pukkels

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Ben sinds anderhalve week terug begonnen met speed te nemen, niet elke dag, maar toch, 5 op de 7 dagen of zo, ik doe ook veel aan sport, k' probeer redelijk gezond te eten(alhowel dat ik toch veel snoep laatste tijd)
m'n vraag is heeft iemand tips, om de puisten te minderen, of ldat ze zelfs niet meer komen?

zonnebank, ok, maar die pukkels gaan niet weg daardoor... geloof ik

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
en anders moet je beter je huid verzorgen :wink:
scrubben, creme'tje
of minder sporten?

k'ga allesinds men haar altijd wassen voor het trainen... gel is ook zo een pukkelaanwakker. ma k'ga ,terug stoppen, m'n vriendin zal het ook wel beginnen te merken dat ik terug ben begonnen als het zo voort gaat.

Droopy

Experimenterende gebruiker
reinig je gezicht een keer of 5 per dag met water, vaak worden die puisten veroorzaakt door een vette huid.

Drientje

DF-koning
Raar dat ik daar dan geen last van heb. Heel sporadisch eens een keer een dikke vette puist op mijn rug maar verder eigenlijk niet. Je ziet ook niet echt aan mij dat ik van de kaart ben en na een paar nachtjes zie ik er ook niet zo verrot uit.

Misschien komt het doordat ik gewoon blijf eten en drinken en ondanks geen slaap toch mijn rust neem. Oogjes dicht op de bank en inderdaad zorgen voor een schone huid.

Denk dat je dan best een eind komt...

X Drientje

Supervlieg

Wijs gebruiker
Door speed kan je lever t niet aan, dus wordt alle tering via je huid naar buiten gewerkt. Vandaar die vette huid. Die tering verstopt je porien: puistjes.

En nee dit is niet te voorkomen behalve 10x per dag douchen ofzo.

SperSIZEboon

Badass junkie
Drientje zei:
Raar dat ik daar dan geen last van heb. Heel sporadisch eens een keer een dikke vette puist op mijn rug maar verder eigenlijk niet. Je ziet ook niet echt aan mij dat ik van de kaart ben en na een paar nachtjes zie ik er ook niet zo verrot uit.

Misschien komt het doordat ik gewoon blijf eten en drinken en ondanks geen slaap toch mijn rust neem. Oogjes dicht op de bank en inderdaad zorgen voor een schone huid.

Denk dat je dan best een eind komt...

X Drientje
jij begrijpt het..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Van puisten heb ik nooit last, komt omdat ik van nature al een best droge huid heb. Zo heb ik om diezelfde reden in mijn puberteit ook nooit last van pukkels e.d. gehad.
Wel droogt mijn huid van speed meestal nog meer uit met als gevolg na frequent snuiven een gezicht vol rode, droge plekjes. Ook niet echt mooi dus...

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Ik zorg gewoon dat ik goed gezond eet en drink.
tja sinds dat ik niet meer let op voeding zijn ze vooral gekomen.. vanaf vandaag terug opletten,
straks zonnebank
en veel minder gebruiken, en minstens 3 douchkes per dag nemen :tongueout:

thx voor advies van iedereen

Komeetman

Belezen gebruiker
3x douchen per dag is nu eenmaal ook niet echt gezond...

Ik hoor wel van vrienden dat wanneer ze gedurende een tijd bommetjes nemen ipv snuiven, ze minder pukkels hebben, maar dat lijk me meer een subjectieve mening.

Bovenaan