Pure THC poeder roken

Lapzwans

Belezen gebruiker
Hey allemaal,

Heb eens lopen zoeken of meerdere mensen hier ervaring mee hebben, maar ben er nog niks over tegengekomen hier (ook niet met de zoekfunctie), raar vind ik eigenlijk, want het is heel simpel te krijgen.

Ik heb een grinder die uit 3 delen bestaat, waarbij er in het onderste deel een zeefje zit waar de gegrinde wiet niet doorheen gaat maar THC wel. Als je een tijd lang al je wiet grind, dan heb je uiteindelijk een geelachtig poeder onder de zeef in het bakje zitten, pure THC is dat. Ik doe zelf wel eens als ik wat heb een beetje bij mn jointje gooien en je merkt dat je joint veel sterker is dan normaal. Verder is het trouwens ook bijna geur en smaakloos dus voor de mensen die ergens ongemerkt willen blowen kan je hiervan een beetje in een shaggy gooien :wink:

Je wordt er echt goed stoned van maar dat mag ook wel :wink:

Is er dan echt niemand die dit ook wel eens doet?

Lapzwans

Belezen gebruiker
ja heb wel wel eens zelf uit nieuwsgierigheid van 2,5gram wiet een heeeel klein beetje hasjolie gemaakt om te kijken of ik er echt wat van voelde.

Had gewoon een grote jointkoker gepakt, onderkant eraf, koffiefilter eraan vast onder, alle wiet (gegrind) erin en dan bus buthaangas erdoorheen gespote, en dan het mengsel buiten op de plaats laten verdampen tot er een plakkerig goedje overbleef en dat op een shaggy gesmeerd terwijl ik nuchter was, maar werd er niet stoned van en vond het wel veel wiet verneukt voor weinig olie.

De gegrinde wiet waar die THC poeder vanaf gekome is kan ik nou niet van zegge dat ik merk dat het minder sterk is geworden ofzo.

Kigh

Bewuste gebruiker
smoker41 zei:
hoe maak je makelijk hasj olie dan
heb alleen maar heel ingewikkelde methodes gezien ?
Er is niet altijd een makkelijke methode en met een beetje inlezen vallen die ooknog reuze mee.

Ot: ik heb ook zo'n crusher. Heb nu 3 keer die 'poeder' gerookt en moet zeggen, het beviel me elke keer. De eerste keer had ik het bij wat wiet gedaan in een kleine joint.
Toen was ik heeeel high, su-per-chille.

2e keer was het gewoon beetje shag en die hele bak erin.
Toen voelde ik hem wel erg goed, zat in een cafe op de bank en voelde me alsof ik 3 pure joints achterelkaar gerookt had, maar zonder niet wel te zijn ofzo. (wat ik na 3 pure achterelkaar wel zou zijn denk ik) Gewoon erg stoned met echt totaal geen zin/kracht om me te bewegen.

3e keer was afgelopen zaterdag, toen ik een beetje vol overmoed wat thc bij een joint had gegooid, die van zichzelf al best dik was. Toen het bos in, in het donker, op avontuur.
Ik heb me vermaakt zeg! Verbaasd zijn over de vorm van bomen, zoiets maak ik nietmeer zovaak mee, haha.

Daardoor is eigenlijk het enige wat ik je hierbij nog kan zeggen: doe het in de natuur en je zult (vooral in de zomer dan) de mooiste belevenissen krijgen.

Ik heb 2 v.d. 3 keer gehad dat ik dacht: ok, hieraan merk je tochwel dat er meer in de plant cannabis zit dan ik normaalgesproken merk. Omdat je je in de natuur gewoon kunt laten gaan, je zit niet naar een film te kijken of met mensen te praten, je staat gewoon helemaal versteld over de mooiheid van bladeren die vallen. Dit heb ik als regelmatige (~3.5-5gr/weekend, doordeweeks niet.) blower niet zo vaak kunnen ervaren de laatste tijd.

Lapzwans

Belezen gebruiker
Maar niemand die ook wel eens pure THC poeder net als ik rook?
Ben benieuwd wat anderen ervan vinden.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat als jij THC in pure vorm hebt verkregen in je laboratorium en ook nog eens in poeder vorm, dan mag je jezelf DEXTER, het wonder kind noemen. :tearsofjoy:
Stuur mij dan wat met de post! :stoned:

paulXTC

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Ik denk dat als jij THC in pure vorm hebt verkregen in je laboratorium en ook nog eens in poeder vorm, dan mag je jezelf DEXTER, het wonder kind noemen. :tearsofjoy:
Stuur mij dan wat met de post! :stoned:

Hahaha precies.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
HU210 is synthetische thc..
het zit in SPICE GOLD incense- en nu dus ook verboden.

Het werkt 200 keer sterker dan thc , en levert rode oogjes, wazig gevoel , droge mond en vreetkick op.
Klinkt bekend lijkt me.
Een kuur met dit spul levert nieuwe zenuwcellen aanmaak in de hersenen op ... zeg maar tegenovergesteld effect van cocaine/nicotine.

Voor de chemicus met apparatuur en ervaring zou het maken van dit interessante goedje niet moeilijk zijn.

jcp

Bewuste gebruiker
B.H.O. (butane honey oil) is makkelijk te maken, als je wat knipafval hebt.

Let wel op een goed geventileerde ruimte of doe het buiten!

Bovenaan