Psilocybe Atlantis bij Azarius

Arthur King

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Ik zag net op Azarius dat zij tegenwoordig ook de Psilocybe Atlantis truffels verkopen :sunglasses: , voorheen waren alleen de Psilocybe Mexicana A beschikbaar.
Ik ben van plan om deze voor mijn volgende trip te consumeren.

Maar is het zo dat de Atlantis een veel sterkere trip op leveren, want in dat geval zal ik er iets minder van nemen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Truffels zijn over het algemeen minder sterk dan gewone paddo's is mijn ervaring, maar dit lees ik ook vaker. Het enige vervelende is dat je niet weet hoe potent de truffel is, bij wijze van spreken kan een truffel sterker zijn dan hawaiaantjes. Het is en blijft een natuurlijk product en is de inhoudelijke stof ook niet te bepalen.

Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt, maar als je twijfelt is het wel het beste om eerst met een halve te beginnen en als het dan tegenvalt kan je nog altijd meer nemen.

Edit: op http://www.erowid.org is te vinden hoeveel werkzame stoffen een soort gemiddeld bevat. Dat moet je zelf maar even zoeken want ik ben best moe.

Arthur King

Wijs gebruiker
Harstikke bedankt!
Ik heb slechts 2x truffels geprobeerd, de Mexicana en de Tampanensis.

Dus ik denk dat dan maar voor de halve portie ga, en wellicht later bijnemen.

hallo,

de eerste keer dat ik truffels nam waren minder sterke ging er lekker hard van. 2e keer heb ik psilocybe atlantis benuttigd (15)gr,had niet het gevoel dat ik tehard ging. er waren ook 2 andere vrienden die het voor de eerste keer deden maar geen van hen ging te hard of bad misschien hebben we ze verkeerd genomen ? we hebben ze gewoon tot zand stukje voor stukje geknauweld. bah vies bitter maar wat is het het gevoel toch waard (a) :hearteyes:

Arthur King

Wijs gebruiker
soppegreun zei:
hallo,

de eerste keer dat ik truffels nam waren minder sterke ging er lekker hard van. 2e keer heb ik psilocybe atlantis benuttigd (15)gr,had niet het gevoel dat ik tehard ging. er waren ook 2 andere vrienden die het voor de eerste keer deden maar geen van hen ging te hard of bad misschien hebben we ze verkeerd genomen ? we hebben ze gewoon tot zand stukje voor stukje geknauweld. bah vies bitter maar wat is het het gevoel toch waard (a) :hearteyes:
Merkte je nog duidelijke verschillen tussen de truffels?
In de herfstvakantie ga ik ze nemen, kan haast niet wachten :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik neem aan dat ze iets sterker zijn, aangezien azarius er 2 euro per 10 gram meer voor vraagt.

Denk verder dat het verschil minimaal zal zijn. Maar we horen graag je ervaring en vooral of je verschil hebt gemerkt :)

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik vond de Atlantis wat vager en snapte de hele wereld niet meer erop, maar mischien licht dit ook aan de tripsetting, tripze!

Bovenaan