Puntig Kaalkopje

heel donker bruin, er stonden er nog maar die zagen helemaal bruin, ik denk dat dit door het vochtige weer kwam want de kleinste van de 2 werd lichter naarmate hij droogde.

Ok super, ik ga binnen enkele dagen terug en zien of er nog meer staan :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Donkerbruin grijsachtig klinkt goed, wat donker paarse gloed erover kan ook.

Probeer een sporenprint te maken, als het goed is zal het zowat een donkerpaarse afdruk weergeven.

Is het hoedje ook wat slijmerig?

Maar al bij al denk ik dat je de goeie te stekken hebt.
Als je de stoeltjes plukt zorg dan dat je het ondergronds netwerk niet beschadigd, pits ze onderaan mooi af. dan is er veel kans dat ze terugkomen, en beste ook niet teveel rondbazuinen waar je ze gevonden hebt... :wink: lijkt me logisch.

Ook waar de steeltjes gekneusd zijn kan zich een blauwe kleur vormen, dan zit je helemaal goed :wink:

Geniet ervan!

WeirdyBeardy

Experimenterende gebruiker
Ziet er goed uit, ik hoop dat ze je smaken! :beer:
Ik ben wel benieuwd of het niet gaat zorgen voor een vreemde trip. Omdat je misschien niet 100% zeker weet of ze goed zijn, straks denk je dat je dood gaat enzo... :kots:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
WeirdyBeardy zei:
Ziet er goed uit, ik hoop dat ze je smaken! :beer:
Ik ben wel benieuwd of het niet gaat zorgen voor een vreemde trip. Omdat je misschien niet 100% zeker weet of ze goed zijn, straks denk je dat je dood gaat enzo... :kots:

Kan niet, maak'm niet nodeloos ongerust.

De soortjes die er erg op lijken zijn bijlange na niet dodelijk, hoogst wat buikpijn of diaree.
Maar hij heeft de goeie te stekken :wink:

No panic enjoy the flight!

Bovenaan