer lichamelijk irriterend dan dat je ervan kunt genieten.

:( minder...

L

Lid 6909

Gast
Dat wel, maar niet echt geniet-able :) lolol is dat wel snap-able? :grin:

2C-Em

Belezen gebruiker
Ook een tijdje bezig geweest met het bemachtigen van dit stofje, helaas heeft het uiteindelijk op niks uitgepakt :( Dus moet de zoektocht nog maar eens elders hervatten. Lijkt me wel wat om te proberen.. al zie ik hier dan toch al wat..ervaringen waarbij blijkt dat er nog een keerzijde aan de medaille zit. Nou ja, desondanks wel interessant 'ns te proberen, dat sowieso..

Betaalden jullie voor een gr dan?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Na vinden is het er , en zag ook Escaline ook een mescaline analoog. Is ook onderweg ben erg benieuwd welk analoog mij het beste zal bevallen :)

Toevallig iemand ervaring met Escaline hier?

Twijfel erg of het wel leuk is..
Het effect is niet direct vergelijkbaar met mescaline, maar eerder met 2C-D of DOM lees ik, iets meer inlezen maar.

Bobsacamano

Badass junkie
Nope geen ervaring mee nog maar wil het ook gaan bestellen :)

Tijdloos zei:
Na vinden is het er , en zag ook Escaline ook een mescaline analoog. Is ook onderweg ben erg benieuwd welk analoog mij het beste zal bevallen :)

Toevallig iemand ervaring met Escaline hier?

Twijfel erg of het wel leuk is..
Het effect is niet direct vergelijkbaar met mescaline, maar eerder met 2C-D of DOM lees ik, iets meer inlezen maar.

Bovenaan