Psychedelische muziek

Cocos

Experimenterende gebruiker
Ik ben al heel lang op zoek naar Feed Your Head, het eerste album.
Twee en drie heb ik wel gevonden maar die zijn lnag niet zo goed als het eerste album.
Knettergoede ambient uit de 90's.
upload_2019-6-13_10-4-36.jpeg

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zelf niet zo'n fan van Goa. Qua tripmuziek zweer ik bij Triphop. Muziek zoals dit (al is het vaak ook een mengelmoes van genres):

Met name de artiest Tipper is hier imo onovertroffen (elders ook wel vaak aanbevolen op het forum :tonguewink: ).

En persoonlijk hou ik erg veel van (liquid) DnB tijdens trippen, maar dat is muziek die ik normaal ook veel luister en dat moet je ook maar net liggen.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Zelf niet zo'n fan van Goa. Qua tripmuziek zweer ik bij Triphop. Muziek zoals dit (al is het vaak ook een mengelmoes van genres):

Met name de artiest Tipper is hier imo onovertroffen (elders ook wel vaak aanbevolen op het forum :tonguewink: ).

En persoonlijk hou ik erg veel van (liquid) DnB tijdens trippen, maar dat is muziek die ik normaal ook veel luister en dat moet je ook maar net liggen.

Deze hou ik er ook zeker bij, heerlijk diepgaand !

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik luister maar vooral luisterde vaak naar Entheogenic tijdens trips... Geweldige reizen door verschillende dimensies mee gehad.
1 nr is naar jou vernoemd @Mindless :wink:
Edit: Natuurlijk luisterde ik ook naar: Ott, bluetech, Shulman, Sphongle, Anahata, Abakus, Infected mushroom, Vini Vici, Phaxe, Astrix, en zal er vast een paar vergeten.
Tegenwoordig is mijn lijstje wel wat langer :)

Laatst bewerkt:

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Mijn lijstje:

Tron legacy soundtrack
Shpongle
Infected mushroom
Erutan
Wice
Carbon based lifeforms
Juno reactor
Young brother
Metro boomin instrumentals
Rezz

Vooral erutan raad ik erg aan, het is een soort boselfjes muziek en toen ik met wat vrienden aan de lsd zat dachten we oprecht bijna dat we in een bos zaten ook al waren we in de huiskamer. Moet je wel net zin in hebben.

Oh en A$AP Rocky - L$D is geweldig, vooral als je aan de lsd zit:tongueout:

Laatst bewerkt:
Bovenaan