Psychonaut

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dag mensen ik zou graag zoals in de titel vermeldt staat psychonaut worden. Dus reizen door de geest en naar andere dimensies. Ik weet dat hier bepaalde middelen al voor zijn zoals paddestoelen en dmt. Maar ik voor ik naar de middelen ga wil ik graag het eens met mezelf doen. Aangezien dmt een stof is die we zelf aanmaken. Kan iemand mij muziek of meditatietechnieken geven of vertellen waarbij deze stof aangemaakt wordt. Ook is het gewoon goed om muziek te geven die de geest ontspant of meditatietechnieken voor een hoger bewustzijn.

greetz

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha geniaal, je wilt psychonaut worden. Je kunt je aanmelden bij de Nasa, die wil al heel lang naar andere dimensies reizen maar ze zijn nog niet veel verder dan de maan gekomen :tearsofjoy:

Maar zonder grappen, mocht je het zonder middelen willen proberen zou ik eens langs gaan bij een meditatiepraktijk en vragen of zij je meer kunnen vertellen. Ik heb werkelijk geen idee hoe zo iets werkt en of het kan eerlijk gezegd.

Mocht je met middelen gaan experimenteren om die kant op te gaan, zou ik het rustig opbouwen. Heb je wel eens getript? Het is vrij heftig voor je mind dus je moet je trips rustig opbouwen en bijvoorbeeld starten met een kleine dosis truffels of paddo's. Vervolgens kun je elke trip (niet elke dag dus :) ) de dosis opbouwen of een zwaarder middel kiezen. Als je voldoende ervaring hebt kun je met DMT aan de slag gaan, als je nog nooit getript hebt zou ik eerst eens wat ervaring gaan opdoen met een veranderde werkelijkheid voor je er zo diep in duikt!

Zorg in ieder geval ALTIJD dat je goed in je vel zit en geen verplichtingen hebt. Het heeft een behoorlijke impact op je en daar moet je écht goed op voorbereid zijn.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ogen dicht, probeer aan niets te denken. Probeer alleen naar je ademhaling en de muziek te luisteren. (diep inademen met de neus en uitademen langs de mond), vind het ritme van je ademhaling en probeer deze traag/regelmatig te houden.

grts

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bedankt ik heb al een hele hoop theta wave muziek, maar die brengt alleen maar innerlijke rust.

Bovenaan