Pukkelpop

Andrew

Badass junkie
Dus.. gister zijn de eerste namen bekend gemaakt

Iron Maiden - Queens Of The Stone Age - Placebo
2manydjs - The Prodigy

Soulwax - Blink-182 - The Kooks - Jónsi - Boys Noize - Limp Bizkit
The Flaming Lips - Pendulum

Mumford & Sons - NOFX - Goldfrapp - Diplo - Fake Blood - White Lies - Major Lazer
Richie Hawtin presents Plastikman live - Hot Chip - Digitalism - Magnetic Man - Gojira

Noisia - D.I.M. - Parkway Drive - The Low Anthem - Au Revoir Simone - Boris Dlugosch - Four Tet - Switch
Djedjotronic - Ill nino - These New Puritans - OK Go - Les Petits Pilous live - Nero - Martyn - High Contrast
Caspa & MC Rod Azlan - Benny Benassi - Beach House

Housemeister - Kylesa - Lonelady - Sleepy Sun - Speech Debelle - Joker & MC Nomad - Renaissance Man - Jack Beats
General Fiasco - Cymbals eat Guitars - Aeroplane - Jakwob - Two Door Cinema Club - L-VIS 1990 - Megafaun - Riva Starr
Ou Est Le Swimming Pool

Zitten zeker wel een paar toffe bands tussen! Vooral Iron Maiden en QotSa!
Ik ben van plan om te gaan : )

iSmokex

Bewuste gebruiker
Omggggggg ik wil hier eigenlijk bets wel graag heen, paar van mn favorieten artiesten treden daar gewoon op! Maar wil niet in een tentje slapen, maar zie dat alle drie de dagen elk 3 leeuke artiesten hebben (die ik ken en luister, vast nog wel meer :grin: ).
Okee ik ga werk zoeken enzoo en vrienden hiervoor enthousiast maken (proberen.) en hopen dat het lukt!

Chase and Status, Noisia, The Prodigy, 3OH!3, Queens of the Stone age, High Contrast :hearteyes:

maar.. wat een naam 'pukkelpop' xD

& hopelijk word dit niet hetzelfde scenario als toen ik naar lowlands wilde.. :P

97848

Newbie
Vandaag nog m'n ticket online besteld :)

Dit jaar zalt het me 4de jaar zijn en ik heb der echt zin in :d

iSmokex

Bewuste gebruiker
Helaas kan ik niet omdat ik dan waarschijnlijk in de detox zit ( sta op de wachtlijst, ze verwachten dat ik begin augustus terecht kan. De bedoeling is in ieder geval dat er aansluiting met het nieuwe schooljaar is.)
Ik vind het echt jammer! Al had ik dna geen concrete plannen en moest ik alles nog regelen.. Echt super vette artiesten. Zo jammer dat ik nu Queens of the Stone age, 3oh!3 en the Prodigy niet kan zien. en natuurlijk al die anderen..

Voor de mensne die wel gaan: Veel plezier!

Lavalamp

Bewuste gebruiker
iSmokex zei:
Helaas kan ik niet omdat ik dan waarschijnlijk in de detox zit ( sta op de wachtlijst, ze verwachten dat ik begin augustus terecht kan. De bedoeling is in ieder geval dat er aansluiting met het nieuwe schooljaar is.)
Ik vind het echt jammer! Al had ik dna geen concrete plannen en moest ik alles nog regelen.. Echt super vette artiesten. Zo jammer dat ik nu Queens of the Stone age, 3oh!3 en the Prodigy niet kan zien. en natuurlijk al die anderen..

Voor de mensne die wel gaan: Veel plezier!

Sorry als ik iets mis, maar jij post altijd leuk.
Waarvoor detox?

iSmokex

Bewuste gebruiker
Lavalamp zei:
Sorry als ik iets mis, maar jij post altijd leuk.
Waarvoor detox?
Maakt niet uit hoor! En dankjewel, leuk om te horen :grin:
Ik ga naar de detox omdat ik na al een tijd loop aan te kloten met wiet, nu ongeveer anderhalfjaar bezig met gesprekken bij een soort van verslavingszorg, reclassering en verslavingszorg.. Ze vinden het nu wel tijd worden dat ik écht stop. En ik eigenlijk ook wel. ( niet per se stoppen, wil het na de detox misschien nog wel maandelijks doen. Maar kan hier nu geen reeël beeld van vormen, omdat ik dus nog 'verslaafd' [vervelend woord] ben)

Sorry voor offtopic!

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik vind je ook altijd een leuke poster, dus veel sterkte ermee! en laat de wiet je niet de baas zijn, ofzo iets :P

Nog maar 2 maandjes.. er komen blijkbaar nog een stuk of 20 nieuwe acts. Misschien wel Daft Punk? :grin:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Het maakt niet uit waar we treffen, zolang als iedereen het maar kan vinden ! :tearsofjoy:

Zijn er echte herkenningspunten?

De ingang? Dan nog juist een manier waarop we elkaar kunnen herkennen?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Lavalamp zei:
Sublimo zei:
Het maakt niet uit waar we treffen, zolang als iedereen het maar kan vinden ! :tearsofjoy:

Zijn er echte herkenningspunten?

De ingang? Dan nog juist een manier waarop we elkaar kunnen herkennen?

Ja, de ingang of een bepaald standje ergens. Het lijkt me niet zo moeilijk om elkaar te herkennen, we gaan bijvoorbeeld allemaal tegen hetzelfde hek aan staan. Dan merken we het vanzelf wel. :)

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Word wel tijd dat we iets afspreken...

Donderdag om 16u aan de ingang ofzo? :)

Edit: Ingang van de camping, op de straatkant, dus niet binnen de camping.

Bovenaan