Pure MDMA info gevraagd

Popper

Belezen gebruiker
Beste mede drugsgebruikers,

Ik ben van plan om vrijdag met wat vrienden pure mdma te gaan snuiven, dus niet aan cristallen likken ofzo. Nu heb ik er een paar vragen over, ik heb al het een en ander erover opgezocht, maar ik wil toch wat meer weten. IK heb al wel veel vaker pillen gedaan, onverstandig veel durf ik wel te zeggen. Maar ik heb nu ingezien dat het echt niet kan, en ik heb nu wel zin om een avondje lekker van de kaart te worden :)

Oke, hier komen mijn vragen, ik hoop dat jullie er antwoord op willen geven;

Wanneer heb je goeie Mdma poeder, is 15-20 euro een goede richtprijs. Of kan je dan rekenen op rotzooi?

In poeder zit niet dezelfde rotzooi verwerkt als pillen, betekend dit dan ook dan je er minder brak van bent de volgende dag? Natuurlijk wel genoeg drinken etc...

Dan mijn laatste vraag; blijven de grote pupillen erg lang aanhouden, en dan bedoel ik van rond de 16 uur ofzo? Mijn ouders zullen namelijk niet zo blij zijn als ze me zo zien:P

Nou dat was het wel, ik hoop wat info te krijgen van jullie kant.

Popper.

kiekert

Bewuste gebruiker
In pillen in nederland zit over het algemeen bijna geen rotzooi. Brak wordt je gewoon van de MDMA, omdat je serotonine opraakt. Of dat nou door de MDMA in pillen, of door pure mdma komt maakt niet uit (want in pillen zit gewoon pure mdma).

De volgende dag zal je niet erg brak zijn, maar 2 dagen later wel. Als het één van je eerste keren is, dan kan het best zijn dat je helemaal niet brak wordt. Gewoon goed eten en drinken inderdaad.

Verder zou ik dit shit niet gaan snuiven, maar er bommetjes van maken (dmv een lege capsule, of in een vloeitje).

De volgende dag zullen je ogen nog groot zijn, dat sowieso.

Popper

Belezen gebruiker
ALs ik het om 9 uur neem(savonds) zullen ze de volgende dag rond 2-3uur smiddags dan nog groot zijn?

Ik heb mijn kater altijd meteen de dag erna, nooit 2 dagen erna. Maar dan ben ik ook echt brak, met zon leeg gevoel in mn lichaam. Ik ben nauwelijks brak in mn hoofd, laat maar zeggen.

En waarom slikken boven snuiven? IK snuif bijna nooit, ik dacht juist dat het poeder om te snuiven was.

cobhc

Belezen gebruiker
jep dat zijn ze dan nog
ik denk dat ze zo groot blijven totdat de mdma afgebroken is dat was 1 dag ofzo toch?

Popper

Belezen gebruiker
Hmm nouja dat valt het voor mij af, aangezien in de volgende dag mijn ouders onder ogen moet komen.

In ieder geval bedankt :grin:

kunlan

Belezen gebruiker
Als je tussen die periode wat slaap kan pakken (5+ uur) zouden je pupillen terug normaal moeten zijn. Tenminste dat merk ik bij mezelf...

kiekert

Bewuste gebruiker
kunlan zei:
Als je tussen die periode wat slaap kan pakken (5+ uur) zouden je pupillen terug normaal moeten zijn. Tenminste dat merk ik bij mezelf...
Uitzonderlijk ben je dan haha. Bij mij blijven ze de hele volgende dag wel groot, en bij de rest van mn maten ook.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm het is mij nooit zo opgevallen maar mijn pupillen worden al wel kleiner op de avond na het gebruik zelf... In ieder geval dat denk ik als ik zo in de spiegel kijk bij ons thuis.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Eerst had ik eens geblowd met MDMA en toen werden men puppilen normaal...
Maar normaal worden mijn puppilen van wiet Piepklein
Ik weet niet of dat ook zo bij jou is :wink:

Popper

Belezen gebruiker
Normaal waren die van mij na 1 nachtje plafonddienst nog wel een paar uur groot, alleen als ik ging slapen stond ik met normale pupillen op. Alleen de laatste keer dat ik het deed bleven ze erg lang groot, zelfs toen ik 18 uur later thuiskwam. Gelukkig was het toen nog voorjaar en scheen de zon recht in mn gezicht, dus worden ze standaard klein :)

TrippyShit

Badass junkie
Als je niet iets van 300/400mg neemt en genoeg slaapt zullen ze de volgende dag normaal genoeg zijn denk ik. Bij mij wil het nog wel is tegenvallen, maar mn ouders zien het nooit als ik niet in zulke hoeveelheden gebruikt heb, wat ik tegenwoordig niet echt meer doe. Mijn ogen kunnen soms wel iets groter staan maar dan houd ik ze iets naar beneden en zeg ik dat ik moet ben. Je moet je keuze daarin zelf maken. Hoe zit het met pillen als je er een normaal aantal genomen hebt? Verder zou ik het idd niet snuiven maar gewoon in een vloeitje doen. Capsules duren altijd zo lang bij mij iig onafhankelijk van mn maaginhoud. Snuiven van mdma brand echt heeel erg, echt niet lekker.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Over wijde pupillen..hoe lang dit aanhoud en in welke mate verschilt vaak sterk van persoon tot persoon, dus qua je ogen ga je niks hebben aan het advies op dit forum..There's only one way to find out :wink:

bersenka

Experimenterende gebruiker
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Over wijde pupillen..hoe lang dit aanhoud en in welke mate verschilt vaak sterk van persoon tot persoon, dus qua je ogen ga je niks hebben aan het advies op dit forum..There's only one way to find out :wink:

idd, bij mij zijn ze wel weer gewoon kleiner nadat ik geslapen heb

Popper

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Als je niet iets van 300/400mg neemt en genoeg slaapt zullen ze de volgende dag normaal genoeg zijn denk ik. Bij mij wil het nog wel is tegenvallen, maar mn ouders zien het nooit als ik niet in zulke hoeveelheden gebruikt heb, wat ik tegenwoordig niet echt meer doe. Mijn ogen kunnen soms wel iets groter staan maar dan houd ik ze iets naar beneden en zeg ik dat ik moet ben. Je moet je keuze daarin zelf maken. Hoe zit het met pillen als je er een normaal aantal genomen hebt? Verder zou ik het idd niet snuiven maar gewoon in een vloeitje doen. Capsules duren altijd zo lang bij mij iig onafhankelijk van mn maaginhoud. Snuiven van mdma brand echt heeel erg, echt niet lekker.

Na anderhalve baluwe driehoek had ik 14 uur lang grote pupillen, maar ik heb ook wel eens 4-5 driehoeken gehad en de volgende ochtend nergens meer last van.

Trouwens, iemand die ik ken heeft voor 50euro ergens lenzen gekocht in de kleur van zijn ogen, en zo zijn de grote pupillen dus niet te zien. Iemand die daar iets meer over weet?

Link: http://www.kleur-lenzen.nl/

Bovenaan