Psilocybine o O

pieter-b

Wijs gebruiker
PaddosSchmaddos :beer:

Ingridienten:
-Pure alcohol*verkrijgbaar bij apotheek (vraag naar alcohol voor orale tinctuur, en dus niet de gedenaturaliseerde alcohol die ze je eerst willen verkopen) 3.80 euro / 100ml
-Een luchtdicht af te sluiten glas, bij blokker..2 euro ofzo
-Een open glas, evt af te sluiten.
-Filter, de schrijver adviseert mondkapjes te gebruiken. 1 euro ?
-En paddos

Dit werkwijze:
-Droog de paddos totdat ze niet droger kunnen..stop ze in een plastic zak en sla ze tot gruis.
-Doe paddogruis + alcohol in luchtdicht glas en wacht een dag terwijl je af en toe het goedje schud.
-Giet het mengsel door het filter in het andere glas, en knijp het filter goed uit.
-Doe het paddogruis vanuit het filter weer in glas 1, voeg nieuwe alcohol toe en herhaal de vorige stappen 2 keer. De gefilterde alcohol komt telkens in hetzelfde glas waar je het de eerste keer ook ingoot(het open glas). In totaal laat je dus 3 x 24 uur een gesloten glas met alcohol / gruis mix staan terwijl je ze af en toe schud.
-Het open glas heeft nu de alcoholoplossing en moet worden ingedampt. Dit kun je doen door er een ventilator voor te zetten (ruimte moet wegens brandgevaar wel goed geventileerd zijn)

De uitkomst:

Crystal!! :openmouth:
Volgens Albert Hofmann varieert een werkbare dosis van 4 tot 20 mg bij een goedje als dit.

Iemand al geprobeert?..ik denk dat ik 1 dezer dagen maar eens naar de smartshop moet gaan :)

Bron: is helaas niet meer online..heb het dus uit het archive moeten pikken:) (vast ook elders te vinden, maar ik was 'lui')
http://web.archive.org/web/200302071600 ... queu~1.htm

Hans

Wijs gebruiker
Ga je het zelf proberen? Scheelt dit een hoop geld? Hoe moet je het innemen?

Mooi werk trouwens :)

pieter-b

Wijs gebruiker
Ik wil het zeker zelf gaan maken ja, lijkt me geweldig:)
het linker potjes was van 16 gram gedroogde en de rechter van 9 gram fungus.

Hoeveel gram is een normale portie paddos als die eenmaal is gedroogd?

Het poeder stop je in capsules en slik je.. ik denk haast(maar heb er nog niet naar gezocht) dat het ook prima te roken is.
En je kunt het natuurlijk in tegenstelling tot verse mexicaanse wel pluggen :)
Het scheelt trouwens zeker geen geld..het word altijd maar duurder:)

De google cache heeft misschien nog wat toevoeging..daar staan wat ervaringen beschreven omtrent de maak en effect
http://64.233.183.104/search?q=cache:EY ... =clnk&cd=1

Pikachu

Wijs gebruiker
Wow, gaaf! Als je dit gaat doen moet je echt een topic aanmaken waarin we het allemaal op de voet kunnen volgen!

Superinitiatief als je het gaat maken, of het nu lukt of niet :grin:

Bengt

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
Hoeveel gram is een normale portie paddos als die eenmaal is gedroogd?

Hangt ervan af welke paddo's je droogt, paddo's bestaan uit 90% water dus je rekent maar.

Trouwens een zeer interessante post.

pieter-b

Wijs gebruiker
Naar de benodigde hoeveelheid gekeken, en naar de prijs, vrees ik dat dit voor mij nog even op zich zal moeten laten wachten. Door die stomme wiet prijsstijgingen hou ik geen cent meer over per maand,..en dat moet ik dan eerst opsparen om spullen voor een kleine wietkweek te kopen, aangezien ik anders Nooit meer geld heb.
Maar goed, bla..zodra ik kan doe ik, maar tot die tijd denk ik dat iemand die nu al eigen kweek heeft dit sneller kan testen.

J0rrit

Badass junkie
Waarschijnlijk heeft diot dus ook een ander effect dan gewoon paddos? Daar zitten toch nog namelijk andere werkzame stoffen in?

azgaza

Badass junkie
Dat laatste klinkt heel vet, misschien dat ik dit ooit eens zou proberen, maar voorlopig sowieso nog niet, het is nou niet bepaald geen moeite; en ik heb momenteel toch minder behoefte aan psilocybine.

pieter-b

Wijs gebruiker
ik vond nog een lijstje met geanalyseerde paddos

hoeveelheid alkaloiden per 1gram paddos
psn=psilocybine
ps=psilocine
Psilocybe semilanceata, Puntig kaalkopje 10 mg (psn), 0 mg (ps)
Stropharia cubensis 4-12 mg (psn), 1 mg (ps)
Psilocybe cubensis, Mexicaanse 6 mg(psn), 6 mg (ps)
bron: http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm

Nog wat info over de dosering:
psilocybine:
zeer lage dosis = 45 microgram/kg (overeenkomend met 2.5-6 gram verse paddos
lage dosis = 115 mics/kg (=6-15 gram verse)
middel dosis = 215 mics/kg (=11-29 gram verse)
hoge dosis = 315 mics/ kg (=16-42 gram verse)
bron: http://www.rivm.nl/bibliotheek/digitaal ... ulling.pdf

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hee wat vet, ik ga dit zeker een keertje doen als ik weer een kweekset heb, is ook niet zo moeilijk te maken tenminste :mrgreen:

thanks for sharing!

edit: de dosis gaat dus net zoals LSD in de microgrammen? :openmouth: dan wordt het wel een beetje moeilijk doseren denk ik..

shokora

Wijs gebruiker
Nu het paddoverbod bijna rond is, is het zonde om dit topic dood te laten gaan :P ff een klein kickje dus.

edit: de dosis gaat dus net zoals LSD in de microgrammen? Surprised dan wordt het wel een beetje moeilijk doseren denk ik..

Microgrammen per kilo, dus voor de meeste mensen zullen dat gewoon miligrammen worden (hoop ik).

liquid state

Belezen gebruiker
Ik heb de heleboel nog eens gegoogled en blijkbaar zijn er meerdere verschillende manieren. Waaronder het koken van de zogehete Slurry (gruis en alcohol) rond een half uur. In een pan zonder dat het de bodem raakt.

Een andere manier van innemen zou dus ook de gehele oplossing drinken. met bovenstaande oplossing zou men met 10cc van dat goedje rustig trippen. Dit lijkt mij persoonlijk handiger aangezien je dan ongeveer kan meten wat je neemt. Als je het kristal in capsules gaat stouwen is de kans uiteraard groot dat je te hard gaat. En het verbod is al erg genoeg. Straks krijgen we er nog andere dingen bij.

Trouwens de site waar ik de meeste manieren op vond was:

http://www.drugs-forum.co.uk/forum/show ... hp?t=33353

---------------------------------

IK vraag mij eigenlijk af of deze manier ook met salvia of iets anders zou werken.

Hier spreken ze ook over het mycelium wat je kunt gebruiken. Handig voor de kwekers. Gooit uwen rijstcakejes niet weg!

shokora

Wijs gebruiker
Als je fatsoenlijk af kunt wegen is er geen enkel probleem. 2C-B dosissen zijn ook ongeveer even groot en daar gaat ook weinig mis mee. Alleen sommige mensen gooien er 330mg in ipv 33mg :P

liquid state

Belezen gebruiker
Is er al iemand meebezig? Ik zet er aan te denken om te doen. Maar ik weet dus niet wat voor alcohol ik moet gebruiken. 200 proof... Wat houd dat in. Houd dat gewoon in dat ik een fles super sterkedrank zou kunnen gebruiken? Aangezien in mijn bovengenoemde link er staat dat er een spirit is gebruikt. Met spirit wirdt bedoeld alcoholische versnapering.

Of moet ik naar de apotheek gaan om daar pure alcohol te halen?

shokora

Wijs gebruiker
liquid state zei:
Is er al iemand meebezig? Ik zet er aan te denken om te doen. Maar ik weet dus niet wat voor alcohol ik moet gebruiken. 200 proof... Wat houd dat in. Houd dat gewoon in dat ik een fles super sterkedrank zou kunnen gebruiken? Aangezien in mijn bovengenoemde link er staat dat er een spirit is gebruikt. Met spirit wirdt bedoeld alcoholische versnapering.

Of moet ik naar de apotheek gaan om daar pure alcohol te halen?

Het is de bedoeling dat je zo zuiver mogelijke ethanol hebt. Dus pure alcohol van de apotheek lijkt mij het beste.

liquid state

Belezen gebruiker
Ja... Whiskey is voor mij een heiligdom. Wodka is daarbij verwerpelijk. Ik heb ooit geprobeerd yohimbe extract gemaakt. En het is opzich wel een rood goedje geworden. ik doe af en toe wel een shotje. Maar ik kan niet echt zeggen of het echt sterker is geworden. Bij die tincturen heb je alcohol van boven de 40% nodig.

JJJ

Bewuste gebruiker
Ik wist eigenlijk niet dat je bij de apotheek pure ethanol kunt halen voor die prijs. Zit daar geen alcoholbelasting op?? Dan zou elke alcoholist toch naar de apotheek gaan ipv naar de slijter? Of is het ethanol die expres is vervuild met methanol, zodat het niet geschikt is voor consumptie? Dan moet je het goed laten verdampen, omdat methanol giftig is.

Verder heb je er niet zo heel veel aan. Het is wel cool om pure kristallen te hebben, maar je hebt altijd verlies ten opzichte van je originele hoeveelheid werkzame stoffen. De werking zou gewoon hetzelfde moeten zijn, want je extraheert niet alleen psilocine of psilocybine op deze manier, maar gewoon alle alkaloiden in de paddestoel tegelijk.

pieter-b

Wijs gebruiker
zo uit het hoofd is alcohol bij de apotheek (expliciet aangeven dat je niet met gedenaturaliseerd of 60% geholpen bent.. je moet alcohol, geschikt voor orale tinctuur hebben)
95% = 28 euro per liter
96% = 38 euro per liter

space scientist

Wijs gebruiker
morgen ga ik denk ik 4 portie's paddo's halen (kan ook meer zijn)

drogen was dus het beste met een luchtontvochtiger, maar hoeveel alcohol heb je ongeveer nodig voor laat zeggen 4 á 5 portie's gedroogt? (en dus ook 3 keer om alle werkzame stof er uit te halen.)

Ik hoop het uit te kunnen testen in lage dosis in de efteling als dat nog door gaat :P anders laat ik zeker weten wat ik nou het grote verschil vind

pieter-b

Wijs gebruiker
. Add enough alcohol to cover the shroom material to make a loose slurry.
...en aan de fotos hierboven te zien (linker is 16 gram gedroogd, 1 portie is geloof ik 3 gram gedroogs) is dat ongeveer 150 ml voor 3 - 4 porties.

space scientist

Wijs gebruiker
bedankt voor het rekenen, was niet zo bij op dat moment (heb eigenlijk de link amper gelezen)

opstelling al gemaakt met een luchtontvochtiger en daar boven de paddo's dan. Is er nog een minimum temperatuur voor het drogen?

en welke soort bevat het meeste Psilocybine? Aangezien iedere paddo toch wel anders is als trip/sterkte

Shroomfan

Belezen gebruiker
Hawaiaanse zijn de sterkste. Maar ook de duurste. Ik denk dat je met Psilocybe-soorten aan te schaffen het goedkoopste uitkomt.

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb net even gezocht op google maar ik kon het niet zo snel vinden. In het boekje 'Paddo's, onze kleine broeders' staat een tabel met de paddo soort -> hoeveelheid psilocine/psilocybine. Er zwerft ergens op internet een digitale versie van dit boek.

Hans

Wijs gebruiker
Re:

shokora zei:
Als je fatsoenlijk af kunt wegen is er geen enkel probleem. 2C-B dosissen zijn ook ongeveer even groot en daar gaat ook weinig mis mee. Alleen sommige mensen gooien er 330mg in ipv 33mg :P

Je haalt ug en mg door elkaar. :wink:

psysurfer

Belezen gebruiker
kei goed idee/topic :grin:
hoelang kan je de kristallen bewaren?
want ik kan men bak binnekort oogsten en aangezien dit voornamelijk voor eigen gebruik is. zou dit handig zijn als ik het lang zou kunnen bewaren
:wave:

space scientist

Wijs gebruiker
ik zal wel testen hoe goed de methode werkt

ik heb nu 5 portie's gedroogd, 96% alcohol klaar staan, begin augustus ga ik de extractie er op uitvoeren.

reportje zal er waarschijnlijk niet van komen, mocht niet meer i.v.m de nieuwe regelgeving DF

Bovenaan