Danny46
Bewuste gebruiker
Heeft iemand ervaringen met een psychotische vriend/vriendien ? mijn vraag stel ikomdat ik jarenlang een goede vriend gehad heb en met wie ik ik vele nachtjes heb door gehaald .op een geveven moment kon je er geen zinnig gesprek meer mee kon voeren alles wat hij zei sloeg kant nog wal .Nu heb ik enige (gevoels) ervaring en ik weet dat je er niet tegenin moet gaan .je kan maar beter beamen wat de persoon ziet of ervaart dan kun je zelfs nog een leuke avond hebben .Voor sommige erge nuchtere personen kan ik begrijpen dat zij schrikken en alle contacten verbreken.Het kan erg beangstigend zijn zelf heb ik hier geen last van en kan prima met psychotische personen omgaan ,het vergt alleen wat inlevingsvermogen. want hun waarheid is ook de echte waarheid. Mijn maat is al zijn vrienden hierdoor verloren ,en nu wil hij zelfs met mij meer geen contact.Hij heeft alleen zijn moeder nog die hij zelfs ook nog bedreigt.ik zou graag mijn mattiie terugwillen
Hij zit al in een instelling maar dat heeft ook weinig effect kan dit ooit nog goed komen ? Ik hoop het mis mijn matiie met wie ik vele nachten heb doorgehaald ,waarschijnlijk was hij er gevoeligvoor ,voor alle xtc maar zelf heb ik daar psychisch nooit last van gehad. Voel mij zo helder als voor al het gebruik.