• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Psilocybe Mexicana - Truffels!

Drugs: Truffels (4 x 0,5 portie)
MAO-remmer: Ja, passiebloem (joint & thee)
Plaats: Kekerdom (oostelijk v. Nijmegen)
Aantal personen: 4 (R, M, J&J)
Tijdsduur: +/- 4 uur

Hallo iedereen!
Afgelopen woensdag (28-10-'09) heb ik samen met nog 3 andere vrienden van mij truffels geprobeerd. We hadden ze bij een smartshop in Nijmegen gehaald en we wisten niet welke soort het was (mexicana, tampanensis, etc), omdat die kerel de porties uit 1 grote bak graaide met allemaal truffels erin. Toen zijn we nog bij een
andere smartshop langsgegaan om te vragen welke soort het was en die wist het ook niet helemaal zeker, die gokte het op mexicana. Bij diezelfde smartshop hadden we ook nog een zak gedroogde passiebloem gehaald, dit is een MAO-remmer. Daar moesten wij (het liefst puur) jointjes van draaien of thee van zetten. Thee voor het latere effect, joint voor het directe effect. Eenmaal iedereen thuis bij die vriend zijn wij achterin het tuinhuisje gaan zitten, hebben we eerst wat gepraat over wat we allemaal verwachten en wat we doen als dit (blablabla). Toen maar die truffels één genomen voor de smaak, bij mij viel de smaak tegen. Twee van die andere gasten vonden het wel lekker. Toen de thee eenmaal gearriveerd was hebben we alles naar binnen gewerkt en toen was het echt smerig, dus meteen die halve kop thee naar binnen gesmeten.

Na veel hyperactief gebrabbel van ons allen, begon mijn zicht te vertragen en mijn lichaam voelde ook veel trager. Ik kon ook niet stoppen met lachen, ik kwam zwaar slecht uit mijn woorden en de rest trouwens ook. Hierdoor kwam er echt een harde lachkick op gang in de groep. Ik wist toen ook dat het mexicana truffels waren.
Toen besloten we een rondje door het dorp te gaan lopen. Dat was best vet, want overal hing nevel/mist. Na een stukje gelopen te hebben vonden we het wel een strak plan om op te splitsen en een solo-trip te hebben. We hadden een punt afgesproken waar we elkaar weer zouden zien. Ik bleef als enige stil staan en besloot maar naar de lucht te gaan kijken. Al snel begon het praten in mijzelf. Ik wist dat het onzin was, maar het was zwaar vet:grin:. Ik begon tegen mijn passiebloem joint te praten dat alles goed was en dat de hele avond ook goed zou komen en ik zag dat de brandpunt op een miniatuur-bosbrand leek :openmouth:.

Twee minuten later liep ik direct naar het afgesproken punt, capuchon op. Toen onderweg zag ik dus één van die gasten naar LED-jes in iemand anders zijn tuin staren. Eenmaal toen hij mijn voetstappen hoorde, draaide hij zich om en viel strak van het lachen op de grond toen hij mij op zich af zag lopen. Ik kwam trouwens ook niet meer bij x'D. Aangekomen op de afgesproken plek (bankjes + tafel) zijn ik en nog iemand anders van de truffel-trip op het bankje blijven zitten en toen kwam er een heel gesprek op gang over 'Turbo Turbo' van kabouter wesley. Hij zei: "Hoe vet zou het zijn als mijn broertje mij liep te kloten in huis en ik zei gewoon TURBOTURBO! en hij vloog zomaar in de brand!" *hahahahahahahaha*. "En als mijn moeder naar mij toe zou komen om te zeggen dat ik dat niet meer mag doen zeg ik ook gewoon TURBOTURBO! en het zelfde bij mijn pa!" *hahahahahaahhahahahaha*. We kwamen niet meer bij, turboturbo was de beste uitvinding ooit! Hij vertelde ook over vroeger. Hij zei: "Wil je iets grappigs weten?" Ik zo: "Ja, best." Toen vertelde hij over dat hij bij zijn opa op de boerderij samen met zijn neefje met een stok overal spinnenwebben ging weghalen en dan met de stok vol spinnenwebben naar hun opa toe en dan zeggen: "Wil je een suikerspin, opa?" Nou..ik dacht dat ik niet meer bijkwam :')!

Na ons lange gesprek waren wij dus 2 andere trippers kwijt, die bleken in het gras van de dijk te liggen luisteren naar muziek. Maargoed, we zijn weer terug gegaan en eenmaal terug in het huisje bleek voor mij alles een SFEER te hebben. Naar mijn gevoel had buiten een betere sfeer dan dat minihokje xD. Ik ben toen maar buiten op een stoel gaan zitten kijken naar de heg, want die spacete hem ook zwaar hard. Hij trok steeds weg van kleur en dan weer niet en dan weer wel. Ik zat dus gewoon op een stoel te staren naar een heg >.< Terug binnen in het huisje zei iedereen dat ik TRILDE. Maurits! Je hele hoofd trilt! En als je een suck van de passiebloem-joint neemt tril je de pan uit!... Ik snapte er niks van:P We wilden elkaar zoveel vertellen dat we er eigenlijk een beetje stil van werden. En voor mijn gevoel liepen 'audio' en 'video' niet gelijk, mijn lichaam zei dat het niet klopte wat ik zei in verhouding tot wat ik zag. Dat negeerde ik maar, maar het voelde wel leip!

Toen nog maar een potje thee en een passiebloem-joint er doorheen en weer terug naar de dijk. Onderweg kwamen wij een GEPELDE UI tegen. Wij werden helemaal leip, want wij dachten dat iemand wist dat wij aan het trippen waren en probeerde met ons te fokken XD! Onderweg naar boven vroeg ik om een peuk, en die kerel aan wie ik dat vroeg deed een rits open op borsthoogte op de plek van zijn hart. Ik wilde vergelijken of wij onze peuken op dezelfde plek hadden, maar hij had 'm boven zijn hart. Ik zei: "Jow man, dat heeft echt een diepe betekenis, peuken zitten in mijn hart jonge." En toen ging hij de discussie aan over dat je hart in het midden zat en misschien een halve centimeter naar links etc. Hebben we 5 minuten over staan lullen xD!
Bovenop de dijk zag ik dat 1 van de trippers een zak borrelnootjes had en hij vertelde dat die voorraad oneindig was. Ik zei: "Jonge, als dat ding dalijk leeg is, is het voor jou 'Hell on Earth'!". Toen besefte hij het pas dat hij nog steeds aan aardse wetten gebonden was ofzo. Hoe kan een zak borrelnootjes van Merk X nou oneindig zijn? Hij mag wel groot zijn, maar niet oneindig xD! Ook nadat ik me peukie op had, schoot ik 'm weg. En wat ik toen zag... Ik zag in slow-motion het golfpatroon van een brandpunt die om de as van de peuk draaide. Het zag er echt uit als zo'n supervette frequentie-golf-beweging richting de grond. Ik wilde het aan iedereen laten zien, maar bij de eerste vloog mijn brandpunt er al uit. Epic Fail dus...

Terug in dat hokje ging het trippen nog even door, maar het hield wel op. Dat vonden we wel jammer, we probeerden enigszins krampachtig vast te houden aan het trippende gevoel d.m.v. passiebloem-joints. Lukte helaas niet, we moesten afscheid
nemen van het gevoel, wat best moeilijk voelde. Ik overwoog nog om chocola te eten, omdat dat een redelijke harde MAO-remmer is. Toch maar niet gedaan:P Toen binnen in zijn echte huis kon er dus maar één iemand blijven slapen. Ik niet :/ Ik werd eerst
wel +/- 10km gesleept door een tripper die ook naar huis moest, maar op zijn brommer. Daarna heb ik rond half 3 's nachts nog even 6 kilometer mogen fietsen! Maar goed, de trip was leuk, ik heb goed geslapen. Voor mij was
het oké. Ik vind het zeker voor herhaling waard, alleen de volgende keer een grotere portie truffels (hele portie) en een voorbereide slaapplek :) .

Arthur King

Wijs gebruiker
#Veelvraat zei:
Hierdoor kwam er echt een harde lachkick op gang in de groep. Ik wist toen ook dat het mexicana truffels waren.
Hoe wist je dan dat het de Mexicana waren? Verder mooi report. :)
Had je het gevoel dat de passiebloem het effect echt versterkte?

Arthur King zei:
#Veelvraat zei:
Hierdoor kwam er echt een harde lachkick op gang in de groep. Ik wist toen ook dat het mexicana truffels waren.
Hoe wist je dan dat het de Mexicana waren? Verder mooi report. :)
Had je het gevoel dat de passiebloem het effect echt versterkte?

Nou ik heb geen idee of ik namen van smartshops mag noemen, maar we hadden de truffels bij de ene gehaald en de passiebloem+vele informatie bij een andere (beter bekende) smartshop gehaald. En aangezien het mijn eerste keer was, heb ik geen soort 'blancoproef' zonder die passiebloem kunnen doen :flushed:. Ik ben er gewoon meteen voor gegaan :P Maar die kerel van de eerste smartshop van de truffels zei: "Het zijn gewoon allemaal Nederlandse truffels, ze komen toch niet uit Mexico ofzo?!" Dit zei hij aangezien ik vroeg of het mexicana was :confused:. Maar bij de andere smartshop zeiden ze: Nou je kan tampanensis en mexicana uit elkaar houden, omdat bij tampanensis krijg je het zee-schip gevoel dat je op de golven deint. En mexicana geeft je een, bijna gedwongen, euforisch gevoel. En dat euforische gedwongen gevoel ervoer ik toen, dat stelde ik vast vanwege de lachkicks om de achterlijkste dingen :grin:.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Naar mijn mening werken die MAO remmers toch wel, had het gevoel dat pure chocolade het behoorlijk versterkte, maar aan de andere kant zou het net zo goed puur een placebo effect kunnen zijn aangezien de power of je mind x10.000 is tijdens het trippen. Je kan de trip sturen en dit gecombineerd met een beetje mindfuck kan ik mij best voorstellen dat je het jezelf gewoon kan laten geloven dat het werkt.

pfff wat een theorieën allemaal op de vroege ochtend en ja ik weet dat het al half 2 middags is, lekker lui toch, op naar de tefal grill dan maar :P

KoxBox

Badass junkie
Hahahaa dat jullie een gepelde ui tegenkwamen deed mij denken aan een van mijn paddestoelen trips, bij ons was het wel een ananas geen ui maar ik weet perfect wat je bedoeld! :tearsofjoy:

Geniale momenten, zo dingen kom je alleen tegen als je tript...

En die theorie over mexicana's is toch wel zéér ver gezocht, je kan nooit weten uit een trip welke soort je op hebt... De ene keer trip je harder van een halve portie van een zwakkere soort dan op een anderhalve van een sterkere. Dus lijkt het mij sterk dat je op die manier de soort kan bepalen.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Echt een super trip heb je gehad :rock: :rock: Ik heb ongeveer dezelfde trip gehad toen ik tampanensis truffels op had, maar dan zonder het visuele gebeuren

Bovenaan