prozac snuiven

erwin krol

Bewuste gebruiker
Heb je weleens gelezen dat prozac weken nodig heeft om een goede bloedspiegel te krijgen, en de aanvankelijk effecten niet als fijn ervaren worden? Bij deze. Snuif het en je weet het, ik zou mijn slijmvliezen er niet aan blootstellen iig. Maar als jij dat wilt doen, alle info is welkom uiteraard; voor informatieve doelen is veel geoorloofd :wink:

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
ik heb ooit een anti-depresiva(dus iets als prozac) opgesnoven,en het was de meest pijnlijke dat ik ooit had opgesnoven.
Niet alleen moet je veel ervan in je neus krijgen,de pijn duurt ongeveer 15-30 minuten.
NIET DOEN,slik het gewoon in

Bal0n

Badass junkie
Ik zou het ook niet zomaar gaan slikken, tenzij het je voorgeschreven wordt door een arts. En wat Erwin Krol zegt; het duurt een aantal weken voordat SSRI's gaan werken.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
ts, ik snuif graag en veel. Ik heb vroeger een tijdje prozac genomen, maar het is totaal niet in me opgekomen om dat te gaan snuiven. WAAROM in godsnaam? Van die pil zelf heb ik trouwens nooit echt goeie effecten gehad. Na enkele weken worden je emoties gewoon afgevlakt, maar een reuzegeweldig gevoel heb ik er nooit van gehad. Kwas die troep na enkele maanden ook gewoon beu, en ben ermee gestopt. Prozac heeft een imago dat het een wondermiddel is, maar was het bijlange niet voor mij... Zelfs als je het een maand neemt, ga je van een pil niet veel 'voelen', je voelt gewoon dat je emoties in het algemeen worden afgevlakt, maar 'tis niet dat je na 20 minuten zo'n slag van begaaidheid krijgt zoals bij xtc

Spor

Wijs gebruiker
Hoi,

Heel simpel, niet doen !

Dit gaat niet werken inderdaad ! zoals iemand eerder al zei heeft prozac een tijd nodig om op "level" tekomen, het is dus niet zoals bijvoorbeeld een benzo, je pakt hem en een uurtje later lig je onder zijl... Verder is denk ik minder dan 10% van je pil echt werkende stof... De rest is bindmiddel, of opvulsel, of what ever. Dat snuif je dus ook allemaal op. Werkt in de regel sowiso niet echt om pillen te snuiven... maar vooral met iets als dit zou ik het ten zeerste laten !

Ik ben zelf ook een fanatiek snuiver, maar geloof me op de lange termijn gaat het echt PIJN DOEN ! vooral als je troep snuift die er niet voor gemaakt is.

Maar als je het doet, deel je ervaring hier.................

boris75

Experimenterende gebruiker
Om iets te kunnen snuiven, moet het oplosbaar zijn in water. Anders lost het ook niet op in je slijmvliezen. Of prozac oplosbaar is, weet ik niet. Maar het verklaart wel waarom sommige middelen wel te snuiven zijn en anderen niet.... Daarnaast heeft het ook weinig zin denk ik omdat het zoals al eerder werd geschreven het een lange tijd nogig heeft om in te werken...

Oud topic, maar guys, niet doen. Heb het net geprobeerd (heb de prozac op recept dus ben er al aan "gewend" zeg maar) en het doet echt tyfus veel pijn om te snuiven. Ben verslaafd geweest aan ritalin snuiven dus ik kan echt wel wat hebben maar dit is niet oké. Ik krijg er ook 0 high van, alleen een kutgevoel in m'n neus. Don't try this at home.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oud topic, maar guys, niet doen. Heb het net geprobeerd (heb de prozac op recept dus ben er al aan "gewend" zeg maar) en het doet echt tyfus veel pijn om te snuiven. Ben verslaafd geweest aan ritalin snuiven dus ik kan echt wel wat hebben maar dit is niet oké. Ik krijg er ook 0 high van, alleen een kutgevoel in m'n neus. Don't try this at home.

Fijn dat je iedereen er nogmaals op wijst, dit is niet geschikt om je neus te verkloten voor 0 effecten.

Bovenaan