Psycedelic trip

Draakje88

Newbie
Hoiiiii, ik ben nieuw hier👋🏽 en ben al paar jaar aan het experimenteren met plantmedicijnen om mensen te kunnen helpen met angsten, onzekerheden, depressies, verslavingen, levensvragen, sprituele groei etc. Dit test ik binnen mijn omgeving uit wat positief uitpakt.

Ik vraag mij een aantal zaken af, misschien dat jullie (die meer ervaren zijn of andere ervaringen hebben gehad) mij inzichten kunnen geven om verder te ontwikkelen en mensen hiermee kan helpen. Ik merk dat ik daar voldoening uithaal en dit meer wil gaan doen (wie weet een betere wereld of ben ik nu heel optimistisch🤪).

Ik heb ervaring met verschillende psycedelicse drugs zoals truffels, ayahuasca, chocobliss, changa. LSD heb ik nog liggen en moet ik uitproberen (wil weten of er verschil zit tussen een plantaardige trip en een synthetische/chemische trip). Hebben jullie dat ervaren? Zo ja, vertel aub, ben heel benieuwd!

Daarnaast merk ik dat ik truffels niet meer binnen kan houden, voorheen wel, herkennen jullie dit?

Daarnaast maakt chocobliss mij niet misselijk en moet ik niet overgeven. Weet iemand hier het recept van?

Ennnnnn, hoe kan je pure dmt roken (sorry als dit dom overkomt maar hoe maak of kom ik eraan en hoe gebruik ik het?) Changa heb ik tijdens een retreat gehad maar wil dit thuis ook proberen en het verschil ervaren met pure DMT. Worden jullie hier misselijk van trouwens?

Alvast bedankt voor de reacties❤

• Love
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Holaaaa welkom op het forum! Gezellig joh! Vergeet niet goed de forum regels te lezen, staan de komende bezoeken flink groot op je beeldscherm als je het forum opent, en anders hier: https://drugsforum.nl/help/terms/

Weet iemand hier het recept van?
hoe maak of kom ik eraan en hoe
Dit soort vraagjes mogen we namelijk niet beantwoorden, en eigenlijk ook niet stellen 😜

(wie weet een betere wereld of ben ik nu heel optimistisch🤪)
Volgens mij ben je geen psychedelica liefhebber als je deze ijdele hoop niet hebt hahaha.

En volgens mij ga jij je wel vermaken met deze subtopics:

Ik heb zelf vooral ervaring met psilocybine en 2cb en een enkele keer lsd (maar dat is absoluuuuut geen volwaardige trip te noemen, dus ik kan het nog slecht vergelijken). Verschil tussen de eerste twee is in elk geval immens, ik heb 2cb echt vooral recreatief ervaren, heel veel gelachen en gespacet maar geen middel wat ik zou gebruiken voor zelfontwikkeling. Een lage dosis 2cb deed bij mij helemaal niets psychedelisch zelfs. Lsd is daar daarentegen wel erg populair voor ook... Maar dat ga ik over een tijdje pas aan levende lijve ondervinden. Ik heb zelf echt keiweinig moeite met truffels mn strot in krijgen. Lekker is anders. Ik gebruik altijd Melbatoastjes erbij, die nemen die smaak wat op en dan kan ik langer kouwen. Maar als chocobliss je ding is (dure hobby 😜); er zijn ook veel mensen die truffels met wat pure chocolade innemen om het weg te krijgen! Ik heb die chocobliss site een keer onder de loop genomen en vgm is het voornamelijk chocolade, truffels, banisteriopsis caapi (mao remmer, versterkt t effect van je truffels) en een hoop kruiden. Vond ik het allemaal een beetje te duur voor eerlijk gezegd.
Ik ben dan wel weer errrrrag geïnteresseerd in DMT middelen, en ayahuasca staat bij mij dan weer bovenaan dat lijstje! Ben benieuwd naar jouw ervaringen!
Kan dus verder weinig van je vragen beantwoorden bij gebrek aan ervaring en bij de forumregels. Maar enjoy je reis op het forum!

Liefs💕

Draakje88

Newbie
Hoe je eraan komt kunnen we niet zeggen. (forum regels)
Zelf heb ik in LSD VS truffels dat ik met truffels een lome high ervaar en met LSD een meer energieke. Eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur uit naar LSD maar dat is mijn persoonlijke ervaring/mening. Zelf geen ervaring met DMT roken maar op deze site staan verschillende manieren om hoe te doen.
How to Smoke DMT: 6 Methods Explained - Tripsitter
Ohhhhh oeps, moet ik dit nu verwijderen of? Ik bedoelde meer of ik het zelf kan creeeren ipv kant en klaar kopen. Maar thanks voor de info, ga zo ff lezen😍😬

• Like

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Draakje88 welkom op het forum!

Je bent zeker niet de enige met een interesse in psychedelische middelen hier! Zoals @ljuv al aangeeft is het goed om even de forumregels door te lezen voordat je tegen een ban aanloopt. Zou jammer zijn.

Voor wat betreft het onderscheid tussen chemische natuurlijke psychedelica ... persoonlijk vind ik dat een beetje een kunstmatig en onzinnig onderscheid. Beide zijn gewoon psychoactieve stoffen. De natuurlijke stoffen bevatten naast het hoofdbestanddeel vaak ook nog andere stofjes die mogelijke een impact hebben op het effect. Verder zijn natuurproducten wat onvoorspelbaarder qua dosering.

Ik vind LSD en psilocybine behoorlijk anders qua effect maar beide zijn volwaardige psychedelische middelen die zowel recreatief als therapeutische gebruikt kunnen worden. De een doet voor mij niet onder voor de ander. Niet gelijk, maar wel gelijkwaardig dus.... een beetje zoals mannen en vrouwen :sweatsmile:

Pure DMT rook je eigenlijk niet maar "vape" (verdamp) je. Dit kan technisch gezien best wel lastig zijn omdat het moeilijk is om genoeg hitte te produceren voor het verdampen zonder zoveel hitte te produceren dat je de DMT verbrand. Verder vond ik pure DMT toch nog wel een stuk heftiger dan mijn Changa ervaringen. Al geloof ik best dat je ook ver kunt komen met een grote dosis changa.

Draakje88

Newbie
Hoihoiiii,

Ohhhh, oeps, recepten mogen ook niet gevraagd worden? Moet ik deze topic verwijderen nu of? Je merkt echt dat ik nieuw ben😅

Thanks voor alle info, ga ze zo rustig ff allemaal doornemen hehe😬

Ja dat chocobliss spul sws megaduur, ga dat niet weer kopen, eenmalig gedaan en wat was dat een fijne trip zeg! Daarom wil ik het zelf proberen te maken. Maar ik dacht precies aan wat jij dacht, truffels met een MAO remmer en pure cacao.

Hmmm, miss maar ook eens met toastjes of chocola proberen. De laatste paar keren gekotst en geen trip terwijl ik een grote voorbereiding doe ivm werk etc. Das dan echt een tegenvaller joh😭

Oeee, jij dus ook binnenkort net als ik aan de LSD, let me know hoe dat ging als je wilt😍

Hoe doe je dat btw met reageren per citaat😅?

Thanks voor jouw reactie❤

• Love

Draakje88

Newbie
Hoi @Draakje88 welkom op het forum!

Je bent zeker niet de enige met een interesse in psychedelische middelen hier! Zoals @ljuv al aangeeft is het goed om even de forumregels door te lezen voordat je tegen een ban aanloopt. Zou jammer zijn.

Voor wat betreft het onderscheid tussen chemische natuurlijke psychedelica ... persoonlijk vind ik dat een beetje een kunstmatig en onzinnig onderscheid. Beide zijn gewoon psychoactieve stoffen. De natuurlijke stoffen bevatten naast het hoofdbestanddeel vaak ook nog andere stofjes die mogelijke een impact hebben op het effect. Verder zijn natuurproducten wat onvoorspelbaarder qua dosering.

Ik vind LSD en psilocybine behoorlijk anders qua effect maar beide zijn volwaardige psychedelische middelen die zowel recreatief als therapeutische gebruikt kunnen worden. De een doet voor mij niet onder voor de ander. Niet gelijk, maar wel gelijkwaardig dus.... een beetje zoals mannen en vrouwen :sweatsmile:

Pure DMT rook je eigenlijk niet maar "vape" (verdamp) je. Dit kan technisch gezien best wel lastig zijn omdat het moeilijk is om genoeg hitte te produceren voor het verdampen zonder zoveel hitte te produceren dat je de DMT verbrand. Verder vond ik pure DMT toch nog wel een stuk heftiger dan mijn Changa ervaringen. Al geloof ik best dat je ook ver kunt komen met een grote dosis changa.
Ohhhh, bedankt voor jouw uitleg, begrijp het nu beter zoals je uitlegt ivm mannen en vrouwen🤣 ik ga het binnenkort zelf ervaren, ben dus benieuwd!

Ja ben erg nieuwsgierig naar de trip met pure DMT en het verschil met Changa. Want wat is heftiger? Maar thanks voor jouw reactie🥰

• Like

ljuv

DF-koningin
Niet gelijk, maar wel gelijkwaardig dus.... een beetje zoals mannen en vrouwen :sweatsmile:
HAHA ik kan wel weer raden welke groep toebedeeld wordt aan de minder voorspelbare stof😜😂

Ohhhh, oeps, recepten mogen ook niet gevraagd worden? Moet ik deze topic verwijderen nu of? Je merkt echt dat ik nieuw ben😅
Officieel niet nee! Maar ik denk dat Eik je al had gevraagd iets te verwijderen of aan te passen als de grens echt was overschreden heur.

Maar ik dacht precies aan wat jij dacht, truffels met een MAO remmer en pure cacao.
Ja! En er zijn natuurlijk een hoop kruiden die in de Aya tradities worden toebedeeld als helend tijdens een trip. Vermoed zomaar dat jij daar meer verstand van hebt, maar je zou daar nog mee kunnen experimenteren!

De laatste paar keren gekotst en geen trip terwijl ik een grote voorbereiding doe ivm werk etc. Das dan echt een tegenvaller joh😭
Ah ja dit is inderdaad enooooorm zonde! Waarschijnlijk trip je ook op een lege maag, niet? Ik ken wel mensen die daar ook vet heftig op reageren, dus misschien werkt t ook om naast die toastjes en chocolade van te voren iets heeeeeel lichts te eten? Dat je geen/minder kots reflexen krijgt ineens?
Trippen op mijn eigen kots is dan wel weer een van de weinige ervaringen van mijn "lsdtripje" hahaha, maar niet per se een aanrader.

Oeee, jij dus ook binnenkort net als ik aan de LSD, let me know hoe dat ging als je wilt😍
Zal ik zeker doen!

Hoe doe je dat btw met reageren per citaat😅
Hahaha no worries, neem lekker je tijd dit forum te ontdekken joh. Als je een deel tekst selecteert, krijg je de optie een citaat ervan te maken. In je reactie veld krijg je dan vervolgens de optie citaten toe te voegen. Heb 3 screenshots voor je toegevoegd, werkt op de pc hetzelfde. Zie dat je intussen hebt ontdekt hoe je een heel bericht citeert in elk geval!

Thanks voor jouw reactie❤
Tuurlijk!! 💕

Bijlagen

• Screenshot_20211125_141016.jpg
    Screenshot_20211125_141016.jpg
    123 KB · Weergaven: 6
  • Screenshot_20211125_141156.jpg
    Screenshot_20211125_141156.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 6
  • Screenshot_20211125_141211.jpg
    Screenshot_20211125_141211.jpg
    117 KB · Weergaven: 6

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Recepten zijn een beetje een grijs gebied. Ik ga je hier zeker geen ban voor geven maar heb je wel al aangeraden de regels nog eens goed door te nemen. Het komt er in principe op neer dat we zaken/recepten die een drug gevaarlijker maken of creeeren (extractie van dmt bijvoorbeeld) verbieden terwijl we recepten die dat niet doen (zoals van pure dmt changa maken) wel toestaan.

Ja ben erg nieuwsgierig naar de trip met pure DMT en het verschil met Changa.
Hangt veel af van je dosering volgens mij. In mijn beperkte ervaring kreeg ik met pure DMT gewoon flink meer DMT binnen en was de trip daardoor een stuk heftiger. Changa duurt dan weer langer omdat je een maoi toevoegd die de afbraak van DMT tegengaat. Changa zou je in die zin als een soort van "rookbare ayahuasca" kunnen zien.

Ik heb ooit ergens een onderzoek gelezen waarbij werd aangegeven dat de hoeveelheid DMT in het bloed van iemand die een DMT doorbraak heeft (bij het vapen van pure dmt) gemiddeld zo'n 10 keer hoger was dan dat van de gemiddelde ayahuasca sessie. Verschil is natuurlijk wel dat die pure DMT zonder maoi na een 5-15 minuten weer afgebroken is terwijl een Ayahuasca ceremonie uren kan duren...

Draakje88

Newbie
HAHA ik kan wel weer raden welke groep toebedeeld wordt aan de minder voorspelbare stof😜😂
Ik ga stuk🤣
Officieel niet nee! Maar ik denk dat Eik je al had gevraagd iets te verwijderen of aan te passen als de grens echt was overschreden heur.
Ohhh, toppie!
! En er zijn natuurlijk een hoop kruiden die in de Aya tradities worden toebedeeld als helend tijdens een trip. Vermoed zomaar dat jij daar meer verstand van hebt, maar je zou daar nog mee kunnen experimenteren!
Jaaaa, das waar! Heb wel wat ervaring met verschillende planten en kruiden idd. Zal wel een mix zijn, nja ik ben mijn eigen proefkonijn🤣
Ah ja dit is inderdaad enooooorm zonde! Waarschijnlijk trip je ook op een lege maag, niet? Ik ken wel mensen die daar ook vet heftig op reageren, dus misschien werkt t ook om naast die toastjes en chocolade van te voren iets heeeeeel lichts te eten? Dat je geen/minder kots reflexen krijgt ineens?
Trippen op mijn eigen kots is dan wel weer een van de weinige ervaringen van mijn "lsdtripje" hahaha, maar niet per se een aanrader.
Jaaaa, op een lege maag idd want dat wordt toch geadviseerd? Misschien maar proberen wat jij zegt😁
Hahaha no worries, neem lekker je tijd dit forum te ontdekken joh. Als je een deel tekst selecteert, krijg je de optie een citaat ervan te maken. In je reactie veld krijg je dan vervolgens de optie citaten toe te voegen. Heb 3 screenshots voor je toegevoegd, werkt op de pc hetzelfde. Zie dat je intussen hebt ontdekt hoe je een heel bericht citeert in elk geval!
Ik heb het inmiddels ontdekt🤣 bedankt! Je bent erg behulpzaam en hebt veel geduld, mooie eigenschappen! Nogmaals bedankt🥰

Draakje88

Newbie
Recepten zijn een beetje een grijs gebied. Ik ga je hier zeker geen ban voor geven maar heb je wel al aangeraden de regels nog eens goed door te nemen. Het komt er in principe op neer dat we zaken/recepten die een drug gevaarlijker maken of creeeren (extractie van dmt bijvoorbeeld) verbieden terwijl we recepten die dat niet doen (zoals van pure dmt changa maken) wel toestaan.
Oh oke, idd een beetje vaag voor mij maar zal er op letten. Heb de regels doorgenomen😬 dus recepten van bestaande stoffen mag wel?
Ik heb ooit ergens een onderzoek gelezen waarbij werd aangegeven dat de hoeveelheid DMT in het bloed van iemand die een DMT doorbraak heeft (bij het vapen van pure dmt) gemiddeld zo'n 10 keer hoger was dan dat van de gemiddelde ayahuasca sessie. Verschil is natuurlijk wel dat die pure DMT zonder maoi na een 5-15 minuten weer afgebroken is terwijl een Ayahuasca ceremonie uren kan duren...
Ja klopt, dat is ook de reden waarom ik nieuwsgierig ben naar een trip met pure DMT. De duur van een trip maakt mij nu niets uit, ben meer benieuwd naar de intensiteit en eigenlijk hoe diep we maximaal kunnen gaan. Waar denk jij waar het diepste punt ligt?

Bedankt voor jouw reactie❤

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Oh oke, idd een beetje vaag
Sorry... is inderdaad soms een beetje onduidelijk. Mijn advies is: bij twijfel niet posten.

dus recepten van bestaande stoffen mag wel?
Recepten van drugs niet. Recepten van bewerkingen van drugs die de drug niet gevaarlijker maken wel.

Waar denk jij waar het diepste punt ligt?
Het diepste punt weet ik niet. Ik kan enkel delen wat ik zelf heb ervaren:

Draakje88

Newbie
Sorry... is inderdaad soms een beetje onduidelijk. Mijn advies is: bij twijfel niet posten.

Recepten van drugs niet. Recepten van bewerkingen van drugs die de drug niet gevaarlijker maken wel.

Het diepste punt weet ik niet. Ik kan enkel delen wat ik zelf heb ervaren:

Oke dank je! Ga het gelijk lezen😬

ljuv

DF-koningin
Jaaaa, das waar! Heb wel wat ervaring met verschillende planten en kruiden idd. Zal wel een mix zijn, nja ik ben mijn eigen proefkonijn🤣
Je bent in elk geval niet de eerste en laatste die hier als proefkonijntje zit vrees ik:tonguewink: Dank dat je die nobele taak op je wilt nemen, hoor graag hoe het bevalt hahaha!

Jaaaa, op een lege maag idd want dat wordt toch geadviseerd? Misschien maar proberen wat jij zegt😁
Jaaa zou ik normaal ook adviseren want je lichaam neemt de stoffen beter en sneller op. Ik zou dan ook absoluut niet iets zwaars of te veel eten, maar ik denk dat iets kleins en lichts wel bij kan dragen tegen de misselijkheid! Worth the try!

Je bent erg behulpzaam en hebt veel geduld, mooie eigenschappen!

Nogmaals bedankt🥰
Louter liefde!

Draakje88

Newbie
Je bent in elk geval niet de eerste en laatste die hier als proefkonijntje zit vrees ik:tonguewink: Dank dat je die nobele taak op je wilt nemen, hoor graag hoe het bevalt hahaha!

Jaaa zou ik normaal ook adviseren want je lichaam neemt de stoffen beter en sneller op. Ik zou dan ook absoluut niet iets zwaars of te veel eten, maar ik denk dat iets kleins en lichts wel bij kan dragen tegen de misselijkheid! Worth the try!

Louter liefde!
Hahahahaaaa🤣 yes ga het proberen😬

• Love
Bovenaan