pupillen 'verdwenen'

Junk4life

Experimenterende gebruiker
ik rookte pas base met iemand en zat op de bank, normaal als het goede sterke base is doe ik mn ogen dicht om beter te genieten, dus ik doe dat zoals gewoonlijk weer en opeens is hij paniekerig omdat mn pupillen verdwenen waren ofzo, voor mn gevoel had ik mn ogen gwn dicht. maar hij vertelde dat ze gwn open waren zonder pupillen.
hoe kan dat?

MDMAZIING

Badass junkie
ik rookte pas base met iemand en zat op de bank, normaal als het goede sterke base is doe ik mn ogen dicht om beter te genieten, dus ik doe dat zoals gewoonlijk weer en opeens is hij paniekerig omdat mn pupillen verdwenen waren ofzo, voor mn gevoel had ik mn ogen gwn dicht. maar hij vertelde dat ze gwn open waren zonder pupillen.
hoe kan dat?
zo iets noemen ze trippen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je pupillen kunnen niet verdwijnen nee. Waar zouden ze heen moeten gaan dan lol?

Er zijn hier twee mogelijkheden volgens mij. Ofwel hij zag zelf de boel niet helemaal helder meer door een iets te goeie hijs base coke zoals hierboven gesuggereerd. :wink: Ofwel je pupillen waren op dat moment zo groot, dat de buitenrand van je iris bijna niet meer te zien was. Die zie je wel vaker, ook bij hoge dosissen andere stims en psychedelica wil het wel eens gebeuren dat je moeilijk meer kunt zien waar de pupil ophoudt. Ziet er lekker weird uit maar je pupil is dan niet ineens spontaan opgelost in het luchtledige in ieder geval.

H

Huis89

Gast
hoe kan dat?

Je vriend was gewoon de weg kwijt denk ik:grimacing:

Junk4life

Experimenterende gebruiker
Je vriend was gewoon de weg kwijt denk ik:grimacing:

dat is ie wel vaker, weet nu gewoon dat het een mongool is, want heb het verder dus ook nooit van iemand gehoord. maar vond het gewoon raar dat ie dat zei, snapte het niet. nu wel dus. ligt echt aan hem

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Geen normale reactie, dat hebt men met nassaal ook niet. Vermoedelijk een schadelijk versnijdingsmiddel wat een extra boost geeft als ik het zo lees.

Al eens laten testen......? Ik raad je dat zeker aan

Je had je vriend een foto moeten laten maken, dan kon je het zelf zien en dan kan je het later aan hem laten zien.

Zou wat zijn wanneer je terug kijkt naar de foto en je pupillen inderdaad weg waren :tearsofjoy:

Bovenaan