Pure Amnesia..

Wietje

Belezen gebruiker
Hey DF'ers :)

Ik heb dit weekend Een pure blunt amnesia gedaan, ik moet zeggen, WOW
echt lekker! eerst veel hoesten enzo, maar dan.. echt een zalig gevoel!

Ik blow al wel langer, maar dit was men eerste pure ervaring.. echt vet
Alles in men ooghoeken flikkerde zo hard, de sfeer van de kamer voelde ik echt enorm
hard, en mijn gedachten zaten zoooo ver..

Nuja, ik dacht laten we dat even posten ^^
Nog mensen die zulke pure ervaringen hebben? :)
let me know :wink:

Peace!

Eristoff

Experimenterende gebruiker
Gisteren voor het eerst Amnesia puur gerookt, in een puurpijpje :stoned: Man wat was ik high :tongueout: Het is werkelijk wel een ander gevoel dan in combinatie met tabak.

pawelonius

Belezen gebruiker
op amnesia wordt ik weer een klein kindje ^^ zo vond ik het de laatste keer heerlijk om langs de muur een beweging te maken of ik op de grond lag en rond ging rollen :tongueout: ja heerlijk :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Zie ik zo vaak he mensen die vol lof over amnesia spreken. Vind het wel lekkere weedy hoor maar mensen doen alsof het de beste ooit is zo bijzonder vind ik em nooit. Amnesia heb ik verder nog nooit echt puur gerookt ofzo. Wel paardenbloemen met visolie en hagelslag.

Wietje

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Zie ik zo vaak he mensen die vol lof over amnesia spreken. Vind het wel lekkere weedy hoor maar mensen doen alsof het de beste ooit is zo bijzonder vind ik em nooit. Amnesia heb ik verder nog nooit echt puur gerookt ofzo. Wel paardenbloemen met visolie en hagelslag.
Het is wel lekkere stash.. de beste zal ik nooit zeggen ^^

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Of je nou die haze puur rookt of iets als skunk, maakt niet veel uit. Die lekkere high krijg je toch wel, alleen is de smaak van haze zo veel lekkerder. :grin:

Wat ik wel heb gemerkt is dat de smaak van haze meer tot zijn recht komt met tabak erbij, maarjah ik rook niet meer, alleen nog puur.

Mindgamer

Badass junkie
Laatst had ik orangebio nog wat. HEERLIJK! Het is nu 5 dagen geleden dat ik 2 gram over de hele dag puur heb weg gerookt, en mijn gedachten zijn nu nog steeds zo rommelig als de tyfus. totaal geen controle over mijn gedachten :P

Ik heb van een aantal mensen al positieve ervaringen gehoord, ik ga er binnenkort eens halen en laat ik mijn ervaringen wel weten :wink:

nicolai

Wijs gebruiker
heb laatst ook weer eens wat amnesia haze gekocht. had al een tijdje niet meer geblowed en het sloeg dus heerlijk in. had zelfs hele lichte visuals in de zin van ehhhh.....alles leek wat meer cartoonesk. had ik nog nooit eerder meegemaakt van wiet.

Bovenaan